Lelystad sm training

Jep het was echt super gaaf, jammer dat ik het op de rechte stukken met mijn 350 wat aflegde. Maar dat compenseerde wel met het bochten werk 8-)
Dit is zeker een aanrader!
 
Ik heb me aardig vermaakt vandaag. Was de eerste keer op het midland-circuit.
Het onverharde gedeelte was ook wel leuk, alleen ff uitkijken op het asfalt met grind erop. Hopelijk staan er binnenkort nog wat foto's. Liepen ieder geval genoeg mensen met een camera in de hand.

Aju.
 
Ik heb me aardig vermaakt vandaag. Was de eerste keer op het midland-circuit.
Het onverharde gedeelte was ook wel leuk, alleen ff uitkijken op het asfalt met grind erop. Hopelijk staan er binnenkort nog wat foto's. Liepen ieder geval genoeg mensen met een camera in de hand.

Aju.

helaas was ik er daar niet 1 van.
een vriendin vond het nodig om te gaan bevallen dus moest ik daar langs |(
volgende keer beter
 
Ik ben er alleen 's morgens even geweest. Daarna snel door naar het motorcross circuit naast het midland circuit.

Fotos van m'n halve uurtje langs de baan:
4133
IMG_4133.jpg

4134
IMG_4134.jpg

4135
IMG_4135.jpg

4137
IMG_4137.jpg

4140
IMG_4140.jpg

4141
IMG_4141.jpg

4143
IMG_4143.jpg

4144
IMG_4144.jpg

4146
IMG_4146.jpg

4147
IMG_4147.jpg

4157
IMG_4157.jpg

4159
IMG_4159.jpg

4160
IMG_4160.jpg

4161
IMG_4161.jpg

4163
IMG_4163.jpg

4164
IMG_4164.jpg

4165
IMG_4165.jpg

4166
IMG_4166.jpg

4167
IMG_4167.jpg


 
Laatst bewerkt:
Het was enorm leerzaam en het beste weer van de wereld.
Ik vond de ochtend sessie het leukst.
Die eerste bocht waar we les in kregen man wat kan dat hard.
*O* *O* :Y :Y
 
Toen we bij het vliegveld in de file stonden op de terugweg, kwam ons een ambulance tegemoet met zwaailicht en sirene. Iemand gecrashed tijdens de training voor de pro's?
 
ja dat viel ons ook op, maar die file was ik na 5 minuten wel beu, toen maar omgedraaid, wat was er aan de hand met die file? zeker de combinatie geen stoplichten/druk/werkzaamheden?
 
Toen we bij het vliegveld in de file stonden op de terugweg, kwam ons een ambulance tegemoet met zwaailicht en sirene. Iemand gecrashed tijdens de training voor de pro's?

Ik weet dat er rond het middaguur een ambulance naar de motorcrossbaan is gekomen met alle toeters en bellen aan..
 
Toen we bij het vliegveld in de file stonden op de terugweg, kwam ons een ambulance tegemoet met zwaailicht en sirene. Iemand gecrashed tijdens de training voor de pro's?


nope, ook ambu op einde van dag op de crossbaan.
En je had niet in die file moeten blijven staan, maar voor de stoplichten links de ventweg moeten nemen, is ietsje }) sneller.
 
Zo, de eerste keer foto's maken met mijn nieuwe telelens...heeft 388 foto's opgeleverd.

Ik zal zo de link plaatsen, hier alvast een voorproefje:

IMG_0296.jpg
 
O ja, fotografie is dus écht wel een vak! :X Heb bergen foto's weg kunnen gooien wegens onscherpte en heb nog het een en ander moeten nabewerken...

Ik moet als de donder die camera goed gaan leren want goede instellingen zijn toch wel erg belangrijk :X

De link met alle foto's: *KLIK HIER*
 
Zo, de eerste keer foto's maken met mijn nieuwe telelens...heeft 388 foto's opgeleverd.

Ik zal zo de link plaatsen, hier alvast een voorproefje:

(Afbeelding)

Mooie plaat duderuud! volgende keer de sluitertijden iets langer zetten. Dan hou je ook nog wat beweging in je platen.. (kijk bv. naar de spaken. Wielen lijken nu niet te draaien.)
 
Kijk alle foto's maar, er zitten wel een paar goede bij.
Probleem met langere sluitertijden is onscherpte/overbelichting ;)

Ik heb die cursusdag voornamelijk gebruikt als "lens/camera-instellinguitprobeerdag" ;)
 
ja dat viel ons ook op, maar die file was ik na 5 minuten wel beu, toen maar omgedraaid, wat was er aan de hand met die file? zeker de combinatie geen stoplichten/druk/werkzaamheden?
Mja, die tijdelijke stoplichten lieten maar iets van 2 of 3 auto's per keer door. B|

Ik weet dat er rond het middaguur een ambulance naar de motorcrossbaan is gekomen met alle toeters en bellen aan..
Nee, dit was helemaal aan het eind van de dag. Kwart voor zes ofzo.

nope, ook ambu op einde van dag op de crossbaan.
En je had niet in die file moeten blijven staan, maar voor de stoplichten links de ventweg moeten nemen, is ietsje }) sneller.
Ah, ok. Voor de cross dus. Zoals die nr. 90 aan het boenderen was bij die training, had ik me er ook nog wel iets bij voor kunnen stellen als ie op zijn plaat gegaan was. Die ging écht hard.
 
De 2 ambulances kwamen voor Theodoor Bouchee en ik dacht Ivo Vink.
Na de schans was er een valpartij waar ze beide, en een derde rijder, bij betrokken waren. Er stonden daar helaas :N :N :N geen marshalls om te vlaggen??? Theo had volgens horen zeggen de schouder uit de kom en Ivo had behoorlijke problemen met z'n rug.

De file werd veroorzaakt doordat de stoplichten maar 3 auto's per keer doorlieten. Tevens maakte de prinsemarij van deze gelegenheid gebruik om op alcohol te controleren. Zelfs motorrijders moesten blazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan