Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten en meer-Topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen :W

zo ik ga een mooi weekend te gemoed zeg.
Morgenavond me nieuwe auto ophalen en zaterdag me motor ophalen *D
1200 euro aan onderdelen vervangen van de motor en hij zou weer moeten werken. *D
 
nee bedankt :P maar omdat je hem uit je naam had gedaan.
hoe was trouwens de supermoto training?


ja op Emmen was het ook wel erg vet (wel een kort baantje, maar dat maakte voor de fun niet uit)

de 19e is de laatste van het jaar dus dan gaan we nog een keer *O*

hier nog wat beelden van me nieuwe cam :P

 
Laatst bewerkt:
Das een hoop geld zeg hoop voor ke dat die het nu blijft doen


ja dat vond ik ook. Maar goed ik vind het prima dit kost mij niks verder.
Omdat hij zelf vond dat ik te veel pech heb gehad dit jaar en de laatste keer niet goed opgelost was. (hij doet eigenlijk aan klant binding).
Maar hopelijk is het nu gewoon opgelost en dan kunnen we weer :]
 
ja op Emmen was het ook wel erg vet (wel een kort baantje, maar dat maakte voor de fun niet uit)

de 19e is de laatste van het jaar dus dan gaan we nog een keer *O*

hier nog wat beelden van me nieuwe cam :P



mooie scherpe beelden :Y

fietsertje, autootje, voetgangertje, drempel, stoplicht, rotonde yep echt nederland :+
 
en dan rij ik alleen me straat maar uit |(

beelden ben ik ook zeer blij mee echt 10 keer beter dan me GoPro


ik ben eigenlijk gestopt met filmen omdat het altijd wel wat was met dat beeld...

maar dit ziet er wel stabiel uit :Y

trouwens ff rechtdoor en je kunt wokken :9
 
@haagie
Reed jij toevallig rond half 2 op de AC Verhoefweg???

Ps. Mooi cammetje ben jaloers heb het oude Hd (720p) model
 
Laatst bewerkt:
ik ben eigenlijk gestopt met filmen omdat het altijd wel wat was met dat beeld...

maar dit ziet er wel stabiel uit :Y

trouwens ff rechtdoor en je kunt wokken :9


haha idd, hoewel vorige keer deed de airco het niet en was het lekker warm daar binnen dus niet ideaal om te wokken :P


@haagie
Reed jij toevallig rond half 2 op de AC Verhoefweg???

:N

lig ziek te zijn in me bed -O-
 
Laatst bewerkt:
mooie scherpe beelden :Y

fietsertje, autootje, voetgangertje, drempel, stoplicht, rotonde yep echt nederland :+

Kan iemand mij vertellen hoe scherp het is? :+
1080p trekt die bij mij niet op Youtube (grafische kaart ondersteund geen H.264 of in ieder geval niet in Flash)
Ja, laptop is aan vervanging toe, uit 2005 begin van mijn studie, toen in het wat hogere segment.

Monteren van 1080p op een "standaard" computertje gaat ook voor geen meter zeker?
Zat namelijk ook wel een keer naar die camera te kijken.

Beterschap in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
dank jullie heren!!

wat het voornaamste verschil tussen de gopro en de contour is, is de stabiliteit tijdens het rijden. (nu is mijn gopro ook niet de beste van de serie). Maar heb de filmpies van de contour afgespeeld op me tv en dat is echt scherp beeld. er staat er momenteel 1 op het verkooptopic hier voor 200 wat niet veel geld is.

het is een aanrader wil je een goede cam kopen.
 
Zal het filmpje wel downloaden en dan op de TV kijken ben benieuwd! Zal eens kijken in het verkooptopic. Gok zo dat die snel verkocht is!
Lijkt me wel mooi die camera, alleen tja nieuwe pc moet dan ook besteld worden :p
 
Yoooo.... ik ben weer terug van vakantie en heb me weg naar deeltje 7 ook weer gevonden!!!
 
793_eb58mhjbkd.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan