Lekker handig...

Broeckie

Die hard MF'er
27 apr 2003
250
0
Rotterdam
Ik wil dus lekker een eind gaan rijden met mijn motor en haal hem daarom uit de tuin.
Ik doe mijn tuinhek open en duw mijn motor onder de carport door langs mijn auto.
Dit gaat al jaren goed alleen had ik de vorige dag mijn auto wat anders geparkeerd dan normaal... gevolg: een kras op mijn auto van mijn koppelingshendel en een kras op mijn Laser Carbon pijp, want ik kon niet meer vooruit dus ik moest wel weer naar achteren en schuurde daarbij langs de muur van de schuur :( ;( |(

´T is dat ik het zelf allemaal deed dus ik kan niemand de schuld geven.

Maar al met al toch nog lekker ge- :] en al mijn schaamranden eraf gereden zowel voor als achter (hoezo gefrusteerd B| )
 
ach ja, zo tik ik altijd met mijn voorremhendel tegen de kliko aan als ik de motor wil gaan stallen waardoor ik onbedoeld een stoppie maak. Dit levert (volgens anderen) nogal leuke stunts op.

Ikzelf vind het minder leuk.... :(
 
Ik wil dus lekker een eind gaan rijden met mijn motor en haal hem daarom uit de tuin.
Ik doe mijn tuinhek open en duw mijn motor onder de carport door langs mijn auto.
Dit gaat al jaren goed alleen had ik de vorige dag mijn auto wat anders geparkeerd dan normaal... gevolg: een kras op mijn auto van mijn koppelingshendel en een kras op mijn Laser Carbon pijp, want ik kon niet meer vooruit dus ik moest wel weer naar achteren en schuurde daarbij langs de muur van de schuur :( ;( |(

´T is dat ik het zelf allemaal deed dus ik kan niemand de schuld geven.

Maar al met al toch nog lekker ge- :] en al mijn schaamranden eraf gereden zowel voor als achter (hoezo gefrusteerd B| )

Maar wat vond je erger: de auto of je motor?
 
Ja lekker....

Zo liet ik een tijdje terug de fiets van mijn vriendin tegen de tank van mijn (toen nog XJR) vallen. €1000 schade
 
Terug
Bovenaan Onderaan