Lekker?

Eumm, ja klinkt af en toe echt als een trekker... totdat je gas geeft! Horen?

Verder op veler verzoek:

998s 1 net.jpg


998s 2 net.jpg


998s 3 net.jpg


Bedankt voor jullie enthousiaste reacties... maakt het nog leuker!
 
DAAAAAAAMN hier is er één heel erg jalours :P

SUPERGAVE FIETS HOOR!!!

Veel plezier ermee 8-)
 
(Alleen die helm op de achtergrond past er niet echt bij ;) )

Maar goed dat je m'n motorpak niet kan zien (geel/zwart)...

Deze eindelijk kunnen aanschaffen na een Busa. 't Is enorm wennen; na een kleine week een beetje m'n draai gevonden qua zithouding dan, rug en nek hebben zich aangepast. In de stad blijft het een ellende, maar daar koop je hem niet voor, nietwaar? Vind hem nog knap snel, valt niet tegen, je gaat vaak harder dan je denkt (geen Busa, hè?). Geluid is weergaloos, vooral wanneer je in een tunnel rijdt... }) Ja en dan het sturen; het gaat stabieler en zekerder dan op de Busa. Een keer er goed inleggen en de rest gaat vanzelf. Daardoor is tot nu toe iedere bocht een teleurstelling, want achteraf had ik 'em veel harder kunnen nemen. Vandaar dus die schaamrandjes... maar dat komt wel. :] Ging bij de Busa ook aardig.

BTW: iemand ervaring met het verzekeren van zo'n Duc? Allrisk krijg ik hem nergens rond. De een zegt dat het een 'racemotor' is en de andere dat de catalogusprijs te hoog is.
 
Das cker wel een mooie fiets. (blijft een raar geluid stationair)

Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
 
BTW: iemand ervaring met het verzekeren van zo'n Duc? Allrisk krijg ik hem nergens rond. De een zegt dat het een 'racemotor' is en de andere dat de catalogusprijs te hoog is.
www.combimotors.nl
Daar ben ik all risk verzekerd, kost mij 41 euro p/m. 75% no claim.
Mijn Duc heeft een nieuw prijs van FL34.000.
Ze hebben daar een speciale tarief voor Ducati`s.
Btw errug gave fiets..
 
prachtige bike, maar wat ik me afvraag: is een ducati 998 nou eigenlijk een beetje snel vergeleken met een R1 of GSX R1000???
en kan je met zo n ding een beetje een wheelie maken?

mssl
 
:9~ GefeliciteerdHeeft ze al haar A?
Zo ja dan kan je haar eentje aansmeren door gewoon die Duc voor haar kopen, vind ze vast niet erg ;)
Ik ben nog altijd aan het proberen om ze te laten gaan :9
Zal haar misschien als verjaardagscadeau lessen geven, weet nog niet...
 
waarom "plakt" iedereen zn kentekenplaten af? tegen vervalsing, of bang dat iemand "politie" achter je adres komt?


oja, heeel mooie bike hoor

congrats!
 
Dat is echt een supermooi ding!
Veel plezier ermee (maar dat gaat wel lukken denk ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan