lekker weertje, komt papa op bezoek..

Status
Niet open voor verdere reacties.

wfranssen

MF'er
26 feb 2009
152
0
Utrecht
Druk op het werk... weekenden ook vol gepland.
Vandaag eindelijk een dag niets gepland EN mooi weer!...
Belt m'n vader: m'n moeder gaat een dagje wandelen :? en hij verveelt zich. Of hij vandaag op bezoek kan komen (en "nee" zeggen is geen optie) -O-

Niet dat jullie hier iets mee moeten, maar ik moest het wel even kwijt!

Wordt het morgen ook mooi weer?
 
Als jouw oma gaat wandelen kan je vader toch gewoon iets gezelligs met je moeder gaan doen, ik zie het probleem niet?
 
Inderdaad..... Gewoon "pap je kan mee.......gaan we wat leuks doen....... :Y neem even je helm mee....." :]
 
Laatst bewerkt:
Soms is familie belangrijker dan een ritje, tenminste als je dat familielid niet elke dag ziet/spreekt :Y
 
Soms is familie belangrijker dan een ritje, tenminste als je dat familielid niet elke dag ziet/spreekt :Y
Idd, wees blij dat hij langskomt waaien..... leven hangt toch niet van het motorrijden af..... ;)

(die ouwe van mij heeft alles wat met techniek van motoren te maken heeft bijgebracht, helaas is hij al 20 jaar er niet meer en dat is best jammer)
 
Voor je het weet kan je vader helemaal niet meer langskomen, da's een heel stuk beroerder :Y
 
Voor je het weet kan je vader helemaal niet meer langskomen, da's een heel stuk beroerder :Y
full
 
Haha, ach ja dit soort dingen overkomt iedereen vast wel eens.

Naar mijn idee wordt het de komende dagen nog beter weer zelfs ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan