Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

!Open Dag MQS!
zaterdag 3 maart van 11:00 tot 16:00


full
 
valt de laatste 2 jaar wel beetje tegen ja...

Wel te merken dat er her en der o.a. wat kinderen geboren zijn wat prio's zijn verschoven 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het wel wanneer er hier weer een ritje word gepland. Misschien haak ik dan wel weer eens aan. Vermaak me solo ook prima ;) :W
 
Doei oma,

Nieuw in de regio :) In Houten komen te werken en alles nu ook meeverhuisd. In Zeeland reed ik wel is met een klein groepje via MF, vaak op de zomeravonden.

Lijkt me leuk om nieuwe motorrijders hier te ontmoeten, en om in de buurt te rijden natuurlijk!
 
:W

Welkom in pittoresk Houten.

Tja , vroeger werd er nog wel eens in de avond gereden , maar dat staat tegenwoordig op een lager pitje bij de meeste volgens mij.


Je hebt wel een mooie rit in het vooruitzicht zag ik al..
 
Geloof m'n ogen niet het leeft hier :o

Hoi sven :W
Tja beetje dood hier.Geloof me er was ooit een tijd toen zaten ze bijna elk weekend op de brommert met leuke ritjes. Maar nu zijn de meeste brave huisvaders geworden en hangt de helm voor de meeste van hun onder hun shirt :P

Succes met jou avontuur en geniet ervan :]
 
Thanks heren,

Ja die rit wordt geweldig, ik hoop dat mijn rug en polsen het ook zo lang vol houden, maar ja, ik moest zo nodig een buikschuiver kopen :P

Na mijn vakantie zal ik een uitnodiging hier plaatsen voor een ritje, heb een paar routes klaar liggen en vindt het geen probleem om voor te rijden. Tempo is vlot maar zeker niet te gek.

Laters
 
Tja , vroeger werd er nog wel eens in de avond gereden

hzRmW0m.png


Kan prima in 1u50m O-)

Ik had eerder een bericht geplaatst hier, maar merk dat ik ook gewoon op stap wanneer ik zin heb. Soms zo'n ritje, even terug nog een ritje IJsseldijk / Posbank, bij Kampen eraf en de dijk volgen.

Maar gewoon weer een gezellig ritje lijkt me ook hartstikke leuk!

Uitsmijter öhne Alles 8-)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Kan prima in 1u50m O-)

Ik had eerder een bericht geplaatst hier, maar merk dat ik ook gewoon op stap wanneer ik zin heb. Soms zo'n ritje, even terug nog een ritje IJsseldijk / Posbank, bij Kampen eraf en de dijk volgen.

Maar gewoon weer een gezellig ritje lijkt me ook hartstikke leuk!

Uitsmijter öhne Alles 8-)

Als ik hier naar kijk ligt Culemborg in de route. Mag ik me bij deze aanmelden als aspirant regiolid? Motor staat al klaar, rijbewijs volgt als 't goed is ergens in september.

Groet, Ruben
 
wie weet komt het er dit jaar nog wel van.....

iemand naar de WSBK rond 14 april ?
 
Zo, weer eens een bericht, anders zakt het topic helemaal weg :)
Ik heb deze winter trouwens ook weer een motor gekocht (weer een SV ...) maar die staat nu nog lekker warm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan