lekker handig van mij ;(

lexe

MF veteraan
11 nov 2001
5.326
283
vlodrop
ik vandaag,s morgens, naar utrecht. sta ik in een file voor het stoplicht.
ik had het idee dat het wel snel zou gaan door rijden, maar mooi niet hoor!!
nou dan maar erlang. ik stuur een beetje naar rechts laat de koppeling op komen,
iets tesnel dus. blokkereert de motor en motorblok en toe kon ik de fiets niet meer houden.
dus donderde ie om ik de motor rechtop zetten,opstappen,motor starten.
maar toen ik weg reed,langs de file, voelde ik dat de voet steun/rempedaal niet zat zoals het zou moeten.
dacht eerst instantie dat de boel verbogen was.
later bleek dat de "bracked"(grondplaat voetsteun) is gebroken.
's middags terug naar huis met mijn voet steunend op een ander deel van de bracked.
niet remmen met de achter rem, maar ja je moet toch wat.
ik thuis even een paar belletjes plegen om te kijken of dat ding nieuw/2e hands tekrijgen is.
alleen nieuw dus € 127,75 ,levertijd 5dagen.
om nou 5 dagen met mijn been in een moeilijke positie
rond te rijden,liever niet! ik mijn box in even snuffelen en
ja hoor een mooi stukkie staal strip om de boel aan elkaar tegaan knutselen. :) *D
nu zit de boel tijdelijk vast tot de nieuwe bracked er is, die nog moet laten bestellen.
 
Ja bijna alles wat met een motor te maken heeft
is zo onwaarschijnlijk duur.
Dat vind ik dan.
B.v. Een 170 bt020 170 euro incl. balanceren en
er opzetten natuurlijk. Bij mijn corsa heb ik
daar 4 banden voor (redelijke kwaliteit) incl.
balanceren en uitlijnen.
Nu geloof ik wel dat een motorband wat duurder
moet zijn, maar overdrijven is ook een kunst.
 
Gelukkig dat je een helm en volledig omsluitend pak aan hebt (toch?). Kun je na zo'n lullige actie weer anoniem in het verkeer verdwijnen...

Gelukkig dat je zelf onder de motor uit kom komen en hem (haar?) rechtzetten. Heb je tenminste niet de hulp nodig van zo'n hoon-lachende automobilist. Dat doet pas echt pijn !
 
Kan gebeuren joh.
Vanmiddag nog iemand zien klungelen met een oude BMW bij he tankstation...liet hem bijna omvallen. Hij keek daarna naar mij, schaamrood :+ maar heb lekker niet gelachen...goed hé? :)
 
Balen voor je, kheb de motor afgelopen weekend ook op zijn kant gelegd, dus ik weet hoe je je voelt.
 
Ja bijna alles wat met een motor te maken heeft
is zo onwaarschijnlijk duur.
Dat vind ik dan.
B.v. Een 170 bt020 170 euro incl. balanceren en
er opzetten natuurlijk. Bij mijn corsa heb ik
daar 4 banden voor (redelijke kwaliteit) incl.
balanceren en uitlijnen.
Nu geloof ik wel dat een motorband wat duurder
moet zijn, maar overdrijven is ook een kunst.


inderdaad,maar motor rijden is passie cq hobby,en passie en hobby mogen geld kosten dus uitmelken die handel
 
ik vandaag,s morgens, naar utrecht. sta ik in een file voor het stoplicht.
ik had het idee dat het wel snel zou gaan door rijden, maar mooi niet hoor!!
nou dan maar erlang. ik stuur een beetje naar rechts laat de koppeling op komen,
iets tesnel dus. blokkereert de motor en motorblok en toe kon ik de fiets niet meer houden.
dus donderde ie om ik de motor rechtop zetten,opstappen,motor starten.
maar toen ik weg reed,langs de file, voelde ik dat de voet steun/rempedaal niet zat zoals het zou moeten.
dacht eerst instantie dat de boel verbogen was.
later bleek dat de "bracked"(grondplaat voetsteun) is gebroken.
's middags terug naar huis met mijn voet steunend op een ander deel van de bracked.
niet remmen met de achter rem, maar ja je moet toch wat.
ik thuis even een paar belletjes plegen om te kijken of dat ding nieuw/2e hands tekrijgen is.
alleen nieuw dus € 127,75 ,levertijd 5dagen.
om nou 5 dagen met mijn been in een moeilijke positie
rond te rijden,liever niet! ik mijn box in even snuffelen en
ja hoor een mooi stukkie staal strip om de boel aan elkaar tegaan knutselen. :) *D
nu zit de boel tijdelijk vast tot de nieuwe bracked er is, die nog moet laten bestellen.

klote voor je maar....... ik krijg volgende week mijn LSL steuntjes binnen, dus......
 
Das minder .... Ik hoop dat je snel weer fatsoenlijk kunt remmen achter!

Snel die van Zoeperman kopen!! Dan heb je ze iig voor minder!
 
Laatst bewerkt:
Das minder .... Ik hoop dat je snel weer fatsoenlijk kunt remmen achter!

Snel die van Zoeperman kopen!! Dan heb je ze iig voor minder!

idem.

Volgende keer weer een beetje oefenen met langzaam rijden... maar dit kan iedereen wel eens overkomen (afkloppen).
 
:r
paar dagen geleden bijna hetzelfde voorgehad... met duo achterop: voorkruipen aan het licht, was 1 vak elke kant, met zeer lage middenberm, eindig ik net voor de 1e wagen met mijn band op een behoorlijk shuin stuk, ong. 2cm hoger dan het wegdek... in bijna stilstand beslist m'n bike van er toch maar af te huppelen |( |( geluk dat m'n vriendin niet al te zwaar is en de juiste kant koos om beetje mee te gaan hangen...
 
ik vandaag,s morgens, naar utrecht. sta ik in een file voor het stoplicht.
ik had het idee dat het wel snel zou gaan door rijden, maar mooi niet hoor!!
nou dan maar erlang. ik stuur een beetje naar rechts laat de koppeling op komen,
iets tesnel dus. blokkereert de motor en motorblok en toe kon ik de fiets niet meer houden.
dus donderde ie om ik de motor rechtop zetten,opstappen,motor starten.
maar toen ik weg reed,langs de file, voelde ik dat de voet steun/rempedaal niet zat zoals het zou moeten.
dacht eerst instantie dat de boel verbogen was.
later bleek dat de "bracked"(grondplaat voetsteun) is gebroken.
's middags terug naar huis met mijn voet steunend op een ander deel van de bracked.
niet remmen met de achter rem, maar ja je moet toch wat.
ik thuis even een paar belletjes plegen om te kijken of dat ding nieuw/2e hands tekrijgen is.
alleen nieuw dus € 127,75 ,levertijd 5dagen.
om nou 5 dagen met mijn been in een moeilijke positie
rond te rijden,liever niet! ik mijn box in even snuffelen en
ja hoor een mooi stukkie staal strip om de boel aan elkaar tegaan knutselen. :) *D
nu zit de boel tijdelijk vast tot de nieuwe bracked er is, die nog moet laten bestellen.
wat is die troep duur he....
klote...anyway..tis nooit leuk om zoiets mee te maken :( goodluck :)
 
klote voor je maar....... ik krijg volgende week mijn LSL steuntjes binnen, dus......

dus jij gaat je stepjes verkopen???


Op donderdag 27 juni 2002 22:06 schreef AJK het volgende:
Das minder .... Ik hoop dat je snel weer fatsoenlijk kunt remmen achter!

Snel die van Zoeperman kopen!! Dan heb je ze iig voor minder!

shit,kut,had ik dat nou eerder geweten!!!!!!!!
ik heb al een nieuwe besteld en aanbetaalt!! :(
 
Zoiets hebben ze toch wel bij een motorsloop of zo. Was voor een linkervoetsteun voor de CBR € 35 kwijt... Scheelt nogal
 
Terug
Bovenaan Onderaan