Lekker rijden, en eindelijk Max kneedown:

Wat je zag roken waren de banden van Mar1tin ja })

how to do ??? hand bij de koppeling, voorrem inhouden, druk op voorwiel zetten, gas geven ???

wiel uit laten rollen of stoppen met achterrem ?
nog punten waar je op moet letten (zoals opletten dat je niet door het canvas gaat)
 
how to do ??? hand bij de koppeling, voorrem inhouden, druk op voorwiel zetten, gas geven ???

wiel uit laten rollen of stoppen met achterrem ?
nog punten waar je op moet letten (zoals opletten dat je niet door het canvas gaat)
Roken :? De meeste mensen steken een sigaret op, maar een sigaar of pijp kan ook.

Een 'burn out' geven is echt HEEL moeilijk.
Men nemen een motor met liefst een versleten achterband. Knijpt de voorrem in, geeft gas en laat de koppeling opkomen. ( jaja de motor moet in een versnelling staan.) Indien de motor afslaat moet U wat meer gas geven. Hoe meer gas U geeft hoeveel meer rook de band afgeeft. Laat U het gas los dan staat het wiel vrijwel direct weer stil. Gebruik van de achterrem is dus niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Oke dan, weer iemand ontmaagd :+
Gefeliciteerd!!! *D

En ik wil ook even weten waar die bocht ligt :?

In de buurt bij Deluft, daar kunnen we best een keertje heen JoKing! Trouwens, morgen nog ff naar zoetermeer?

Over inrijden gesproken, hier ben ik bezig met het inrijden van de Kawa van MarisKaWa })
Knietje01.jpg
 
Gefeliciteerd Max met je EERSTE kneedown! :}
Lekker gevoel hè ;)
Ennuh, m'n bandjes zijn nu echt wel op hè!
Zal wel niet echt lekker meer gestuurd hebben , toch :?
:P
 
Roken :? De meeste mensen steken een sigaret op, maar een sigaar of pijp kan ook.

Een 'burn out' geven is echt HEEL moeilijk.
Men nemen een motor met liefst een versleten achterband. Knijpt de voorrem in, geeft gas en laat de koppeling opkomen. ( jaja de motor moet in een versnelling staan.) Indien de motor afslaat moet U wat meer gas geven. Hoe meer gas U geeft hoeveel meer rook de band afgeeft. Laat U het gas los dan staat het wiel vrijwel direct weer stil. Gebruik van de achterrem is dus niet nodig.

Je vergeet het opschakelen })
 
:? Leg uit, kan het ff niet volgen hoor!

Hij rijdt nog steeds met die (leger)kisten rond op z'n motor. Om het nou af te maken een paar motorlaarzen...

[edit]Weer wat d's erbij typen...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
In de buurt bij Deluft, daar kunnen we best een keertje heen JoKing! Trouwens, morgen nog ff naar zoetermeer?

Over inrijden gesproken, hier ben ik bezig met het inrijden van de Kawa van MarisKaWa })
Knietje01.jpg

Is goed, we hebben nog wel even contact over hoe laat enz.
 
Op donderdag 04 april 2002 13:19 schreef HELLdesker het volgende:Hmmm, hier reageert ie wel... :(

[ff volledig off-topic]
Als joe nu eens zorgtvoor een goede/andere proxy?? dan ZIE je ook als/of ik gereageerd heb op je MSN gebabbel :P :P :P
[/ff volledig off-topic]
 
Quote:
Op donderdag 04 april 2002 10:57 schreef HELLdesker het volgende:Roken De meeste mensen steken een sigaret op, maar een sigaar of pijp kan ook.

Een 'burn out' geven is echt HEEL moeilijk.
Men nemen een motor met liefst een versleten achterband. Knijpt de voorrem in, geeft gas en laat de koppeling opkomen. ( jaja de motor moet in een versnelling staan.) Indien de motor afslaat moet U wat meer gas geven. Hoe meer gas U geeft hoeveel meer rook de band afgeeft. Laat U het gas los dan staat het wiel vrijwel direct weer stil. Gebruik van de achterrem is dus niet nodig.


Je vergeet het opschakelen })


En jij vergeet de voorrem los laten })

(ik heb geen idee hoe je meerdere posts in 1 reply krijg, dan maar zo)
 
Laatst bewerkt:
Roken :? De meeste mensen steken een sigaret op, maar een sigaar of pijp kan ook.

Een 'burn out' geven is echt HEEL moeilijk.
Men nemen een motor met liefst een versleten achterband. Knijpt de voorrem in, geeft gas en laat de koppeling opkomen. ( jaja de motor moet in een versnelling staan.) Indien de motor afslaat moet U wat meer gas geven. Hoe meer gas U geeft hoeveel meer rook de band afgeeft. Laat U het gas los dan staat het wiel vrijwel direct weer stil. Gebruik van de achterrem is dus niet nodig.

het is gelukt hoor ... niet echt tot het canvas gegaan maar wel leuk filmpje geworden

moet er alleen nog ff in knippen aangezien het nu te groot is om te uploaden (tja isdn)

moet ff klein proggie zoeken waar je makkelijk mee kun editen (+ avi naar gif zetten)

schakelen heb ik trouwens niet gedaan (1e keer)
 
het is gelukt hoor ... niet echt tot het canvas gegaan maar wel leuk filmpje geworden

moet er alleen nog ff in knippen aangezien het nu te groot is om te uploaden (tja isdn)

moet ff klein proggie zoeken waar je makkelijk mee kun editen (+ avi naar gif zetten)

schakelen heb ik trouwens niet gedaan (1e keer)
VirtualDub om te editen, ulead gif animator om er een gifje van te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan