Lekker Koel op de motor |( |(

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Vandaag met het koekblik, terug van mijn werk van Utrecht naar Hengelo.
(Goh, niet met de motor......Nee)

Rijd ik net van de A28 de A1 op komt er een kerel voorbij op een motor, met zeker 140 (zo hard reed ik nl.), in korte broek en t-shirt :? |( |( .

En nu komt het meest vreemde aan de hele zaak....
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................

Hij had wel een helm op :? ;)
 
Kheb der vandaag ook zat zien rijden zow... nee zou ik zelf nie doen denk.... |(
 
Vandaag met het koekblik, terug van mijn werk van Utrecht naar Hengelo.
(Goh, niet met de motor......Nee)

Rijd ik net van de A28 de A1 op komt er een kerel voorbij op een motor, met zeker 140 (zo hard reed ik nl.), in korte broek en t-shirt :? |( |( .

En nu komt het meest vreemde aan de hele zaak....
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................

Hij had wel een helm op :? ;)

Ja ok...die kerel is een idioot.....maar wat wil je hier verder mee zeggen? Ik zie wel vaker mensen op een R1 in korte broek en T-shirt een beetje de bink uithangen....
 
Hij heeft het nu dus nog koeler?
Begrijp ik dat goed :?
 
Ja ok...die kerel is een idioot.....maar wat wil je hier verder mee zeggen? Ik zie wel vaker mensen op een R1 in korte broek en T-shirt een beetje de bink uithangen....
Eeehhhhh....dat die kerel een idioot is.

Kzie ze idd wel eens in de stad, maar niet op de snelweg.

(Of ik let er meer op sinds ik zelf motor rij, kan ook)
 
Vandaag met het koekblik, terug van mijn werk van Utrecht naar Hengelo.
(Goh, niet met de motor......Nee)

Rijd ik net van de A28 de A1 op komt er een kerel voorbij op een motor, met zeker 140 (zo hard reed ik nl.), in korte broek en t-shirt :? |( |( .

En nu komt het meest vreemde aan de hele zaak....
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................
................................................

Hij had wel een helm op :? ;)

Hij komt er vanzelf wel achter als ie een smakkerd maakt |(
 
Dacht eigenlijk dat dat ook gebeurt was maar dat de stippies er stonden om ons de details te besparen.

Tsja....geen melij als...
 
Valt me op dat het vaak chopperrijders zijn...

Totaal van geen kwaad bewust.. |(


Ik heb nu een keer zonder jas achterop gezeten
richting mijn ouders omdat daar mijn motor stond
+ outfit...nou..dat voelde al niet erg happy aan.

Je moet ff de dicipline hebben om het jezelf aan
te leren, maar dan wil (en durf) je ook echt niet meer zonder..
 
Ik heb ze ook gezien hoor... Het enge is dat ik er meer in T-shirt/korte broek heb gezien, dan in pak (utrecht-Den Haag). Je begrijpt het niet... |(

Ben zelf ook nog ff op de fiets gestapt (allweather-zwart pak) en het was inderdaad warm...


Jammer dan, maar dan drink ik wel een glas water extra: Onbeschermd NO WAY
 
[ff lekker klagen modus]
Ik heb het echt ongeloofelijk heet gehad vanmiddag op mijn motor. In mijn volledig zwarte leren pak.
[/ff lekker klagen modus]

En ik dacht: als ik nou gewoon niet zwaai naar de mensen zonder pak, dan hoef ik helemaal niet meer te zwaaien. Serieus. Toch zeker 15 motorrijders tegengekomen, (op de snelweg), waarvan maar 1 met pak! Ik stond nog ff tegen m'n uitlaat aan. Wat was ik blij met mijn pak.
 
Dacht eigenlijk dat dat ook gebeurt was maar dat de stippies er stonden om ons de details te besparen.

Tsja....geen melij als...

Oh, nu snapt ik hem ;) .

Stippies was bedoeld om de spanning een beetje op te bouwen. Je moet elk stippie afzonderlijk lezen :P
 
Ik heb ze ook gezien hoor... Het enge is dat ik er meer in T-shirt/korte broek heb gezien, dan in pak (utrecht-Den Haag). Je begrijpt het niet... |(

Ben zelf ook nog ff op de fiets gestapt (allweather-zwart pak) en het was inderdaad warm...


Jammer dan, maar dan drink ik wel een glas water extra: Onbeschermd NO WAY

Idd, botbreuken e.d. los je niet zo goedkoop op.
 
kan me nix schelen hoe warm het is, dat pak trek ik altijd aan...

nevernooitniet in m'n t-shirt en badslippers op de fiets
 
ok... pak aantrekken gaat nog, dan even stilstaan bij een verkeerslicht :P (zwemmen).... maar dan. Ben ik thuis, ben ik me een partij aan het worstelen om die leren broek weer uit te krijgen ;( .. is een hele hobby op zich.

Maar idd.. beter safe than sorry en het is erg op zich triest dat ik er vandaag ook op de snelweg veel heb gezien uit de catgorie SORRY.. Als die onderuit gaan hoop ik dat ze het niet doen als ik in de buurt ben.. heb ooit 1 keer iemand gezien die in een t-shirt tegen de vloer ging :( en geloof me.. 1 keer zien is genoeg (lees 1x te veel)
 
god o god weet je hoe gek die mensen zijn die zonder bescherming op de motor zitten en zo krijgen de wel goed motorijders ook nog een kutnaam dat ze niet beschermd zijn enzo.
 
Ik heb vandaag ook nog een aardig eind gereden, maar wel vol in het leer....had wel de rits van mijn jas half open staan ivm rijwindkoeling (heb blijkbaar een luchtgekoeld lichaam :) )
 
Ja dat heb ik vandaag ook gezien. We reden over een tweebaansstraat, komt daar zo'n jojo ons voorbij met een bloedgang (was in de bbk overigens) heeft die gast een hempje aan een korte broek en WEL een helm. Hoe stom kan je zijn. Dat soort mensen zijn het niet waard om motor te rijden.
 
Iedereen moet zelf weten of ie wel of geen beschermende kleding wil dragen. Tuurlijk is het veel lekkerder zonder beschermende kleding (sex is toch ook lekkerder zonder condoom :? ).

Maak je een schuiver dan weet je meteen waar de kleding ook alweer goed voor was (raakt de vrouw waarmee je aan het sexen was per ongeluk zwanger dan weet je ook wat je voortaan aan moet om zoiets proberen te voorkomen).

Laat iedereen zelf kiezen wat ie wel of niet aan trekt. Ik trek in elk geval altijd mijn pak aan, zonder voel ik me niet lekker op de motor en rijd ik heel erg veel voorzichtiger. Dus of het nu 30 graden buiten is of 10 graden, het pak gaat aan, het is immers alleen warm als je stil staat en hoe vaak sta je stil? Zelden.

'Wie niet horen wil moet maar voelen'. Ik ga in elk geval niet in discussie met iemand bij de pomp als ik zie dat ie geen kleding aan heeft. Moet ie zelf weten.
 
Was echt bloedheet vandaag. Heb mijn jas toch maar aangehouden. Mijn collega in T-shirt op Duc moest er wel mee lachen. Hij had die kerel gisteren aan het stadspark in Turnhout niet zien liggen. Gewoon vestje en jeans zagen er na ongeveer 80 m asfalt best bloederig uit. Tja wie stoer wil zijn moet .....
 
Op maandag 17 juni 2002 23:14 schreef JK het volgende:
...

:^ en het maakt niet uit wat voor type motor dat mensen rijden, zeker 80% van de rijders die ik tegenkwam vandaag reed zonder pak aan, ongeacht het soort motor...
 
>Ik ga in elk geval niet in discussie met iemand
>bij de pomp als ik zie dat ie geen kleding aan
>heeft. Moet ie zelf weten

Ik zal ook geen discussie aan gaan, maar ik neem "ze" dan ook niet serieus als motorrijder. Ik vind het gewoon echt dom.

Wie kent nou niet het filmpje van de Honda Goldwingrijder zonder enkels (blik op de weg)...? Dat filmpje zegt echt meer dan genoeg
 
Ben vandaag vanuit Hardinxveld-Giessendam naar Scheveningen gereden langs de kust omhoog om vervolgens via Amsterdam richting Almere te verdwijnen.

In Almere zag ik er kennelijk zo oververhit uit dat ze een bak koud water over me heen hebben gegooid... Sjeez... Wat koud!

En toen weer terug. Was best warm vandaag in m'n pakkie... ;)
 
>Ik ga in elk geval niet in discussie met iemand
>bij de pomp als ik zie dat ie geen kleding aan
>heeft. Moet ie zelf weten

Ik zal ook geen discussie aan gaan, maar ik neem "ze" dan ook niet serius als motorrijder. Ik vind het gewoon echt dom.

Wie kent nou niet het filmpje van de Honda Goldwingrijder zonder enkels (blik op de weg)...? Dat filmpje zegt echt meer dan genoeg

Als je ze niet serieus neemt als motorrijder, steek dan je middelvinger op ipv ze te groeten ;)

Ik neem elke motorrijder serieus, alleen vanwege kleding een motorrijder niet serieus vinden, vind ik onzin. Lijkt een beetje het schoolgedrag, als je geen Oilily, Levis, Diesel, Australian, Kappa of wat dan ook aan hebt dan ben je een sukkel en hoor je er niet bij.

Ze hebben het warm en denken 'ik val toch niet'. Dat ze zo'n bekrompen geest hebben kunnen ze niets aan doen, maar daardoor zijn ze nog geen niet-serieuze motorrijder voor mij.
Misschien geeft het ze wel een kick, de extra risico bij een valpartij. Of geilen ze op pijn (vorm van SM he) ;)
 
Het warm hebben is psychisch. Als ik stilsta voor het stoplicht HEB IK HET NIET WARM!!! Tenminste, dat denk ik dan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan