Lekker Weertje om te Rijden Hé

Wel makkelijk als je ook windsurfen als hobby hebt, ik heb net weer een cursus op m'n brommer gehad :+
Zat er nog één voor me met een VW Caddy die niet in de gaten had dat als hij een vrachtwagen inhaalt dat ie ineens geen wind van rechts meer heeft, zat ie bijna onder de oplegger... de sukkel |(
Maar ik ben in ieder geval weer geslaagd voor m'n opfriscursus slalom 8-)
 
Hmmm..... ik heb morgen en overmorgen ingepland om wat proefrtitten op een toekomstige eerste fiets te maken. -O- Gelukkig ben ik waterdicht :+ })
 
Ik heb ook zwemles gehad daarnet. B|
Maar ach mijn pak is waterdicht.
En als ik dan die rij koekblikken zie staan geniet ik toch :Y
 
Jij komt zeker nooit in Scheveningen of Enschede -O-

pluskutter?

ik baal echt als een stekker, ik heb vandaag mijn roze papiertje plasticje en ik kan gewoon niet rijden omdat het weer zo kut is.

ik hoop dat het morgen droog blijft dan ff eentje huren :D
 
Ik dacht al, waarom komt mijn brik niet boven de 80 en waarom wordt ik bijna van de weg afgeblazen :+ Gelukkig veilig heen en weer gekomen :P
 
Ik vond die wind wel handig, hoefde ik zelf niet zo te slalommen tussen die 15 km file door. Ik werd vanzelf heen en weer geblazen en toen ik thuiskwam hoefde ik ook niet eens meer te douchen. :P
 
Doorrijders hebben ook altijd wat te klagen he -O-
Ik dacht altijd dat ze niet van snijkoek gemaakt waren :?
 
Laatst bewerkt:
Ik vond er vanmorgen geen bal aan! Ik kwam net uit mijn nachtdienst en heb net een puppy gekocht, dus ik kwam al 2 weken slaap tekort! nog 2 nachtjes maar voor de veiligheid maar ff in de auto, want zwaar vermoeid op de motor is maar k*t! :(

even iets anders, ik heb een jas en broek van MQP, deze zouden zogenaamd waterdicht moeten zijn... niet dus!!! bestaat er een goedje wat je op de kleding kan aanbrengen om het wat waterdichter te krijgen?
 
Om 16.00 uur ging bij mij de bel. Stond de overbuurvrouw op de stoep met de vraag of ik even naar m`n koekblik wilde kijken. Was net 30 meter schutting van de Gamma tegenaan en langs gewaaid.
Had net daarvoor m`n torretje in de garage gezet dus ik was eigenlijk maar een halve pechvogel.
 
Tja, ik rijd het hele jaar door (tenzij het glad is uiteraard). Maar ik weet toch ook wel wat leukere dingen als in die zeik te moeten rijden....

Mijn pak is perfect waterdicht, maar als het een uurtje of wat binnen hangt gaat het uiteindelijk toch ook aan de binnenkant nat worden. Niet lekker als je een paar uur later weer die zeikregen in moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan