Lelystad dragraces ;)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Vanavond bespreking gehad bij Unst@ble thuis, gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een filmpje te schieten...motor-forum dragracing! ;)

http://files.motor-forum.nl/public/movieclips/duderuud_drag.avi (*KLIK*) (7,5mb, lage kwaliteit.)

(Je hebt er wel de DIVX 4 codec voor nodig, zoals http://195.145.119.170/download3/help/tools/video/DivX412Codec.exe (DEZE).)

Op verzoek wil ik wel een hoge kwaliteit filmpje maken, maar die komt dan pas maandag online.
 
Laatst bewerkt:
Mooi filmpie :}

Begin is wel risky, zie je volgens mij Niels een beetje afzwaaien. Zeker ruzie met die gast int rood (Unstable?) :)
 
Leuke filmpjes.... ziet er echt cool uit.
Maarre ik zag een foutje. Er staat Niels tegen Maximum, maar dat is Niels tegen Raul.
Het was een beetje laat of niet soms ;)
 
Meteen ff downloaden, wat was het gaaf om te zien zeg... Die wheelies van Max zijn ongelofelijk, hij stapt gewoon op een willekeurige fiets en trekt een wheelie :}


Edit: mooi ge-edit Ruud, maarreh, gepost om04:41??? Ik was om 02:30 thuis en was kapot, jij bent nog ff langer beziggeweest dus... :)
 
Laatst bewerkt:
Wow, ik dacht dat een VMax zo snel was??

Hij legt toch aardig het loodje tegen een R1.. (Raul)

Ook tegen Unstable verliest ie het aardig..
 
Laatst bewerkt:
't Is dat'k geen motor meer heb, anders wou'k terug mod worden hoor! ;)

Btw niels.. zo'n moeite om die power op de baan te krijgen? Je verliest letterlijk tegen iedereen?!
 
Wow, ik dacht dat een VMax zo snel was??

Hij legt toch aardig het loodje tegen een R1.. (Raul)

Ook tegen Unstable verliest ie het aardig..
En ook tegen mij }) (GSX-R600)

Was wel erg gaaf trouwens, mijn eerste start (tegen Niels) was erg goed, en ik zag Niels al erg slingeren in m'n spiegels, daardoor verloor hij veel tijd en won ik deze race met redelijk gemak. Daarna heb ik nog tegen BertV op z'n R6 gereden, die heb ik nipt (enkele meters) gewonnen, maar daar was m'n start niet perfect, iets te weinig toeren bij het wegrijden.

Ben het filmpje nu aan het downloaden, ben benieuwd. Volgens Bananaman klonk het wel lekker, 2 van die jankende 600cc's die met rond de 200 km/u langskomen na 400 meter. :]
 
Laatst bewerkt:
VETTE EDIT DUDERUUD!!!!

Echt toppie hoor, heel mooi gedaan! (Misschien begin en einde wat langer laten zien, de credits gedeelten)

Ehehe, Niels, nog ff oefenen!

Misschien moeten we maar es met wat meer mensen daarnaartoe.. :+
 
Op zondag 21 juli 2002 12:14 schreef Revolution het volgende:Ben het filmpje nu aan het downloaden, ben benieuwd. Volgens Bananaman klonk het wel lekker, 2 van die jankende 600cc's die met rond de 200 km/u langskomen na 400 meter. :]
Was echt heel gaaf ja, op dat moment realiseer je je pas hoe hard het eigenlijk gaat. Op de motor merk je er zelf weinig van.

Enneh, volgende keer heb ik mijn motor ingereden en doe ik wel een rondje mee :)
 
Ik wil wel de opmerking maken dat de motor van Niels ook niet echt goed liep...en hij kom het vermogen niet goed kwijt (goed te zien in de slomo natuurlijk :) ).

En de credits staan expres niet zo lang in beeld...moest een klein filmpje worden! Ik zit hier met ISDN hè!

ennuh, ik was pas om 13:45 uit bed, hehe! Ouders moeilijk doen....tsjah, MOEST gewoon een filmpje maken, en die moest er vet uitzien natuurlijk! ;)
 
Vanavond bespreking gehad bij Unst@ble thuis, gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een filmpje te schieten...motor-forum dragracing! ;)

**Filummpjuuû**

Op verzoek wil ik wel een hoge kwaliteit filmpje maken, maar die komt dan pas maandag online.


:} voor het filmen en monteren. :}

:} Niels voor de rolling burnout, jammer dat er voor de rest geen snelheid in zit :+

:} Max voor het tegen gaan van voorband slijtage

:} de rest voor vulling }) }) Nee hoor, super filmpje en een pluim voor de modjes! en de admin. natuurlijk :)
 
:} voor het filmen en monteren. :}

:} Niels voor de rolling burnout, jammer dat er voor de rest geen snelheid in zit :+

:} Max voor het tegen gaan van voorband slijtage

:} de rest voor vulling }) }) Nee hoor, super filmpje en een pluim voor de modjes! en de admin. natuurlijk :)
Doe ik toch nog iets goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan