Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Na wat corona perikelen kon het weer, een bezoekje aan Sud Tirol.
Heerlijke routes gereden, van Gardameer, Grossglockner, Jaufenpas tot de Stelvio, eigenlijk te veel om op te noemen.
 

Bijlagen

  • IMG_1366.JPG
    IMG_1366.JPG
    331 KB · Weergaven: 21
  • 1B90BDD5-BFD0-4C5F-B6D4-9495993FD81E.JPG
    1B90BDD5-BFD0-4C5F-B6D4-9495993FD81E.JPG
    444,9 KB · Weergaven: 22
  • 2a357427-19a4-4742-b2b0-8abc042fb797.JPG
    2a357427-19a4-4742-b2b0-8abc042fb797.JPG
    332,2 KB · Weergaven: 23
  • 3b0bc7b9-5967-486b-9851-22e23de26904.JPG
    3b0bc7b9-5967-486b-9851-22e23de26904.JPG
    327,3 KB · Weergaven: 25
  • BA7B525D-C90D-4055-9370-76D999E9D07C.JPG
    BA7B525D-C90D-4055-9370-76D999E9D07C.JPG
    125,4 KB · Weergaven: 24
  • E0A738B3-18D9-47B9-B8B2-B5518E045400.JPG
    E0A738B3-18D9-47B9-B8B2-B5518E045400.JPG
    140,9 KB · Weergaven: 19
  • IMG_1361.JPG
    IMG_1361.JPG
    293,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_1517.JPG
    IMG_1517.JPG
    409,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_1416.JPG
    IMG_1416.JPG
    301,2 KB · Weergaven: 19
  • IMG_1410.JPG
    IMG_1410.JPG
    302,1 KB · Weergaven: 21
Het is alweer even geleden. Ondertussen heb ik de Tiger nog steeds al heb ik er zeer weinig mee gereden.
Op dit moment staat de motor bij iemand anders om even helemaal doorlopen te worden. Het lange buiten staan heeft het beestje geen goed gedaan.

De hoop op een eigen garage heb ik voor nu opgegeven. De huizenprijzen voor een woning die ons uit onze huidige woning gaat krijgen, liggen nog even boven ons budget. Als de motor terugkomt gaat die weer netjes onder een hoes en kan ik misschien de buurman overtuigen om een gezamenlijk afdakje te maken. Ook wel fijn als er wat minder water op zijn motor neerkomt.

Helaas blijf ik dan nog met het probleem zitten dat ik geen sleutelplaats heb. Kleine dingen kunnen buiten gedaan worden maar grotere zaken, waarbij de motor even open moet staan, blijven dan weer liggen. Ik ben dan ook op zoek naar een locatie in Houten of nabije omgeving waar ik kan sleutelen. Hieronder een paar wensen;
  • Schuur/garage/bedrijfsruimte waar makkelijk een motor in kan
    • Elektra is een must, water is fijn
    • Droog en stofvrij
  • Toegankelijk wanneer ik wil
  • Minimaal 15m2, meer is beter, zeker wanneer het gedeeld gaat worden
  • Houten noord heeft de voorkeur maar Houten, Nieuwegein, Schalkwijk en 't Goy zijn ook opties. Eventueel een klein stukje Utrecht ook nog. Maximaal een half uur fietsen.
  • Hoe goedkoper hoe beter
De ruimte kan natuurlijk prima gedeeld worden, we kunnen vast afspraken maken over het gebruik van de spullen. Een sleutelclub is natuurlijk ook altijd leuk. Helaas is die in Houten alleen voor jongeren tot 23 jaar. Een leeftijd waar ik alweer een tijdje voorbij ben. Zijn er anderen in de omgeving?

Weten jullie een locatie waar ik terecht zou kunnen? Heb je zelf ook interesse en zou je eventueel gezamenlijk iets willen regelen dan hoor ik het ook graag.
 
Wanneer het om werkzaamheden gaat die binnen een week gedaan zijn, kan je eventueel bij mij terecht. Heb een aardige werkplaats je die echter wel redelijk vol staat en ik heb uiteraard mijn eigen projectjes. Stuur maar een op pb wanneer je interesse hebt.
 
Goede avond

Nieuw lid hier.
Ik heb vandaag m'n eerste motor gehaald. Ik woon in Houten.
Lijkt me leuk om eens samen met een ervaren MFer een rondje over de dijk te rijden.
 
Goede avond

Nieuw lid hier.
Ik heb vandaag m'n eerste motor gehaald. Ik woon in Houten.
Lijkt me leuk om eens samen met een ervaren MFer een rondje over de dijk te rijden.
Welkom! Hoop op nog een dagje mooi weer dan ben ik wel in voor een rondje dijk!
 
Goede avond

Nieuw lid hier.
Ik heb vandaag m'n eerste motor gehaald. Ik woon in Houten.
Lijkt me leuk om eens samen met een ervaren MFer een rondje over de dijk te rijden.
Gefeliciteerd 8-) Met mooi weer (droog) is een ritje altijd leuk
 
Welkom! Ik woon zelf ook in Houten en ben ook nog wel eens in voor een rondje.
Wat voor een motor heb je gekocht? In welke buurt woon je? Misschien kom ik je nog wel eens tegen op de rondweg :)
 
Welkom! Ik woon zelf ook in Houten en ben ook nog wel eens in voor een rondje.
Wat voor een motor heb je gekocht? In welke buurt woon je? Misschien kom ik je nog wel eens tegen op de rondweg :)
Een zwarte ZX-6R uit 2003.
Ik woon in de wijk de Meren. Gister nog even gereden, hij staat nu in de schuur en zaterdag gaan de kappen eraf zodat ze gespoten kunnen worden. Ik denk dus dat hij nog wel 1,5 week binnen staat.
-edit- welke kleur is jouw Triumph? Dan houd ik het in de gaten.
 
Het is alweer even geleden. Ondertussen heb ik de Tiger nog steeds al heb ik er zeer weinig mee gereden.
Op dit moment staat de motor bij iemand anders om even helemaal doorlopen te worden. Het lange buiten staan heeft het beestje geen goed gedaan.

De hoop op een eigen garage heb ik voor nu opgegeven. De huizenprijzen voor een woning die ons uit onze huidige woning gaat krijgen, liggen nog even boven ons budget. Als de motor terugkomt gaat die weer netjes onder een hoes en kan ik misschien de buurman overtuigen om een gezamenlijk afdakje te maken. Ook wel fijn als er wat minder water op zijn motor neerkomt.

Helaas blijf ik dan nog met het probleem zitten dat ik geen sleutelplaats heb. Kleine dingen kunnen buiten gedaan worden maar grotere zaken, waarbij de motor even open moet staan, blijven dan weer liggen. Ik ben dan ook op zoek naar een locatie in Houten of nabije omgeving waar ik kan sleutelen. Hieronder een paar wensen;
  • Schuur/garage/bedrijfsruimte waar makkelijk een motor in kan
    • Elektra is een must, water is fijn
    • Droog en stofvrij
  • Toegankelijk wanneer ik wil
  • Minimaal 15m2, meer is beter, zeker wanneer het gedeeld gaat worden
  • Houten noord heeft de voorkeur maar Houten, Nieuwegein, Schalkwijk en 't Goy zijn ook opties. Eventueel een klein stukje Utrecht ook nog. Maximaal een half uur fietsen.
  • Hoe goedkoper hoe beter
De ruimte kan natuurlijk prima gedeeld worden, we kunnen vast afspraken maken over het gebruik van de spullen. Een sleutelclub is natuurlijk ook altijd leuk. Helaas is die in Houten alleen voor jongeren tot 23 jaar. Een leeftijd waar ik alweer een tijdje voorbij ben. Zijn er anderen in de omgeving?

Weten jullie een locatie waar ik terecht zou kunnen? Heb je zelf ook interesse en zou je eventueel gezamenlijk iets willen regelen dan hoor ik het ook graag.
Neem anders even contact op met super-bike , misschien weet hij nog wat
 
Goedenmiddag allemaal,

Ik woon nu twee jaar in Houten, en kom er net achter dat we een topic hebben. (plus dat ik na een jaar of 5 MF afgestoft heb maar vooruit).

De reden voor het afstoffen (en ook mijn bericht hier) is simpel:
Mijn Honda CBR600RR gaat de deur uit. Maakt in de eerste instantie plaats voor gewoon uhhhh plaats.. zeg maar.
Wel hebben we (ik en mijn vrouw) nog een GSX-R waar het ook prima op vertoeven is, dus rijden staat wel weer op het programma.

Mocht er iemand uit dit forum op zoek zijn naar een Honda CBR600RR PC37 (2003), heb ik hieronder de advertentie.
Verder was ik wel van plan dit topic wat frequenter te bezoeken :).


Fijne zondag!
 
Hi allemaal,

Na lang inactief te zijn geweest, probeer ik dit topic weer actiever te monitoren voor 2023. Ik zie ook wat nieuwe namen voorbij komen, dus misschien moet ik mij opnieuw introduceren.

Mijn naam is Jeffrey woonachtig geweest in de omgeving Houten/Nieuwegein/Utrecht. Vaker meegereden met het 'oude' Lekstroom motorgroepje; destijds op mijn V-Strom DL1000 in het jaar 2013. Voor de Lekstroom groep maakte ik ook regelmatig wat compilatievideo's (Super-Monster-Eifel rit, de veelbesproken TunnelRit, etc.).

Na mijn motorongevalletje tijdens een Lekstroom motorrit in 2013 heb ik eigenlijk niet meer meegereden. Tussentijds nog wel een Aprilla gehad, maar afgelopen 5 jaar niet meer gereden tot sinds kort na mijn nieuwe aanwinst:

abc.jpg

Laten we in 2023 dus weer wat ritje gaan plannen.. (@Bas600 is de 'nieuwe' McDonalds plek goedgekeurd)?

Gr. Jeffrey
 
nou , die plek is best klein.... maar voor een Lekkie moet het kunnen.

Nieuwe jaar maar eens een verse OP maken
 
nou , die plek is best klein.... maar voor een Lekkie moet het kunnen.

Nieuwe jaar maar eens een verse OP maken
Bij Houten hebben ze bij De Rede een aantal nieuwe bedrijven gebouwd met een vrij grote parkeerplek die in het weekend altijd leeg staan. Op Google maps zie je nog geen foto's van de gebouwen zo nieuw is het, maar als je zoekt op "Sorgente Houten" dan vind je het wel.
Dan zit je ook zo op de snelweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan