lekker rijden en ouwehoeren is wat ik wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

reserve jesus

Banned User
25 jun 2002
3
0
aarde
Bij deze mijn ongenoegen over mijn ban.(J.C.)
Ik wil gewoon praten over motors.
Als mijn vorig naam zo wordt opgevangen maak ik hem
anders, maar zoals ik eerder zei ben ik tegen censuur.
En heb niks gedaan wat niet mag volgens faq.
Zal er verder geen woord meer aan vuil maken.
 
De ervaring leert dat opnieuw registeren niets uithaalt. Je moet gewoon een mailtje sturen naar ruud@motor-forum.nl met daarin je klacht :)
 
Ik had m'n naam toch maar anders gekozen. Ik vind het persoonlijk nogal kinderachtig dat je nu weer zo'n naam kiest. Nu laat je dus duidelijk merken dat je je niets aantrekt van wat anderen denken of geloven. Wat moeten we vervolgens toestaan als namen, Sharon, Bin Laden, Allah enz.?
 
ik hoef het toch ook niet eens te zijn met kinderachtige meningen van anderen.

jongen neem gewoon een normale naam. Er is ook nog zoiets als algemene waarden en normen. Mensen storen zich er nou eenmaal aan, that's the way it is. Ik stoor me er ook aan, terwijl ik een anti-geloof-iemand ben
 
ik hoef het toch ook niet eens te zijn met kinderachtige meningen van anderen.
Sorry maar ik vind dat jij je kinderachtig opsteld en ik weet niet van wie jij vindt dat die zich kinderachtig opsteld, maar als die persoon vindt dat jij hem in zijn geloofsovertuiging beledigt door zo'n naam te kiezen, dan kan ik dat niet kinderachtig noemen.

P.S. Ik ben zelf niet gelovig.
 
ev01_2.gif
 
Kom op zeg, waar ben jij mee bezig?
Je weet van te voren als je deze naam kiest dat er mensen door geraakt worden, is het nou zo moeilijk om dan een klein beetje fatsoen op te brengen om hun mening te respecteren?
 
reserve jesus...wat een geweldige naam...ik lig helemaal in een deuk... *D

hoe kom je erop... :)

je hebt reserve banden en je hebt...you got my drift :)
 
Tjsa.... wat kan ik hier nog op zeggen...
Deze jongen heeft echt een aandachtstekort...
Topic na topic (4e nu al ofzo) over zijn eigen nick, hij wacht gewoon op al die reacties...

puke.gif
puke.gif
puke.gif
 
kon idd korting krijgen bij aankoop van meerdere sloten
en aangezien de mods er nog wel wat nodig zullen hebben om jezus in bedwang te houden liggen re wat op vooraad.

ze zijn te vinden in het magazijn bij de s
of ze liggen in het vak van reserve......... ;)
 
Ik kan ook niet echt waardering opbrengen voor je naamkeuze, maar als je de "ballen" hebt om deze nickname op je pak te laten borduren, dan stijg je wel weer iets in respectabele waarde!
ik had een synoniem meer op prijs gesteld....
"The chozen" bij voorbeeld.

Gegroet van iemand die geen bijnaam behoeft!! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan