Lelystad sm training

mike-500

Die hard MF'er
4 aug 2004
382
0
Veenendaal
Zijn er nog mensen die op zaterdag 8 oktober gaan rijden?

Ik en Timon zijn er in iedergeval bij.
Nu maar hopen dat het weer mee zit. *O* *O* :Y :Y
 
Ik was wel van plan om daar heen te gaan, niet met de motorfiets, maar met het foto toestel.

Hier staan er nog een paar van zaterdag 10 september.
 
Laatst bewerkt:
Yep, ik heb me ook opgegeven, alleen een beetje erg weinig gereden de laatste tijd, sterker nog, geloof de laatste 3 maanden niet eens gereden :(
 
Yep, ik heb me ook opgegeven, alleen een beetje erg weinig gereden de laatste tijd, sterker nog, geloof de laatste 3 maanden niet eens gereden :(

Zo Gizzmo, En dat is voor jou doen een eeuwigheid toch? Nah ja, lekker de "schade" inhalen in lelystad. Ik zal moeten passen helaas. Volgend jaar wel vd partij hoop ik.
 
Zo Gizzmo, En dat is voor jou doen een eeuwigheid toch? Nah ja, lekker de "schade" inhalen in lelystad. Ik zal moeten passen helaas. Volgend jaar wel vd partij hoop ik.



yep, kleine kinderen zijn funest voor je rijtijd ;)

Ach, ik hoor dat als ze wat ouder zijn je weer meer tijd krijgt, nog even een paar jaartjes uitzingen. En nog 2 jaar en de oudste kan op motorcross *D
 
een van jullie weetvast wel waneer de volgende supermoto wedstrijd is (onk /yamaha/maxxis cup). thankssss he :W :W :W :W
 
en waar heeft iedereen zich voor opgegeven??????

Beginner of gevorderde?????
 
Ik hoop dat ik met de gevorderde mee kan komen.
Ben 3 keer op Pottendijk geweest en toen kon ik goed mee komen maar verloor het met remmen. Dus dat moet later en harder. :Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan