Lekker Koel op de motor |( |(

Op maandag 17 juni 2002 23:25 schreef JK het volgende:Dat ze zo'n bekrompen geest hebben kunnen ze niets aan doen, maar daardoor zijn ze nog geen niet-serieuze motorrijder voor mij.
Misschien geeft het ze wel een kick, de extra risico bij een valpartij. Of geilen ze op pijn (vorm van SM he) ;)


Ok, misschien zijn ze wel serieus... maar dan nog begrijp ik het niet...

SM, dat zal het zijn
 
Het warm hebben is psychisch. Als ik stilsta voor het stoplicht HEB IK HET NIET WARM!!! Tenminste, dat denk ik dan ;)

Nou dat dacht ik dus vandaag ;)
Ik ging ff met het OV naar huis (auto grote beurt en motor mag ik nie op rijden he), HEET dat het was. En ik maar tegen mezelf in de bus zeggen 'het is ijskoud, het vriest buiten'. Het hielp helaas maar een beetje '(

Van mij mag de verwarming toch echt wel ietsje lager daarboven hoor...



Ennuh Bertje ZZR:

Ik snap ze ook niet, het is ook stom, maar ze willen het zelf. Of misschien hebben ze geen geld voor kleding?! ;)
 
Inderdaad vandaag veel lui zonder bescherming op de motor gezien.
Zelf altijd in het leer plus rugbescherming.
Vraag me af of echte motorrijders in Amerika en Azie ook zich helemaal in leer togen met 30 graden? Volgens mij niet
 
Ik praat niks goed...geloof dat duidelijk is hoe ik erover denk, maar...

Het is ook wel een kwestie van wat je jezelf aan leert.
Had het er laatst met iemand over.
Een doorgewinterde rijder die ook met ze spiekerbroek op de fiets stapt. Alleen pak aan als het echt ***vergeten koud is. Hij zei dat ie niet anders gewend is en het steeds goed was gegaan.
Hij is zich wel bewust van het risico...
Maar toch blabla

Denk dus zeker wel dat er een stukje gewenning bij hoort.
 
Zag vanmiddag een motor door de stad rijden. Beide opzittenden hadden textiel kleidng aan. Het leek net alsof ze elk moment een sneeuwstorm verwachten. Kreeg het er zelfs nog warmer van in mijn leren combi. en dan heb je ook nog een al die dames die minimaal gekleed voor je uit lopen te paraderen. :p Da's ook niet echt goed voor de thermostaat.

Maar, chapeau. Zo hoort het :} :} :} :}
 
Zag vanmiddag een motor door de stad rijden. Beide opzittenden hadden textiel kleidng aan. Het leek net alsof ze elk moment een sneeuwstorm verwachten. Kreeg het er zelfs nog warmer van in mijn leren combi. en dan heb je ook nog een al die dames die minimaal gekleed voor je uit lopen te paraderen. :p Da's ook niet echt goed voor de thermostaat.

Maar, chapeau. Zo hoort het :} :} :} :}

Ik was gisteren beetsje dom |(
Zou @#$%^weer worden, dus ik dacht...me broek gewoon aan en een sweater. Ook nog een korte legging met de gedachte dat dat beter zit as dat plakkende textiel tegen je benen |(
Lange broek en sweater kunnen wel uit dan als ik het warm heb.

Dus...LCBtje op pad met
*legging
*stretchbroek
*textielbroek
*t-shirt
*sweater
*textieljack

Had alleen de domme fout gemaakt om me rugtas bij iemand in de auto te gooien. Kon broek en sweater dus nergens laten :(
Daar wel sweater gelijk uit, maar goed...warmpies dus en moest ook nog naar huis vanuit Zolder.
Sweater maar om me middel geknoopt en moet zeggen dat dat niet echt lekker zat.
Onderweg bij pompstation kwam Unstable met ze aanhangertje aanrijden. Sweater maar aan hem meegegeven.
Was iets beter zitten })

Maar warm...ongekend ;)
Was zeiknat en had de guppen in me knieholtes...

Verder ben ik geloof ik niet echt blond in de weer geweest het weekend :?
 
Ze moeten stoplichten afschaffen want dat zijn de plekken waar je het echt warm krijgt... zolang je rijdt valt het nog wel mee.

En dan thuis dat pak weer afstropen..lekker hoor.
 
Ze moeten stoplichten afschaffen want dat zijn de plekken waar je het echt warm krijgt... zolang je rijdt valt het nog wel mee.

En dan thuis dat pak weer afstropen..lekker hoor.

Precies, zo lang je maar rijdt is het niet erg als het warm is. Tis pas als je stilstaat niet te harden.. Fijn met je zwartleren pakkie, in de brandende zon bij 30+ graden.. ;( nie leuk!

Maar ik doe wel altijd mijn pakkie aan.
 
jesu...allwheater met dit weer?
je sterft gewoon af man...is leer geen idee?
en dat is al warmmm

Ik heb ze ook gezien hoor... Het enge is dat ik er meer in T-shirt/korte broek heb gezien, dan in pak (utrecht-Den Haag). Je begrijpt het niet... |(

Ben zelf ook nog ff op de fiets gestapt (allweather-zwart pak) en het was inderdaad warm...


Jammer dan, maar dan drink ik wel een glas water extra: Onbeschermd NO WAY
 
Vanmorgen lekker in m'n blote reet op de motor naar het werk. Wel een helm op natuurlijk. En iedereen zwaaide naar me!!! :P :P :P
 
dan ben je ook niet echt lekker bezig....
wat denk je dat die hitte met je doet kwa concentratie?

Was maar 10 min: ff proefritje. Had net m'n ketting gespannen en wilde ff kijken of 'ie weer prima rijdt...

Overigens was ik na die 10 wel zeiknat, maar goed dat wisten we al. Is inderdaad niet goed voor de concentratie

[edit]
Kan je nagaan, zelfs dan doe ik de kleding aan
[/edit]
 
Eeehhhhh....dat die kerel een idioot is.

Kzie ze idd wel eens in de stad, maar niet op de snelweg.

(Of ik let er meer op sinds ik zelf motor rij, kan ook)

A12 zat er vandaag vol mee. Leuk als er een wesp via de pijp van de korte broek bij je edele delen aankomt })
 
Nou dat dacht ik dus vandaag
Ik ging ff met het OV naar huis (auto grote beurt en motor mag ik nie op rijden he), HEET dat het was. En ik maar tegen mezelf in de bus zeggen 'het is ijskoud, het vriest buiten'. Het hielp helaas maar een beetje

Het OV was ook niet veel bijzonders; je had mazzel dat je alleen de bus gebruikte. Ik moest van Rotterdam naar Breda met de trein en dat heeft me 4 uur geduurd, alleen maar omdat de treinen uitvielen.

Volgende keer als het weer zo'n weer is, dan moet er een verplichte vrije dag ingevoerd worden :9
 
jesu...allwheater met dit weer?
je sterft gewoon af man...is leer geen idee?
en dat is al warmmm

Het heet toch niet voor niets Allweather ;) .

Ja, je ziet met dit weer veel mensen met te weinig kleding, maar dat mogen ze van mij toch lekker zelf weten. Je zou bijvoorbeeld op kunnen merken dat je daarmee alleen jezelf hebt en niet zoals bij te hard rijden anderen in gevaar brengt :z :z :z .

Dat zeg ik natuurlijk niet want ik rij zelf altijd in leer en bijna altijd te hard 8-) .
 
Laatst bewerkt:
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Als je het risco neemt...prima. Doe ik ook wel eens.

Gisteren overdag ook in 3/4 broek en t-shirt door de stad naar mijn werk gereden.
Gisteravond nog even wezen gummen en dan maar in pak.
Wat absoluut helpt is je gulp open zetten, de ritsen bij je armen iets open zetten en je rits bij je nek iets los. Waait lekker door...
 
Heb gisteren en vandaag ook lekker zitten soppen in mijn lederhose. Snap nu ook eindelijk waar de combinatie van SM en leer vandaan komt....
 
Op dinsdag 18 juni 2002 11:46 schreef Ralfie het volgende:Welk kwart van je broek ontbrak er dan?? :P :PEn 's avonds een druiper!! :P :P

Dat kwart dat je omlaag doet als je er bij moet gaan zitten...

Een druiper? Ligt er aan wie of wat je tegen komt.
Als het een wesp met gonoreu (spellingscheck?) is heb je een probleem.
 
Gisteravond ff op Hoevelaken geweest, was een gozer die ging kneedownen met een hempje , dat is helemaal kansloos
 
Het is wel belachelijk heet nu in pak, ik heb m'n jas en kisten wel aangehad, helmpie ook natuurlijk.
En handschoenen, ik zie wel heel vaak motorrijders zonder handschoenen rijden, dat vind ik echt helemaal stom!
Als je valt is dat volgens mij het eerste dat helemaal naar de tering gaat en dan zul je merken hoe vaak je je handen gebruikt...
 
Oké, veiligheid is belangrijk, maar doe je ook allemaal zo braaf je gordel om in de auto?

Want op de snelweg in de auto ben je anders nauwelijks veiliger, dan op de motor, vollegus mij.


Wat ik onbegrijpelijk vind, is al die gezinnetje die on-gegordeld rondrijen. |( (in 't kwadraat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan