Lekker weertje

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Zijn er nog mensen van de weg af geblazen ?
Met m\'n XR van 112 kilo ben ik een paar keer flink geplaagd door de wind. Ben blij dat ik niet de snelweg terug nam, anders lag ik allang in de berm.

Raar weer hoor.. eerst mooi warm weer, dan ineens is het IJSKOUD, en dan ineens begint de herfst. Dacht bijna dat we \'m zouden overslaan, maar hij is er hoor.
Tijd dat het weer koud wordt en niet hard waait of regent.
 
maakt niet uit dynojet kit is gearriveerd zeer binnenkort (vrijdag) laten inbouwen en even testen, wind of geen wind, weer of geen weer

als het maar droog is wanneer het vriest!!
 
Ik moet vanmiddag naar Houten (bij Utreg). Wilde eigenlijk met de motor gaan, maar de voorspellingen waren van dien aard, dat ik toch maar met de trein ga. Geen zin om smerig, nat, gekreukt, e.d. daar aan te komen.
 
Gistermiddag was het heftiger dan vanochtend. (gelukkig geen regen)
Beetje achter m\'n windschermpje duiken hielp redelijk

Vanochtend meer last gehad van koude motor (inhouden in z\'n 1)
Ik hoop dat het eenmalig was (ze stond in de regen omdat de buitenhoes nog niet binnen is).
 
Laatst bewerkt:
inderdaad wel kut. Ik ben blind op de voorspellingen af gegaan, maar als ik nu naar buiten kijk is het prima te doen. Ik hoop nu dus maar dat het vanmiddag rond 3 uur flink gaat waaien en regenen anders sla ik mezelf tegen mijn kop dat ik niet de motor heb genomen. Dat zou me namelijk een half uur heen en een half uur terug schelen!
 
Nou, bedankt hoor Boom Boom.. Ik heb eigenlijk weinig zin in regen.
Die wind vind ik nog niet eens zo boeiend.

:] Gewoon lekker cruisen :]
Wat voor weer het ook is. (op ijzel en andere gladde zooi na)
 
Ik heb een sollicitatie en het lijkt me dan toch wel fijn als ik niet met doorzeken schoenen daar binnen kom zetten. Als ik er werk, zorg ik wel dat er daar een paar schoenen komen te staan, zodat ik snel kan switchen.

Als het vanmiddag niet gaat regenen, dan pis ik over die vervelende fries (pleonasme: friezen zijn altijd vervelend) heen.
 
Ik heb een sollicitatie en het lijkt me dan toch wel fijn als ik niet met doorzeken schoenen daar binnen kom zetten. Als ik er werk, zorg ik wel dat er daar een paar schoenen komen te staan, zodat ik snel kan switchen.

Als het vanmiddag niet gaat regenen, dan pis ik over die vervelende fries (pleonasme: friezen zijn altijd vervelend) heen.

Ga je in Houten werken? :)
Daar woont m\'n zus en d\'r vriend, dusseh.. dan kom ik wel een keer langs om op die R6 van je te klimmen :}

Maar vandaag valt het weer wel mee ,geen harde wind, beetje natte weg, maar best te doen op de motor. Gister was echt erg, en een motor van zeg 250-300kg (incl. rijder) is minder snel van de weg te blazen dan een motor die zo licht is als een beetje brommer hoor! :(

En ik al wat spullen voor de winter bij louis besteld omdat m\'n fikken half wegvroren na een nachtelijke rit, en dan is het ineens gewoon herfst en absoluut niet koud.. raar weer :j :)
 
Ik heb altijd m\'n normale schoenen in m\'n rugzak zitten en m\'n motorlaarzen zijn waterdicht, dus geen problemen mee.

Maar idd naar een sollicitatie gaan op de motor is wat minder handig :P
Zou ik ook niet doen.

btw over welke Fries heb je het? (bbs denkt aan Rev.)

En een motor van minder dan 150 kg lijkt me ook niets.
Met lessen op de CB250 de snelweg op vond ik absoluut niet lekker. :)
 
Beetje zwak hoor Boom Boom :P
Al bang voor een klein beetje macht in de handen van een Fries.

(ik ben er gelukkig zelf niet één, hoewel mijn naam dat wel doet vermoeden)
Achja, ik mag er nog blij mee zijn dat ik Tjeerd heet... M\'n mams had me bijna \"Biebelewatse boele jan\" genoemd en das GEEN geintje. (roepnaam Boele Jan)

Dus, omdat je wilt uitdragen dat je een hekel hebt aan Friezen en dat wil uitdragen, vind ik dat je geen uitzondering mag maken voor Rev. })
Ondanks dat hij Mod is.. :P

Revolution, je moet niet denken dat ik een hekel heb aan Friezen hoor! :} (lik,lik,lik)
 
Ook jij kan te ver gaan! :( ;)
Hoe zit het met je sollicitatie?
Waar ga je solliciteren of heb je gesolliciteerd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan