Lelystad sm training

Ik ben er ook bij ,heb me ingeschreven bij gevorderde maar ik weet niet hoe erg gevorderd je moet zijn.
Ik ben geen beginner maar ook zeker geen expert dus ik zie wel of het gaat.
 
Mogge, Heb me ook ingeschreven.
Ik ben ingedeeld bij de beginners. Als je goed mee kunt komen kan je ook met de gevorderde groep mee rijden schreven ze.
Ben 1x op de pottendijk geweest en 1x in Rozenburg gereden.

Aju.
 
Goedkoop nieuw setje kost nog steeds 225 euro en daarna rij ik nooit meer in de regen.
dat zijn van die bandjes waar een of 2 keer is mee gereden dus... opzich prima om ff mee te raggen voorband is d8 ik 50€ en achter 85€.
afgelopen keer in lelystad was dr zon belg die hele stapels in de vrachtwagen had liggen
 
v.d.v, als de banden er nog zijn kom ik ze graag ophalen, mail me maar even :)
Als je het niet erg vind dan wil ik hier enkele dagen mee wachten.
Mijn vader is maandag overleden '(
Ik stuur je over een paar dagen wel een mailtje als het een beetje achter de rug is.
 
Hoi allen,

Ik wil ook meedoen aan de SM training maar heb geen vervoer?! Kan ik mss met iemand meerijden met mijn Husqvarna te610, kunnen we de kosten delen! Ik woon in Zevenbergen, Brabant .... laat mij het weten via de meel: onderdyk at conceptsfa dot nl Ik heb er onwijs veel zin in tis voor mij de eerste training!
 
Zaterdag ga ik ook naar lelystad om wat meer te leren van het sm'en, maar om op het circuit te mogen was een vloeistoffen opvangbakje nodig. Aangezien ik niet echt de spullen heb om een degelijk mooi bakje te fabriceren thuis heb ik het maar zo gedaan. Zouden ze daar genoegen mee nemen als dit flesje stevig aan de motor is bevestigd?


godverdomme, foto's nog wel met telefoon geschoten maar nog steeds uber groot. Hoe verklein je die handel :S:S
dsc000139zq.jpg

dsc000151et.jpg
 
Zaterdag ga ik ook naar lelystad om wat meer te leren van het sm'en, maar om op het circuit te mogen was een vloeistoffen opvangbakje nodig. Aangezien ik niet echt de spullen heb om een degelijk mooi bakje te fabriceren thuis heb ik het maar zo gedaan. Zouden ze daar genoegen mee nemen als dit flesje stevig aan de motor is bevestigd?


godverdomme, foto's nog wel met telefoon geschoten maar nog steeds uber groot. Hoe verklein je die handel :S:S
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Als er geen vloeistof uit kan lopen als de motor op z'n kant ligt is het goed! Dus uit het gat waar de slangen ingaan moet ook niet uit kunnen lopen :)
 
Gdvrr...weersvoorspelling is niet al te rooskleurig, en m'n bommert staat op slicks B| .
Zijn er meer met dit probleem? -O-
 
Gdvrr...weersvoorspelling is niet al te rooskleurig, en m'n bommert staat op slicks B| .
Zijn er meer met dit probleem? -O-



eeeuh, JA
Maar ik kan er regenbanden opgooien.
Maar zo slecht zijn de voorspellingen toch niet?
En nee, ik heb geen intermediates meer B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan