Maximum
Banned User
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is dit eigenlijk voor voor en achterwiel samen of per wiel?
weet ik gelijk waar ik mijn volgende setje banden haal...
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...
wat een raar volk die dealers....En wat betreft die remblokken en olie, die had je niet moeten betalen.
Ik vind het toch prettiger lezen als alle posts in een reply worden gehouden -->
Net van het we voor prijzen gaan kijken
achter (180/55/17)
Bridgestone BT010 170 Euro
Dunlop D207 163 Euro
metzeler m1 sportec 187 Euro
Pirelli Evo 169Euro
Prijzen all in en geplaatst (motor gewoon binnenrijden)
ennuh...jij geeft op het juiste moment gas in de bochten vooral die strepen doen het erg leuk
Ik neem aan dat je dusbedoelt.
Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden".moet je ff jan de maaijer gaan praten...die rijd met een 207 gewone...(niet de RR) die gozer glijdt alle kanten op met zijn vfr750...
die pilot sport...staat beter aangeschreven in de PB test...hoor.? volgens mij...
Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden".
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...
S&G is ook mijn favoriet, ook voor het koekblik btw... Het is er lekker gemoedelijk en ze leggen niet zomaar wat onder je motor maar letten ook op wat voor motor je hebt en hoe je rijstijl is...
Alles in overleg natuurlijk.
Hier heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen.
Maareh, die koffie is toch niet te zuipen man! Bedoel je die "draaimachine" bij de velgjes???
Bij S&G...300 pleuro voor een setje 010, in omleggen, balanceren en bak koffie...
dat zijn nette prijzen...
evengoed..heb jij voorlopig ff geen banden meer nodig...ik denk eerder een nieuwe f4
en een beetje rust ken ook geen kwaad toch?
Het is voor mijn kawa. en mischien inderdaad een beetje rust, ben net opgestaan met pijn in de nek, verschrikkelijke hoofdpijn en evenwichtsstoornissen, mischien ben ik dan toch niet zo sterk als ik dacht
Gisteren weer ff gereden bij heemskerk samen met die ZX636. Was wel kicken allebei strepen leggen en ze zelf zien als je weer bij die bocht komt echt wel heftig hoor.
een paar keer echt op de grens gereden qua grip dat is zo'n gaaf gevoel. (wel een beetje link)
Sportec voorband gaf geen krimp
Da's weer een quote natuurlijk
Hij wil wat minder posts denk'k
MAareeuhh.. vroeg je nu om 1 band te vervangen of om er 2 te vervangen napperd?!
Ik begrijp niet dat iedereen zulke problemen heeft met D207's. Verschillende motormaatjes van me rijden er mee en je moet een knappe jongen zijn om die bij te houden. Een ervan reed trouwens op die glibberige D207's met zijn '92 FZ600 1.42 op Assen . Als mensen niet mee kunnen komen hebben ze vaak "de handrem er nog op" of "de banden glijden".
Het is voor mijn kawa. en mischien inderdaad een beetje rust, ben net opgestaan met pijn in de nek, verschrikkelijke hoofdpijn en evenwichtsstoornissen, mischien ben ik dan toch niet zo sterk als ik dacht
ik vind dat ook niet zo gek dat je ff tijd nodig hebt om te herstellen...
luister goed naar je lichaam...anders zit je strx jaren in de shit met...chronische hoofdpijn e.d.
Fastnappie, kun je voortaan ook meerdere quotes in 1 bericht zetten aub dankuwel? Nu heb je 4 posts onderelkaar voor elk bericht waarop je reageert, niet echt nodig.