Lekker rijden, en eindelijk Max kneedown:

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Eindelijk kan Max(imum) kneedownen. En waarop? Als eerste op mijn SV650S!!! (En ik op z'n R1, gaat ook lekker }) .). Toen had hij het trucje door en lukte het ook met z'n eigen motor;

De kneedown:
dsc00006.jpg

Scherper kreeg ik hem zo snel niet. Ging nogal gehaast, en nog geen minuut erna kwam de pliesie alweer langs. Na kort verhaaltje geen bon voor op de vluchtstrook staan gelukkig.

Hier nog een verhaaltje:
dsc00001.jpg

dsc00002.jpg

dsc00003.jpg

dsc00004.jpg

dsc00005.jpg


Oh ja, en Max gaat er binnenkort een SV bijkopen ;) ...
En ik heb nog een kort filmpje (15 seconden, 5 MB of zo), maar die kan ik niet kwijt op Internet, iemand anders?
 
Laatst bewerkt:
En ik heb nog een kort filmpje (15 seconden, 5 MB of zo), maar die kan ik niet kwijt op Internet, iemand anders?
ik wil hem wel hosten.. ik ga nu alleen weg dus dan wordt het morgen middag..
 

Oh ja, over je motor. Van de 4 cilinders is het de lekkerste die ik gereden heb! Voelt niet zo 'makkelijk' en 'soepel' als andere 4 cilinders. Heeft ook best wel kracht onderin, maar toch gaat de Mille duidelijk anders weg in lage toeren. Dat motorkarakter is toch anders. In hoge toeren had hij wel wat meer vermogen.

Sturen vond ik het niet zo gek veel verschillen, behalve dat de R1 wat nerveuzer was, maar dat kwam door dat ie voor wat lager stond.

Het is puur het motorkarakter wat ik aan de Mille wat leuker vind. En dat komt denk ik omdat ik zo veel op m'n SV gereden heb. De echte verschillen ga je denk ik pas op de grens voelen, en daar zit ik nog lang niet. Maar R1 is een heerlijke motor!!! (Lees je dit Gizzmo ;) ???) Zeker voor een 4 cilinder. :+
 
Goed werk. :)

Ehm, heeft iedereen vrij ofzo? :?
Ik wil ook rijden maar moet hele week werken. :(
 
Max dit zal toch wel je oude blok zijn?
Nein...dit is het nieuwe blok...die ondertussen in mijn bezit ook alweer erg veel heeft gelope....bijna 2000km *D en er was al 600 mee gereden...dagje bij martin fiets ophalen, en dag daarna noges naar maastricht enzo...was al 1200 km in 2 dagen :)
 
Max,mijn mobiel gaat wel over ....doet verder niets(ik hoor niets).......kapot dus....laten vallen........
 
Max,mijn mobiel gaat wel over ....doet verder niets(ik hoor niets).......kapot dus....laten vallen........
Hmmm...is niet goed dan he...ach...kan jij ook nix aan doen...heb ik ook gehad...en toen ik in de winkel aangaf dat het niet in de handleiding stond dat je er niet mee kan gooien, en dus dat ze hem maar moesten vervangen trapten ze daar ook niet in... :P
 
Oke dan, weer iemand ontmaagd :+
Gefeliciteerd!!! *D

En ik wil ook even weten waar die bocht ligt :?
 
We blijven aan het feliciteren:

* met het nieuwe blok
* met de inrijperiode
* met de eerste wheelie
* met de eerste knee down

staat er nog meer in de planning? ;)

Gefeliciteerd *D
 
ah... de witte "R" op die zwarte fiets staat perfect

gefeliciteerd met de kneedown
 
Laatst bewerkt:
R1 is gewoon een kleine fiets :P
Enne, voor de belangstellenden...de bocht is bij Gizzmo en Redgixx in de buurt...einde van de A4...vlak bij PPP...Afslag delft en de lier...
 
Terug
Bovenaan Onderaan