Lekker weertje :) (met piccies)

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Het was lekker, warm zat en dus tijd om weer lekker te gummen.
Natuurlijk doe je dat niet alleen. Zie de foto's. Het was gezellig!
3.jpg

Busy.jpg


And up she goes!
StartWheely2.jpg

StartWheely3.jpg

StartWheely.jpg


Niet bij te houden die gozer (als je in 6 zit en vergeet terug te schakelen)
WheelyGone.jpg

Hmmm, 't kost wel wat rubber als jij bij hoge snelheid je voorwiel weer aan de grond zet.....
Landing3.jpg

Landing.jpg


Niet vergeten op tijd te remmen:
stoppy3.jpg

stoppy4.jpg

Oeps:
WrongLanding.jpg

Een on-board stoppy:
stoppy.jpg


En natuurlijk weer lekker vonken!
sparky1.jpg

Errug lekker!
sparky2.jpg



Ik zat al te denken, wie zal ik meenemen naar de motorai.... Porky ging wat hard de bocht in. Een beetje te wijd. En corrigeren is toch lastig. En dan ligt er ook nog een beetje water! 't Past maar net
Water.jpg

Heel close
Close.jpg


Ff afreageren dan maar.
WheelyPorky2.jpg


Wie is er sneller.....
WheelyPorky.jpg
 
Laatst bewerkt:
ziet er weer goed uit
ik ben al een tijdje niet meer geweest
was mij iets te druk met agentjes de laatste tijd
misschien volgende week weer eens kijken
 
Beetje eenzaam op 1 wiel Max? :+

Knap gedaan trouwens dat aanpassen van de km teller
 
tja,het ging niet lekker.
Toch een beetje koud,en die rare bocht deed ik helemaal verkeerd/verleerd.
Zou ik het niet meer kunnen :?
 
Ik ben er geweest van 12.30......tot iets van 14.00.

Tja porky..je zal niet de 1ste zijn die de bocht zo uitkomt,meestal pleuren ze eraf.......goede redding ;)
 
tja,het ging niet lekker.
Toch een beetje koud,en die rare bocht deed ik helemaal verkeerd/verleerd.
Zou ik het niet meer kunnen :?
Vast niet. Maaruh, zag ik nou goed dat je geen rugprotector droeg?
 
tja,het ging niet lekker.
Toch een beetje koud,en die rare bocht deed ik helemaal verkeerd/verleerd.
Zou ik het niet meer kunnen :?

Overmoedig heet dit :9 De bocht is nie raar |( die bocht is :j gevaarlijk :r

We weten met z'n allen dat die bocht al heel wat motorrijders verrast heeft :?
 
Leuke foto's !! Ben naar de PPP gegaan om de linkerbocht te oefenen en hopelijk een kneedown te maken... maar nee hoor :( Geloof dat ik hele dikke kneesliders moet aanschaffen :?

Maar heb toch lekker gereden :)
 
wel een uniek stelletje motorrijders, Maximum, DutchChili, Porky, TommyFumy [SV650?] en wie was die man met de Busa? :?

Too much for me.... :}

Stoppies, Wheelies, ff wennen heren, maar leuk om paar rondjes achteraan te rijden :z :z

[me]silversurfer die graag zijn ZX9 nog even heel houdt[/me]
 
waar rijden jullie ? ergens in de randstad? dat ene filpie was toch ook van jullie?dat zijn nl. wel erg leuke bochties daar. en waar zijn de mf-stickers??en dat van die km-teller onduidelijk maken is erg flauw. og gaan die wheelies toch niet zo hard
 
De volgende keer dat Max voor me rijd zorg ik dat ik m'n donkere vizier op heb
8-) 8-) 8-)

Vond het trouwens wel lachen dat die gozer met die gele oude crosser het twee Fireblades en een GSXR1000 nog behoorlijk moeilijk heeft gemaakt in die bochten ;)

En Porky, ik dacht dat je voor de alternatieve lijn ging in die bocht naar beneden. Maar goed, jij bent natuurlijk gewend dat er geen lantaarnpalen en stoepranden aanwezig zijn ;) Zal vrouwlief niet blij mee zijn als de R6 in delen thuisgebracht wordt.... 't is trouwens wel ontzettend fel ding :9~
 
Je hebt gelijk,Tommy.
Ik ben verziekt door de circuits,daarom stuurde ik hem ook ruim in.....het gevolg zag je.
Tja,het is nu eenmaal een snelle R6 ;)
Maar ik had vandaag geen vertrouwen in de banden met deze temperaturen,anders had ik de bocht wel netter afgemaakt.
 
Je hebt gelijk,Tommy.
Ik ben verziekt door de circuits,daarom stuurde ik hem ook ruim in.....het gevolg zag je.
Tja,het is nu eenmaal een snelle R6 ;)
Maar ik had vandaag geen vertrouwen in de banden met deze temperaturen,anders had ik de bocht wel netter afgemaakt.

Jammer dak m'n brommertje nog nie trug heb |( |( |( |( |( had ik ook ff gezellig mee kunnen tuffen

Valt ook niet mee. Je in te houden op zo'n mooie dag als vandaag. Was volgens mij vanmiddag 16°C.
Porky, was dit nou de temperatuur waar de Metzelers het laten afweten of mag het kouder zijn???
 
Was errug :P om met jullie mee te rijden, moest soms wel alle paarden uit de stal sleuren om jullie bij te houden. :} Maar het geschuur van de middenbok maakte deze middag om te :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan