Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer :W

@bas: Zal wel druk zijn nu daar. Als het je om het strand te doen is kun je beter katwijk/ noord wijkerhout of zo nemen

have fun
 
de vrouw wil naar de zandsculpturen :/ , dus ik zit te F5-en en te wachten op de files zodat ik niet hoef })

In apeldoorn krijg je dat ook volgens mij over een poosje :Y

Zo straks ff droog rijden en dan m'n nieuwe ketting reiniger apparaat is uitproberen *D
kettenmax-2.jpg


Kijken of dat werkt :/

Oh bas gevonden KLIK
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor is klaar voor morgen *O* Ketting gesmeerd, tas zit achterop dus ben der klaar voor. Alleen nog ff een gaatje boren voor de db killer, kwam er alleen niet doorheen met mijn boor dus ff de familie gevraagd een boor mee te nemen :+ Ook ff paar een foto's geschoten, zijn wel aardig gelukt geloof ik. Zal kijken of ik me camera voor morgen ook kan inpakken.
Nu tijd voor de zon *D
 
Goede middag iedereen *O*

Was gister een hele drukke dag, opnames zijn allemaal goed gegaan @ gerechtsgebouw... gister avond nog even langs motozoom kettingreiniger en kettingspray gekocht :Y . En een rugtas voor morgen! O-)

17 euros, geen geld! Beetje jammer dat motozoom nu een aktie heeft...
motoZoom vakantiegeld actie
spaar voor 8% korting
Bestelnummer: 05002011


Supersize je vakantiegeld door (vanaf nu) tot eind juni 2011 een aankoop te doen en deel te nemen aan de motoZoom vakantiegeldbonus actie. Dit betekent dat je over al je aankopen in deze maand, PLUS alle volgende maanden tot mei 2012, maar liefst 8% korting(!) spaart. Deze 8% korting keren we eind mei 2012 uit in de vorm van een waardebon die je in de maand juni 2012 bij motoZoom kunt besteden.
Dus stel je koopt deze maand voor 1.000,- en in de rest van het jaar ook nog voor 1.000,-. Dan krijg je eind mei komend jaar een waardebon van maar liefst 160,- (=8% van 2.000,-) die je vrij kunt besteden bij motoZoom.
Je hoeft er bijna niets voor te doen: bij je aankoop in een van onze winkels geef je éénmalig bij de kassa aan dat je mee wilt doen met de Vakantiegeld Bonusmaand spaaractie. Daarna worden alle volgende aankopen automatisch geregistreerd, je hoeft niets meer te doen. Bij webbestellingen werkt het vergelijkbaar: zet deze maand éénmalig dit bestelnummer bij je bestelling in de winkelwagen en vanaf dat moment worden al je aankopen de rest van het jaar geregistreerd. Je krijgt vanzelf eind mei 2012 de waardebon met daarop 8% korting over al je aankopen toegestuurd.
Voorwaarden:
Let even op als je gaat verhuizen of bij je bestelling een andere naam gebruikt dan bij je eerste aankoop; overleg dit met onze winkel- of servicedesk medewerker. De 8% korting krijg je uitsluitend over die artikelen die je ook echt houdt, dus geretourneerde artikelen worden er weer vanaf getrokken. Indien artikelen geretourneerd worden nadat de waardebon is verstrekt, dan wordt de 8% in mindering gebracht op het door ons te verrekenen saldo. Deze actie geldt niet voor zakelijke klanten van motoZoom waarvoor speciale condities gelden.


aangezien ik 1 maand geleden zo'n 2000 euro aan kleding daar heb gekocht voel ik mij een beetje 160 euro door de neus geboord... Dat vond de medewerker ook(degene die ook bij mijn pak had geholpen) Hij vertelde mij dat ik een mailtje moet sturen naar de Helpdesk en dat zij het wel kunnen regelen.

Dus nogmaals top service bij Motozoom ik kom er graag!
full
 
Soo ben ook ontwaakt , gister avond buurt bbq of was het buurt bier....
Heb zin in morgen, vanavond alles gereed maken voor de rit nu ik de tuin prutsen.

In de openings post kan de Dorso vervangen worden door de ktm 950 smr
 
Zijn er nog mensen die zometeen een klein rondje in de omgeving mee willen rijden? :]
 
We hebben er vandaag weer een jaarring bij! ;)

@Azor.... Ik zou je 06-nummer even aanpassen i.v.m bots e.d. Anders wordt je straks gespammed op je phone. (nul zes - etc)
 
Laatst bewerkt:
zo lekker stukje gereden vanmorgen, lekdijk vanaf alblasserdam tot vianen :]
en via ijsselstein terug naar huis
nu met koekblik richting Ouddorp |(


*O* Gefeliciteerd Remmez *O*
 
Gefeliciteerd Remmez! *O* *O* *O*

Ook weer terug van een kort rondje over de lekdijk, was erg druk, maar iedereen gaf elkaar mooi de ruimte zoals het hoort. Was weer de 1e keer op de motor na een hele tijd en na mn enkelblessure en voelde weer super lekker aan :9~

ff een nieuwe pic voor de OP
[afbeelding]

Mooie fiets hoor :}

Maar is ze niet een beetje teleurgesteld?
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* KEREL GEFELI NOGMAALS VIA DEZE KANT *O* *O* *O*


Remmez dan he :+

:^

Soo ben ook ontwaakt , gister avond buurt bbq of was het buurt bier....
Heb zin in morgen, vanavond alles gereed maken voor de rit nu ik de tuin prutsen.

In de openings post kan de Dorso vervangen worden door de ktm 950 smr

Done

ff een nieuwe pic voor de OP
[afbeelding]

idem ;)



---
Scheveningen werd Katwijk , en dat was weer prima.
Wel grappig om zo'n 17jaar later eens over de camping te lopen. Best weinig veranderd, alleen veel toerhutten.

En de Zee en strand werd OK bevonden
full
 
Laatst bewerkt:
We hebben er vandaag weer een jaarring bij! ;)

*O* Remco van harte jongen *O*


En alle rijders die morgen naar de eiffel gaan viel spas :] Top weertje morgen 8-)

:^Doneidem ;)



---
Scheveningen werd Katwijk , en dat was weer prima.
Wel grappig om zo'n 17jaar later eens over de camping te lopen. Best weinig veranderd, alleen veel toerhutten.

En de Zee en strand werd OK bevonden
[afbeelding]

Ik zie geen schep geen emmertje geen vlieger :/ Kun je daar toch ff snel kopen voor je spruit bastiaan :(
 
Laatst bewerkt:
Mensen zin in dit ritje 18 juni

klik

Ah, daar had jij het volgens mij een keer over?
Zocht er een paar weken terug al naar, maar topic is dus pas gestart.

Lijkt me wel erg apart en gaaf! Klein probleempje... Ben niet zo'n held in in het donker rijden.
Hmz... Bedenkt me net nog ander probleempje, 17 juni nieuwe afspraak ingepland bij Molenaar... Niet zeker dus of die zaterdag weer klaar is dan.

Remco: congrats! *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets hoor :}

Maar is ze niet een beetje teleurgesteld?
thnx! haha je bedoeld de spiegels zeker :P Komt omdat ze anders de poort niet door past maar had ze wel ff kunnen uitklappen inderdaad :P

Net het gaatje gemaakt voor de db killer dus mocht het nodig zijn kan deze erin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan