Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Da's toch zo geregeld dan? ..

Zo ging het hier ook.'vroegah'..

"Ik ga rijden en vertrek zo en zo laat vanaf daar.."
 
Pols die jongens eens van de CBR600F NL op Facebook eens, die snakken naar een spontane rit.
Ik ken die lui niet, komt o.a. ook omdat ik niet aan facebook doe.
Was wel leuk geweest, heb immers dezelfde motor (maar waarschijnlijk wijs je daarom ook specifiek naar die groep).
Bedankt voor het meedenken!
 
Ik ken die lui niet, komt o.a. ook omdat ik niet aan facebook doe.
Was wel leuk geweest, heb immers dezelfde motor (maar waarschijnlijk wijs je daarom ook specifiek naar die groep).
Bedankt voor het meedenken!

Je kent de groep niet, maar daarom misschien als "lotgenoot en liefhebber van dezelfde motor" misschien wel eens leuk?
 
Je kent de groep niet, maar daarom misschien als "lotgenoot en liefhebber van dezelfde motor" misschien wel eens leuk?
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook. Snap dat het wellicht wat bot overkwam. Maar dat is zeker mooi, rijden met een groepje die dezelfde motoren hebben.
Dus bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken of ik er iets van kan vinden via de fb van mn vriendin, want zelf heb ik dat al jaren niet meer.
 
Zijn er al ritjes gemaakt van het jaar?
De temperaturen lijken perfect voor een (eerste) rit, hoe zit het met de pekel.. alles al weg geregend O-)
 
Zijn er al ritjes gemaakt van het jaar?
De temperaturen lijken perfect voor een (eerste) rit, hoe zit het met de pekel.. alles al weg geregend O-)
Alle pekel is weg, zondag en gisteren gereden en vanmiddag en mijn zwarte motor is nog steeds niet wit van de pekel.
 
Morgenmiddag ben ik vrij en ga ik lekker een rondje rijden (weekend andere verplichtingen). Als iemand mee wil laat het weten!

Route weet ik nog niet precies, rondje Heuvelrug of Rivierenland of Lopikerwaard (verbod geldt pas na 1 maart *O*) we kijken wel.

Verzamelpunt: P-terrein naast de A27 ter hoogte van Nieuwegein (bij Hajé)
Verzameltijd: 13:00-13:30

Zie dat het iets kouder wordt 10-11 graden maar dat mag de pret niet drukken, gewoon goed aankleden ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoiets dan
 

Bijlagen

  • 20210221_165107.jpg
    20210221_165107.jpg
    508,8 KB · Weergaven: 10
Terug
Bovenaan Onderaan