Lekker warm!

purple-GiXXer

Die hard MF'er
10 sep 2002
377
0
Gaat je nada aan!!!
Ze heeft het warm gehad, en inderdaad het gaat nergens over...........
112378


Ik hoop niet dat mijn complete gixxer verkleurd :?
 
beetje moeilijk rijden binnenzijde van je band is't niet

Ik raak nu de draad euhh schaamrand kwijt! Dus wie helpt mij uit de brand? Welke van de vele schaamranden wordt er bedoeld?

(1) de band? Ja dat lijkt inderdaad nergens op.
(2) het slijtboutje is losgetrilt..
(3) de uitlaat schade komt door een glijpartij.
(4) welke schaamrand zie ik over het hoofd?
 
punt nr 1 bedoel ik |(
Ik raak nu de draad euhh schaamrand kwijt! Dus wie helpt mij uit de brand? Welke van de vele schaamranden wordt er bedoeld?

(1) de band? Ja dat lijkt inderdaad nergens op.
(2) het slijtboutje is losgetrilt..
(3) de uitlaat schade komt door een glijpartij.
(4) welke schaamrand zie ik over het hoofd?
 
Er is vandaag aan gewerkt, maar het wilde niet lukken :X

Ik ben geen expert (heb zelf ook nog schaamrandjes) maar ik heb me eens laten vertellen dat je gewoon meer gas moet geven.

Ik vind het zelf vrij moeilijk, maar ik denk dat dat komt door de kijktechniek; als je niet goed kijkt, lukt het m.i. nooit.
 
schaamranden er af rijden hoeft niet met hoge snelhied gewoon lekker de bocht in en je rijdt em er zo af niks aan en al die posers die het beter weten laat ze ze gaan vanzelf op hun bek en ik rij sjoppert en heb geen schaamranden maar versleten stepjes u ook
 
Ach, lekker boeiuh, die randjes. Als je ervaring en vertrouwen in de motor toenemen, groeit de bochtensnelheid vanzelf mee. Dan verdwijnen ze vanzelf een keer. En anders maar niet, toch? Eea is ook afhankelijk van de vorm van de band en de geometrie van de fiets.

Ik ben geen expert (heb zelf ook nog schaamrandjes) maar ik heb me eens laten vertellen dat je gewoon meer gas moet geven.

Ik vind het zelf vrij moeilijk, maar ik denk dat dat komt door de kijktechniek; als je niet goed kijkt, lukt het m.i. nooit.
Kijktechniek is belangrijk, ok. Maar weten hoe iets moet en het ook goed doen, zijn twee verschillende dingen. Ook als je weet hoe je moet kijken, zul het toch in de praktijk moeten gaan brengen door veel te oefenen. En dan komt de bochtensnelheid vanzelf.
 
Op beide motors nog schaamranden. Op mijn zzr600 +- 1 cm op de R1 dik 2 cm.

Ik vind 't best. Zou 't zonde vinden om vol op m'n bek te gaan op de R1 die ik net een weekje heb om de 'gehele' band te gebruiken.

Zolang ik plezier heb op mijn motort vind ik het best.

Wat komt, dat komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan