Lemstra Afzetters? banden?

En wat betreft die remblokken en olie, die had je niet moeten betalen.
wat een raar volk die dealers....
mischien wilde je wel remblokkken van een specifiek merk.

En weet ie dan wat voor olie hij/jij in je blok heeft zitten? Mot wel en beetje compatible weze...
kzou maar controleren of je nu niet teveel olie erin hebt zitten...
En zo niet, dan zou ik sowieso es wat vaker je olie peilen!
 
Ik vind het toch prettiger lezen als alle posts in een reply worden gehouden -->
edit.gif

Ik neem aan dat je dus
quote.gif
bedoelt.
 
Net van het we voor prijzen gaan kijken
achter (180/55/17)
Bridgestone BT010 170 Euro
Dunlop D207 163 Euro
metzeler m1 sportec 187 Euro
Pirelli Evo 169Euro

Prijzen all in en geplaatst (motor gewoon binnenrijden)
 
dat zijn nette prijzen...

evengoed..heb jij voorlopig ff geen banden meer nodig...ik denk eerder een nieuwe f4 ;)

en een beetje rust ken ook geen kwaad toch? :)

Net van het we voor prijzen gaan kijken
achter (180/55/17)
Bridgestone BT010 170 Euro
Dunlop D207 163 Euro
metzeler m1 sportec 187 Euro
Pirelli Evo 169Euro

Prijzen all in en geplaatst (motor gewoon binnenrijden)
 
Dat van die band is gewoon domme pech en
gewoon dokken. Stom dat je van tevoren niet de
prijs gevraagd hebt.

Dat ie op eigen gelegenheid NOG een band verwisselt
en wat olie en remblokken vervangt.. :r :r :r
Daar was ik noooooit meer accoord gegaan als hij
niet kon aantonen dat het dringend nodig was.


Ik heb mijn achterband bt-010 bij motoport vervangen,
kostte me 185 euro incl. montage en koffie.
Vorige maand voorband bij mijn dealer, 140 euro.
Allemaal incl montage en een half uur ouwehoeren
over motoren en vrouwen e.d. met de monteurs 8-) :)
 
ennuh...jij geeft op het juiste moment gas in de bochten ;) vooral die strepen doen het erg leuk :) :}

Gisteren weer ff gereden bij heemskerk samen met die ZX636. Was wel kicken allebei strepen leggen en ze zelf zien als je weer bij die bocht komt echt wel heftig hoor.

een paar keer echt op de grens gereden :9 qua grip dat is zo'n gaaf gevoel. (wel een beetje link)

Sportec voorband gaf geen krimp :+
 
moet je ff jan de maaijer gaan praten...die rijd met een 207 gewone...(niet de RR) die gozer glijdt alle kanten op met zijn vfr750...

die pilot sport...staat beter aangeschreven in de PB test...hoor.? volgens mij... :)
Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen :} . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden". :P
 
Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen :} . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden". :P
;)
 
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...

S&G is ook mijn favoriet, ook voor het koekblik btw... Het is er lekker gemoedelijk en ze leggen niet zomaar wat onder je motor maar letten ook op wat voor motor je hebt en hoe je rijstijl is...
Alles in overleg natuurlijk.

Hier heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen.


Maareh, die koffie is toch niet te zuipen man! Bedoel je die "draaimachine" bij de velgjes???
 
S&G is ook mijn favoriet, ook voor het koekblik btw... Het is er lekker gemoedelijk en ze leggen niet zomaar wat onder je motor maar letten ook op wat voor motor je hebt en hoe je rijstijl is...
Alles in overleg natuurlijk.

Hier heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen.


Maareh, die koffie is toch niet te zuipen man! Bedoel je die "draaimachine" bij de velgjes???

Joh..ik zit op kantoor overdag, en savonds veel op de weg....koffie overdag is kut, en bij de shell stations ook...drink maar weinig goeie koffie, dus ik klaag ook nie over mn koffie :P
 
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...

De prijs is wel aarig oke, maar ik had met de RF een slagje in de naaf van mijn voorwiel en dat zagen ze niet eens met balanceren. Een paar uur later kom ik bij Cama Motorparts in Maassluis om daar een nieuw teller wieltje voelertje radartje ( :? ) in mijn voorwiel te proppen ziet hij direct die slag!

Beetje jammer.
 
dat zijn nette prijzen...

evengoed..heb jij voorlopig ff geen banden meer nodig...ik denk eerder een nieuwe f4 ;)

en een beetje rust ken ook geen kwaad toch? :)

Het is voor mijn kawa. en mischien inderdaad een beetje rust, ben net opgestaan met pijn in de nek, verschrikkelijke hoofdpijn en evenwichtsstoornissen, mischien ben ik dan toch niet zo sterk als ik dacht
 
Het is voor mijn kawa. en mischien inderdaad een beetje rust, ben net opgestaan met pijn in de nek, verschrikkelijke hoofdpijn en evenwichtsstoornissen, mischien ben ik dan toch niet zo sterk als ik dacht

ff kalm aandoen de komende tijd, anders heb je kans dat er je nog jaren last van houdt ;(
 
sportec is een heeeeleee goeie band...
als je nou gaat rijden...open ff een topic op het forum....

dan komen we met meer... :)

Gisteren weer ff gereden bij heemskerk samen met die ZX636. Was wel kicken allebei strepen leggen en ze zelf zien als je weer bij die bocht komt echt wel heftig hoor.

een paar keer echt op de grens gereden :9 qua grip dat is zo'n gaaf gevoel. (wel een beetje link)

Sportec voorband gaf geen krimp :+
 
sja maar assen asfalt is wel ff wat anders als het asfalt op de gewone wegen...

dus dat is geen vergelijk ....

en die 207's glijden gewoon ik heb met mijn eigen ogen gezien op de mfcd dat ruud erbijna vanaf vloog omdat de r1 van unstable met dat 207 bandje het niet leuk vond om zoveel grip te moeten leveren...

ruud zette die fiets gewoon 50 cm opzij...*zo van slinger*

Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen :} . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden". :P
 
ik vind dat ook niet zo gek dat je ff tijd nodig hebt om te herstellen...

luister goed naar je lichaam...anders zit je strx jaren in de shit met...chronische hoofdpijn e.d.

Het is voor mijn kawa. en mischien inderdaad een beetje rust, ben net opgestaan met pijn in de nek, verschrikkelijke hoofdpijn en evenwichtsstoornissen, mischien ben ik dan toch niet zo sterk als ik dacht
 
ik vind dat ook niet zo gek dat je ff tijd nodig hebt om te herstellen...

luister goed naar je lichaam...anders zit je strx jaren in de shit met...chronische hoofdpijn e.d.

Eh.. ik heb die al bij de gedachte een F4 te crashen.. Denk dat ik ook maar ziek naar huis ga dan :)
 
Fastnappie, kun je voortaan ook meerdere quotes in 1 bericht zetten aub dankuwel? Nu heb je 4 posts onderelkaar voor elk bericht waarop je reageert, niet echt nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan