Lekker rijden in de (DIE) regen!!!!!!

Ik vind regen normaal niet zo erg.

Maar met een scheurtje in me textiel jas ze mouw word ik net flink nat!!!!
 
Net nog door dikke regen gereden. Daar was op zich niks mis mee, tot een of andere opa in een mercedes dacht dat 'ie niet harder dan 30 kon rijden door de regen. Daarna zat ik lekker in een lading water :(
 
ik rij nog in de regen met me r6 ook alleen maar omdat me honda een lekke band heeft. dan pak ik de winterfiets met dit weer.
ik vind irritantste dat auto's denke dat je gaat knee downen met dit weer dus bumperkleven enzo
 
Vind t niet erg pak sowieso wel even de motor erbij als ik zin heb om te rijden en het regent.
Klinkt misschien raar voor jullie maar rijden in de regen vind ik om 1 of andere reden rustgevend.
Uiteraard moet je wel een regenpak hebben anders is er niets meer aan. :)
 
Wind vindt ik niet vervelend ben in het bezit van redelijk zware brommer. Als ik naar mijn werk of huis rij heb ik toch altijd de zee aan 1 kant voor ongeveer 10 kilometer. Maar die regen vanmorgen weer in de regen en vanmiddag droog naar huis.

troosteloos topic valt mee is troosteloos weer....... zal je bedoelen :Y
 
Vind t niet erg pak sowieso wel even de motor erbij als ik zin heb om te rijden en het regent.
Klinkt misschien raar voor jullie maar rijden in de regen vind ik om 1 of andere reden rustgevend.
Uiteraard moet je wel een regenpak hebben anders is er niets meer aan. :)

Snap wel wat je bedoelt. Ik vind sowieso al met de motor dat je zo lekker in je coconnetje zit en als je dan ook nog wat regen er bij hebt, dan ben je helemaal lekker alleen.
Maar als het zo hard regent dat ik niet fatsoenlijk door m'n vizier kan kijken, dan vind ik het toch wel iets minder ;)
 
Snap wel wat je bedoelt. Ik vind sowieso al met de motor dat je zo lekker in je coconnetje zit en als je dan ook nog wat regen er bij hebt, dan ben je helemaal lekker alleen.
Maar als het zo hard regent dat ik niet fatsoenlijk door m'n vizier kan kijken, dan vind ik het toch wel iets minder ;)
Had er ook wel bij moeten zeggen dat een hoosbui ook wel wat te is. ;)

Had ooit tijdens mijn examen een wolkbreuk waardoor ik een auto niet gezien had en uiteindelijk gezakt was.
De gehele rit ging perfect en zou geslaagd zijn tot die laatste 5 minuten toen we bijna bij het cbr waren waar ik dus die cruciale fout maakte. '(
 
Laatst bewerkt:
Ik ros er gewoon door naar werk.
Zonder regenpak.
Alleen de mietjes dragen regenpakken :+
Maar ik hoef maar 7 km dus is 2 x gassen en ik bem er
 
vanwege het noodweer deze week de accu maar weer in de Renault gezet......
Het ouwe hok starte gewoon in 1x!!!

Ff langs pa en ma en terug dat hij weer goed op temperatuur was en de oliedrukmeter ook goed stond ff het gas erop!!!
Hij gaat nog steeds makkelijk 200 :D
En niet zeuren doen jullie met de brommert ook......
 
Whaha :D

Word zo smerig nu met de XT hahaha
Ook als het niet regent is achterkant van mn regenpak nat en smerig als ik thuis ben vh werk :D
En hele smerige natte laarzen lol.

Met de GSX-F geen last van :S terwijl ik ze om en om meeneem naar het werk zo ong.
 
Vind t niet erg pak sowieso wel even de motor erbij als ik zin heb om te rijden en het regent.
Klinkt misschien raar voor jullie maar rijden in de regen vind ik om 1 of andere reden rustgevend.
Uiteraard moet je wel een regenpak hebben anders is er niets meer aan. :)

Zelfs zonder regenpak niet erg.

Leuke aan regen is is dat je gevoel en behendigheid ook nog eens sterk kan verbeteren :Y

Trek maar eens vlot op en hou hem in bedwang gaat je steeds sneller af :)

Tempo vertraagt wat in de regen je keert wat meer in jezelf heerlijk! :$
 
Had er ook wel bij moeten zeggen dat een hoosbui ook wel wat te is. ;)

Had ooit tijdens mijn examen een wolkbreuk waardoor ik een auto niet gezien had en uiteindelijk gezakt was.
De gehele rit ging perfect en zou geslaagd zijn tot die laatste 5 minuten toen we bijna bij het cbr waren waar ik dus die cruciale fout maakte. '(

2 jaar terug met me schoonvader naar een oldtimershow in Lelygat.

Prachtig weer tot het om 11.00 nacht werd. toch maar gestopt onder een brug.
Deed erg veel pijn aan de benen en het gezicht.

Had zijn oude LTD550 en hij ze dragster dus spijkerbroek en open helmen |(
 
Ach, het meeste valt er naast. 8-) :]




Overigens vind ik (aanvriezende) mist, onweer of ijsregen gevaarlijker dan deze regen.
 
Zelfs zonder regenpak niet erg.

Leuke aan regen is is dat je gevoel en behendigheid ook nog eens sterk kan verbeteren :Y

Trek maar eens vlot op en hou hem in bedwang gaat je steeds sneller af :)

Tempo vertraagt wat in de regen je keert wat meer in jezelf heerlijk! :$
Niet als je vvoor de fun 200 km gaat rijden hoor. :N
 
Ik wissel het af ivm carpoolen. Maar als ik alleen ga gewoon met de motor..

Regenpak aan en gaan.

Vond vorige week die windstoten wel een beetje naar..
 
Regen vind ik niet erg. Het kan in deze tijd op landwegen flink glad kan worden, maar ook dat vind ik niet eens zo erg.

Veel wind vind ik vervelender :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan