Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Erger nog…

Zelfs al een keer niet woon-werk gereden
 

Bijlagen

  • IMG_3336.jpeg
    IMG_3336.jpeg
    726,3 KB · Weergaven: 0
Ik ben er ook nog ! Teller staat op 2 ritjes ... maar zijn al weer leuke ritjes geweest. Monster staat wel weer te koop, ik mis toch de hoge zit van een Hyper.
 
Pas een paar grotere ritten gedaan dit jaar, maar over drie weken gaan we met de motor op vakantie.

Intussen maar eens kijken of komende zondag de agenda nog leeg is voor een shakedown op de Lekdijk. Ook omdat mijn maat nog nauwelijks op zijn nieuwe Tracer gereden heeft en we op de eerste vakantiedag al 650 km moeten.
 
Is het verbod op de Lekdijk nog niet van kracht?

Vakantie altijd leuk vooruitzicht. Waar gaan jullie naartoe?
Komt goed toch, zolang er maar benzine is :)
 
@Brinkmeister

Klinkt bekend.. gelukkig iets meer tijd om te oefenen , maar 2juni ook ff 700 wegtikken snelweg onderweg naar Italië

650 op de tracer moet te doen zijn ( heb ik destijds gedaan om ‘ even’ de eerste 1000 weg te tikkenO-)
 
Is het verbod op de Lekdijk nog niet van kracht?

Vakantie altijd leuk vooruitzicht. Waar gaan jullie naartoe?
Komt goed toch, zolang er maar benzine is :)
Niet van Nieuwegein naar het oosten.

We rijden de eerste dag naar Belfort, Frankrijk. Van daar door de Vogezen naar het Zwarte Woud en Eifel.
 
Mooi rondje :) Vogezen/Jura zijn ook wel mijn favoriete stukken hoor. Dan naar Zwarte Woud om fatsoenlijk te eten hahahah
Stukje Eifel sla ik dan altijd over, angst voor drukte en controles.... ga dan liever via Luxemburg/België
 
Voor mij is het dit jaar behalve wat dagritten rustig. Misschien nog met 2 kameraden naar de Franse Alpen/Zuid Frankrijk. Maar heb dan ook een auto-evenement staan... en eigenlijk vind ik rijden op 4 wielen leuker :) ... nou kom maar op met die ban hahaha
 
alleen klein stukje na klein scheveningen, kan je makkelijk omheen zonder op de prov.weg te komen.

@AzorSV , volgende keer ff doorsteken naar Alpenblick Passwang restaurant 😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan