Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Bijlagen

  • $_86 (4).JPG
    $_86 (4).JPG
    234,7 KB · Weergaven: 11
Oehhh! Wat is dit een tijd geleden zeg dat ik in dit topic zat (deeltje 6 t/m8 denk ik zo).
Wegens verhuizing in 2012 niet meer woonachtend in Houten, maar in het saaie Lelystad.. Bochten kennen ze hier niet! Na 2x motorloos te zijn geweest (1ste motor 25kw cbr 600F)
MrCage.jpg


Een jaartje een Kawasaki Z750R gereden, helaas vanwege omstandigheden weg moeten doen.
11080497_10203923099660360_8665179102209846642_o.jpg


Sinds dit jaar weer een brommer gehaald en ditmaal een Suzuki GSX-R 600 uit 2009 in parelmoerwit:9~:9~.
50565900_10212314309195354_8139399252863352832_o.jpg


Ik kan mij nog de leuke groepritten herrineren, tevens de kortere avond ritten waren erg gezellig! Ik zie nog een hoop bekende gezichten in dit Topic voorbij komen en wat zou het leuk zijn om de draad weer op te pakken zo nu en dan.

Aangezien hier in de omgeving er geen regionaal topic is, vind ik het prima te meeten in jullie omgeving en aan te sluiten!

Laat het 2019 seizoen maar beginnen *O*!
 
Oehhh! Wat is dit een tijd geleden zeg dat ik in dit topic zat (deeltje 6 t/m8 denk ik zo).
Wegens verhuizing in 2012 niet meer woonachtend in Houten, maar in het saaie Lelystad.. Bochten kennen ze hier niet! Na 2x motorloos te zijn geweest (1ste motor 25kw cbr 600F)

Aangezien hier in de omgeving er geen regionaal topic is, vind ik het prima te meeten in jullie omgeving en aan te sluiten!

Laat het 2019 seizoen maar beginnen *O*!

MF Flevoland Topic LXVIII O-)
 
Winterslaap?

Was wel ff mistig vanochtend. Maar de middag maakt wel een beetje goed :]
 
Goedemorgen😎

Tijd geleden dat ik op het forum was. Ziet er netjes uit. Zijn er nog mensen die dit weekend gaan rijden?
 
Denk vandaag een heeeel klein stukje... :Y

de rest van het weekend helaas niet.
 
Ik heb gisteren weer gewerkt aan mijn motor, inmiddels loopt ie :) nu nog verder afwerken.
En dan eindelijk rijden.
 
Ik ga pas tegen 13:00, is wat warmer dan.

Als je mee wilt dan kunnen we om 13:00 bij de carpoolplaats in Nieuwegein afspreken als je komend vanaf de A2 vlak voor de Lek de afslag neemt: Carpoolplaats Zuid a2
Geld ook voor anderen trouwens!
 
Ben zelf vanuit Culemborg naar Rhenen over de Lek gegaan. Van daaruit richting Oosterbeek, door naar Ede en terug naar het zuidoosten richting Tull en t Waal. Bij de A27 de Lek weer over en terug naar huis. Al met al een uur of 4 gereden, was heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik was al gaan rijden dus dit bericht helaas niet meer gezien. Volgende keer haak ik graag aan.
Ja ik dacht al zoiets, wel even gewacht maar daarna doorgereden, volgende keer beter idd. Vaak is het last minute dat ik lekker een eindje ga rijden. Zou wel leuk zijn als we een keer met een klein clubje konden rijden. Als het wat langer goed weer is probeer ik iets vooruit te plannen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan