Lekker kontje voor de GSXR750W

gripen-nl

MF'er
14 jul 2007
88
0
buurt van Groningen
Zie http://www.artfibras.com.br/webforms/fotosmotolista.aspx?Titulo=Suzuki%20GSX%20750%20R%20ano%2094-95&Dir=../motos/23/p/&Descricao=Eliminador%20P.lama%20%20%20P.%20Lama%20tras.%20%20%20Cobertura%20Assento%20%20Rabeta%20Integral%20c/%20Lant.%20Dupla (hier) voor een mooie ombouw van de 93-95 GSXR750W naar een iets moderner uiterlijk.

Erg mooi en ben aan het overwegen om het te doen.
 
Ik zou het niet doen. Haalt de lijn uit de motor. Je stopt toch ook een vrouwjte niet in een strakke nieuwe bikini?
 
Ik vind het wel wat hebben!

vind persoonlijk de oude kont ietwat lomp aandoen.

ieder zijn smaak gelukkig
 
Zoals te zien op de foto's zijn er verschillende mogelijkheden:

1) gemodificeerd oud kontje met hugger en nieuwe undertray ipv dat lompe spatbord
2) spitse kontje a la de nieuwere modellen.

Optie 1 heeft mijn voorkeur omdat dat de lijn niet uit het (toch wel) oldskool model haalt. Optie 2 vind ik niet zo heel mooi bij de rest van de motor passen omdat het naar mijn smaakt iets te hoog is maar heeft wel wat.
Bij optie 1 zou ik dan nog wel het achterlicht vervangen voor 2 ronde lampen.

Kan natuurlijk ook alleen een hugger plaatsen, het oude spatbord afdremelen, kenteken/knipperlichthouder monteren en klaar maar de undertray op de bovenste foto is wel mooier afgewerkt.
 
die spitse geeft aan de achterkant wel wat meer vorm. Maar het past niet echt met de voorkant, die is nog steeds breed en lomp...

ik zou ook optie 1 doen
 
Laatst bewerkt:
zo'n hugger en undertail vind ik een veel betere optie dan het spitse kontje
large

ik zou het ook wel voor mijn fiets willen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan