Lekker weertje vandaag

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Hier in het zuiden 13 graden en volle bak zon en dat op 29 december.

3x raden wie er ff een rondje op de Duc gaat maken :]

Als deze nog start tenminste, staat al 3 weken stil en accu niet afgekoppeld '(

We gaan het zo zien :W
 
Zou toch niet zo'n probleem moeten zijn, drie weken? Hoewel, stucgati... Maar toch.

Ook hier in Amsterdam prachtig weer. Helaas heb ik vanavond uitgebreid bezoek en moet ik een maaltijd voorbereiden, anders zou het ook voor mij een prachtig zomerritje zijn, naar het strand of zo, wel met zon-vizier op natuurlijk :)

Rij ze!

:] :] :]
 
Nou, hij startte inderdaad. Maar ik had alleen m'n textiele jas aan dus ik denk ik ga thuis ff mn leren pak aantrekken, dus ik wil hem parkeren en ik dacht dat ik het standaard al uit had staan, niet dus. Ik kon hem niet meer houden en boem daar lag hij op z'n kant.

Een week of vier geleden viel ik al bij het stoplicht over een plas olie op de rechterkant en nu viel hij op de linkerkant, dus waar rechts alle hendels en pedalen eerst krom waren is dat links nu ook :W

Maar ik laat me niet ontmoedigen, zo maar weer opstappen hoewel ik niet weet of dat verstandig is want ik heb wel erg veel pech de laatste tijd :?

2+ jaar Duc gereden zonder valpartij en nu 2x laten stuiteren in een maand tijd |(
 
dat is balen.
Heb vandaag voor de verandering mijn MTS 1200 van stal gehaald, gelukkig zit er DTC op want op sommige plaatsen was het goed glad door de regen/modder/bladeren etc etc.

Groet
Fons
 
Het was gewoon een superdag om de triple uit te laten.
Waren veel motoren op de weg wat het extra leuk maakte.
Was bijna voorjaarsachtig.
 
Er ligt mij te veel pekel op de weg

niet in Nederland hoor! met de neerslag van de laatste tijd is dat al lang in de goot verdwenen.
Vandaag ook heerlijk een ritje gemaakt met de Pan, zonnebrilletje op, laat de langere dagen maar weer komen. :]
 
Het was heerlijk! Door de polder, linksaf, rechtsaf, gewoon kijken waar ik uit kwam. Omdat ik op 3 december examen gedaan had, was het een van de eerste keren dat ik echt helemaal alleen reed. Zelf mijn route bepalen, zelf overal aan denken.
Ik hoorde af en toe mijn instructeur nog: zorg dat je klaar bent voor die bocht, niet in de vuiligheid rijden, kom op, je mag best doorrijden! :+
Dit is waarom ik mijn A wilde. :Y :] Het is nog veel leuker dan ik gedacht had!
Bijna thuis, ging ik nog even langs motortotaal, omdat een van mijn spiegels los leek te zitten. Gezellig, er zat een instructeur van de rijschool waar ik gelest heb, ik heb een paar lessen van hem gehad. Dus even bijkletsen, bak koffie, spiegel werd vastgezet en toen naar huis.
Ik zit nog na te genieten. :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook heerlijk gereden. Dacht dat het seizoen dit jaar voorbij was voor mij. Kan je toch nog even in december rijden met 13 graden. Ongelooflijk en die pekel is echt wel weg hoor met al die regen. Als je nu nog niet durft te rijden, omdat je bang bent voor de pekel, dan kan je er beter een glimmend kunstwerk van maken :)
 
niet in Nederland hoor! met de neerslag van de laatste tijd is dat al lang in de goot verdwenen.
Vandaag ook heerlijk een ritje gemaakt met de Pan, zonnebrilletje op, laat de langere dagen maar weer komen. :]


Eergisteravond waren ze hier in Drenthe weer aan het strooien hoor.
De ramen waren hier gisterochtend dichtgevroren...

Overdag en afgelopen nacht weer warmer, en vandaag lekker 12 graden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan