Lekker rustig op de weg

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Zo tering.. wat is het stil op de weg :}
Kom net uit school en heb echt even lekker kunnen knallen, zelfs op de A10 waren de auto's op één hand te tellen.
Kunnen ze niet elke avond Nederland/ Duitsland uitzenden en als het even kan ook elke zondags. ;)
Ik ben alleen wel erg weinig motorrijders tegen gekomen dat viel me een beetje tegen, ik dacht dat er wel een hoop motorrijders van de gelegenheid gebruik zouden maken om even lekker een ommetje te maken.
 
Ja hoor, ik heb ook heerlijk gereden :) Lekker rustig en geen flitsers (hoop ik :X ) Ideaal, dat voetbal. Noodgedwongen vrij van mijn werk en dus heerlijk kunnen rijden. Als die stomme voetballers nou nog winnen, komen er vast nog een paar van die rustige avonden, maar ik geloof dat het er niet zo best uitziet :X
 
ben net nog ff het klaverblad(heerenveen/Tjalleberd) opgeweest, en van mij mag er elke dag voetbal zijn :P was het altijd maar zo rustih.
 
Zie je nou wel....ik had gewoon moeten gaan rijden |(

Want de voetbalwedstrijd is weer 10x nix een terechte 1-0 voorspong voor Duitsland... B|
 
Zoooww,

ook net een kleine 120 km erop zitten. Net effe klaverbladje gepakt, en na 4 keer pas een koekblik tegengekomen :)

Voetbal is echt wel gaaf als je van doorrijden houdt
 
Zeker rustig op de weg :) Helaas was er geen enkele motorrijder op klaverblad Hoevelaken. Zag er sowieso weinig, scheelt weer zwaaien.

Kon 'm in elk geval lekker open gooien, maar op avonden als deze, mis ik toch wel een sportieve 4-cilinder. Maar m'n 1-pitter offroad mag er ook wezen :]
 
hehe.. net terug..
heb me even laten filmen om te kijken hoe schuin ik nou precies..
het kan nog wel een stukje verder.
Daarna maar oefenen met ernaast hangen...
 
Sooooow wat was het rustig op de weg !!!
knallllllen maar :P
ook geen flitsers ofzo gezien.. en ik hoop eigenlijk dat geen flitser of camera mij heeft gezien, anders kan ik een hele dikke prent verwachten.. O-)
maar wel lekker gereden iig :+
Inderdaad vaker voetbal !!!! *D
 
Zie je nou wel....ik had gewoon moeten gaan rijden |(

Want de voetbalwedstrijd is weer 10x nix een terechte 1-0 voorspong voor Duitsland... B|

Zo te horen heeft NL gescoort. De buren breken de boel af hiernaast.

Had ik maar gaan motorrijden dan had ik dat geluich niet aan hoeven horen |(
 
Ja, ze lopen hier met zo'n toeter rond, maar die hadden ze al tijdens dat achterlijke luilak half leegemaakt, dus nu klinkt hier zo'n zielig uitstervend geluid. }) Mijn zoon van 10 zit gespannen op de bank, papa is de honden uitlaten en mama zit achter de computer *D
 
Zeker rustig op de weg :) Helaas was er geen enkele motorrijder op klaverblad Hoevelaken. Zag er sowieso weinig, scheelt weer zwaaien.

Kon 'm in elk geval lekker open gooien, maar op avonden als deze, mis ik toch wel een sportieve 4-cilinder. Maar m'n 1-pitter offroad mag er ook wezen :]

ben er een half uur geleden nog een paar keer overheen gereden, maar je herkend me nou toch niet meer :P
 
Ben ook weer terug, lekker kunnen rijden alleen een beetje teveel wind. Weet nu zeker dat ik tijdens de voetbal wedstrijden ff een stukje ga tuffen.
 
GAAAAF, ik vind het leuk dat er meer mensen zijn als ik. Toen ik in het koekblik op de weg zat zag ik om mij heen ...... niks
Dus maar ff een stukje gaan blazen :)
ff flink de randjes eraf gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan