Lekker Koel op de motor |( |(

Oké, veiligheid is belangrijk, maar doe je ook allemaal zo braaf je gordel om in de auto?

Want op de snelweg in de auto ben je anders nauwelijks veiliger, dan op de motor, vollegus mij.


Wat ik onbegrijpelijk vind, is al die gezinnetje die on-gegordeld rondrijen. |( (in 't kwadraat)

liefst nog met alle ramen open en de kinderen lekker buiten laten hangen |(
 
Op dinsdag 18 juni 2002 12:38 schreef GuZ het volgende:1 maar wat ik niet begrijp is dat je een vergelijking maakt met een auwto, alsof dat het begrijpelijker maakt :? :? :?

2 u is primair auwto-debielist?
1 Tis een kwestie van 'vals veiligheids-gevoel', waardoor mensen dit soort dingen 'vergeten'. Daarom maak ik de vergelijking. In korte broek (enzo) op de motor, ben je gewoon een koek-mobilist op een 2wieler.

2 Ongeveer fifty-fifty.
 
Ook ik heb ze vandaag gezien op de A16 toe ik terug kwam uit den haag. 3 mannen, twee motoren en 3 helmen en wat textiel van het korte soort. lekker hoor om dan op je plaat te gaan bij de wegwerkzaamheden (zand, grind, langsrichels etc)

Maar ja, in discussie gaan doe ik ook niet met dat soort mannen. Die hebben hun verstand (hersens) niet op de juiste plaats zitten.

En zoals iemand al eens in zijn signature heeft gezet: liever in het leer en snikheet, dan geen vel meer aan m'n bipsje 8-)
 
Op dinsdag 18 juni 2002 10:44 schreef Tensive het volgende:
Nou dat dacht ik dus vandaagHet OV was ook niet veel bijzonders; je had mazzel dat je alleen de bus gebruikte. Ik moest van Rotterdam naar Breda met de trein en dat heeft me 4 uur geduurd, alleen maar omdat de treinen uitvielen.

Volgende keer als het weer zo'n weer is, dan moet er een verplichte vrije dag ingevoerd worden :9

Ik ging ook met de trein, met de bus naar station, met de trein naar eigen stad en dan met de bus naar huis. Ik zwom de bus uit.... ik had trouwens nog mazzel want ik zat 's morgens in de bussen & trein, toen waren er nog geen storingen geconstateerd.

Ben trouwens blij dat het nu wat koeler is. Dit warme weer is lekker om onder een palmboompie te zitten met een drankje en een leuke meid en geen reet uit te voeren tot het wat koeler wordt...
 
JK schreef het volgende:
Ik ging ook met de trein, met de bus naar station, met de trein naar eigen stad en dan met de bus naar huis. Ik zwom de bus uit.... ik had trouwens nog mazzel want ik zat 's morgens in de bussen & trein, toen waren er nog geen storingen geconstateerd.
Ja, dat is wat beter. Ik hoef normaal alleen maar met de trein. In de ochtend ging de heenweg redelijk okee: de treinen hadden niet veel vertragingen. Maar de terugweg was een ramp!!! In een snikhete trein zonder airco, stampvol met mensen (sommige treinen vielen uit, dus iedereen stampt zich als een zak belgische frieten in een te kleine trein). Je zag dan ook soms mensen met een erg bleek gezicht naar buiten rennen (of naar de wc). Omdat ik mijn overstap niet kon maken (de treinen reden vanaf dat moment helemaal niet meer), moest ik wel met de bus (en die had heerlijke airco!!).
Tja, hopen dat ik maar weer snel een nieuwe tweewieler onder me reet krijg!

NS = |(

Ben trouwens blij dat het nu wat koeler is. Dit warme weer is lekker om onder een palmboompie te zitten met een drankje en een leuke meid en geen reet uit te voeren tot het wat koeler wordt...

... en de meid heter ;)
 
Op dinsdag 18 juni 2002 20:34 schreef Tensive het volgende:Ja, dat is wat beter. Ik hoef normaal alleen maar met de trein. In de ochtend ging de heenweg redelijk okee: de treinen hadden niet veel vertragingen. Maar de terugweg was een ramp!!! In een snikhete trein zonder airco, stampvol met mensen (sommige treinen vielen uit, dus iedereen stampt zich als een zak belgische frieten in een te kleine trein). Je zag dan ook soms mensen met een erg bleek gezicht naar buiten rennen (of naar de wc). Omdat ik mijn overstap niet kon maken (de treinen reden vanaf dat moment helemaal niet meer), moest ik wel met de bus (en die had heerlijke airco!!).
Tja, hopen dat ik maar weer snel een nieuwe tweewieler onder me reet krijg!

NS = |(

Ik hoef normaal nooit met OV (gelukkig niet zeg), maar auto heeft grote beurt (en is hopelijk morgen klaar, anders moet ik woensdag/donderdag met het OV) en met de motor kan ik nie vanwege dat ie niet 25kw is..

Maar ik kan begrijpen dat het in de trein snikheet is of dat je er misselijk van wordt van de hitte. Ik zat in een dubbeldekker waar er geen mogelijkheid was om de ramen te openen. Er was wel ventilatie, had ik op 'OPEN' gezet maar dat werkte niet echt.

Tijd dat ik op m'n motor mag rijden, dan heb ik dat gezeik niet dat je afhankelijk bent als je auto/motor een grote beurt moet krijgen.

... en de meid heter ;)

Ja maar liever wel wat later op de dag anders is het te warm ;)
 
Vandaag ook een uur in de trein gezeten....pfffff wat was het warm. En het ergste zijn die zwaar zwetende / stinkende mensen die naast je in een overvolle trein staan
 
Vandaag ook een uur in de trein gezeten....pfffff wat was het warm. En het ergste zijn die zwaar zwetende / stinkende mensen die naast je in een overvolle trein staan

Jah, ik weet het. Gisteren stond ik met vele anderen behoorlijk samengepakt in de trein. Dan heb je genoeg mensen die enorm stinken (en soms ook nog een ruft laten).

Ik voelde me een Winzip-bestand (of klinkt dit te nerd-erig?)!

Toch stom, zet een wat pluimvee of rundvee zo in de trein op elkaar en je krijgt herrie met de Dierenbescherming. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan