Maximum
Banned User
Op maandag 24 juni 2002 14:21 schreef Fastnappie het volgende:
ennuh...losse posts zijn beter voor je top100 notering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op maandag 24 juni 2002 14:21 schreef Fastnappie het volgende:
ennuh...losse posts zijn beter voor je top100 notering
Op maandag 24 juni 2002 14:23 schreef Maximum het volgende:
Als we toch aan het zeiken zijn; Nappie, zet je reply eens onder de quote ipv er boven. Denk nu vaak 'waar gaat dit over?'. Verder niks te zeiken, maar dat komt wel weerik copy paste me dan helemaal suf man...
zo vaak doe ik dit niet...maar ik zal er rekening meehouden...
ennuh...losse posts zijn beter voor je top100 notering
http/www.motor-forum.nl/forum/top100
hehehe
Als we toch aan het zeiken zijn; Nappie, zet je reply eens onder de quote ipv er boven. Denk nu vaak 'waar gaat dit over?'. Verder niks te zeiken, maar dat komt wel weer
ik op 17
ennuh max... to you to...
moet je ff jan de maaijer gaan praten...die rijd met een 207 gewone...(niet de RR) die gozer glijdt alle kanten op met zijn vfr750...
je kan met praktisch elke (ja ELKE) band hard gaan, het op de band steken bij droog (!) wegdek dat je niet dieper kan of harder kan vind ik maar een flauw excuus. Leer eerst rijden.
PS Mijn maat vond juist de BT-10 achteraan glijden.
[me]B2 die de vellen aan een gewone D207 rijdt.[/me]
Op maandag 24 juni 2002 15:05 schreef Fastnappie het volgende:bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...
en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...
de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.
en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip
Was het niet zo dat je band juist meer koeling heeft bij hogere druk? Meer lucht om temperatuur over te verdelen.Op maandag 24 juni 2002 15:05 schreef Fastnappie het volgende:bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...
en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...
de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.
en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip
Was het niet zo dat je band juist meer koeling heeft bij hogere druk? Meer lucht om temperatuur over te verdelen.
Op maandag 24 juni 2002 15:19 schreef B2 het volgende:volgens mijn bescheiden mening (en gestaafd door circuitinstructeur) moet je je motor eerst rechtzetten vooraleer je hard aan het acceleren gaat, het contactoppervlak band-weg is dan een stuk groter en dus win je tijd.
bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...
en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...
de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.
en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip
Op maandag 24 juni 2002 15:29 schreef The Saint het volgende:
Je bent wel erg fanatiek hoor Nappie
wat een gelul zeg...als jij van een afrit afkomt met je knie over de grond ga jij eerst wachten totdat je helemaal recht op zit en dan pas het gas erop?
nou .... dan gaan alle forummers je hier hard voorbij...want op 3/4 van de bocht ben je toch echt wel aan het gas geven hoor!!! en niet een beetje ook...
b2...de traagste bochten-belg van het forum
leer eens lezen jong vooraleer je je kennis tentoonspreidt.
op 3/4 van de bocht komt je motor al rechtop doordat je de bocht aan het uitkijken bent en rij je niet meer op de randen van je banden.
Dus jij beweert dat je in de bocht, al kneedowned (uiteraard) vol het gas eropzet zonder dat je acherwiel uitbreekt ? Yeah right, als je met een trein rijdt zeker.
PS met vellen bedoelde ik dus rullen, ben inderdaad belg en beweer zeker niet dat ik de snelste rijder ben, heb er al verschillende voor moeten laten (en gelukkig ook een paar achter mij). Maar misschien komt dat nog wel, en als het niet komt, who cares.
mensen moeten gewoon geen kul verkopen...toch?
wat lag er onder jou fiets toen je onderuit ben gegleden?
toch geen bt010 he???
PS met vellen bedoelde ik dus rullen, ben inderdaad belg en beweer zeker niet dat ik de snelste rijder ben, heb er al verschillende voor moeten laten (en gelukkig ook een paar achter mij). Maar misschien komt dat nog wel, en als het niet komt, who cares.
nou b2...wanneer is de volgende meeting? doen we ff een paar klaverbladen...
Eh.... Voor rij ik met de 010 en achter met de 020
wat een gelul zeg...als jij van een afrit afkomt met je knie over de grond ga jij eerst wachten totdat je helemaal recht op zit en dan pas het gas erop?
nou .... dan gaan alle forummers je hier hard voorbij...want op 3/4 van de bocht ben je toch echt wel aan het gas geven hoor!!! en niet een beetje ook...
b2...de traagste bochten-belg van het forum
Op maandag 24 juni 2002 15:47 schreef The Saint het volgende:Ik moet het met de belg eens zijn.