Lemstra Afzetters? banden?

Als we toch aan het zeiken zijn; Nappie, zet je reply eens onder de quote ipv er boven. Denk nu vaak 'waar gaat dit over?'. Verder niks te zeiken, maar dat komt wel weer ;)

ok.

weet je wat het iri hier van is...dat je steeds met je muis of cursor helemaal onder aan de tekst moet klikken voordat je er wat neerzet...

misschien een mooi actie voor het betere programeer werk?
 
moet je ff jan de maaijer gaan praten...die rijd met een 207 gewone...(niet de RR) die gozer glijdt alle kanten op met zijn vfr750...

:j :j

je kan met praktisch elke (ja ELKE) band hard gaan, het op de band steken bij droog (!) wegdek dat je niet dieper kan of harder kan vind ik maar een flauw excuus. Leer eerst rijden.

PS Mijn maat vond juist de BT-10 achteraan glijden.

[me]B2 die de vellen aan een gewone D207 rijdt.[/me]
 
:j :j

je kan met praktisch elke (ja ELKE) band hard gaan, het op de band steken bij droog (!) wegdek dat je niet dieper kan of harder kan vind ik maar een flauw excuus. Leer eerst rijden.

PS Mijn maat vond juist de BT-10 achteraan glijden.

[me]B2 die de vellen aan een gewone D207 rijdt.[/me]

bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...

en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...

de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.

en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip :)
 
Op maandag 24 juni 2002 15:05 schreef Fastnappie het volgende:bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...

volgens mijn bescheiden mening (en gestaafd door circuitinstructeur) moet je je motor eerst rechtzetten vooraleer je hard aan het acceleren gaat, het contactoppervlak band-weg is dan een stuk groter en dus win je tijd.

en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...

de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.

en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip :)

2.25 voor
2.5 achter
 
Op maandag 24 juni 2002 15:05 schreef Fastnappie het volgende:bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...

en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...

de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.

en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip :)
Was het niet zo dat je band juist meer koeling heeft bij hogere druk? Meer lucht om temperatuur over te verdelen.
 
Was het niet zo dat je band juist meer koeling heeft bij hogere druk? Meer lucht om temperatuur over te verdelen.

de lucht in de band wordt warmer waardoor de band harder wordt. (warme lucht zet uit)

te hard worden betekend dat de band niet kan vervormen, waardoor te heet wordt (wrijving) en dan verbrand...dus vellen....rulletje mogen altijd...
 
Op maandag 24 juni 2002 15:19 schreef B2 het volgende:volgens mijn bescheiden mening (en gestaafd door circuitinstructeur) moet je je motor eerst rechtzetten vooraleer je hard aan het acceleren gaat, het contactoppervlak band-weg is dan een stuk groter en dus win je tijd.

wat een gelul zeg...als jij van een afrit afkomt met je knie over de grond ga jij eerst wachten totdat je helemaal recht op zit en dan pas het gas erop?

nou .... dan gaan alle forummers je hier hard voorbij...want op 3/4 van de bocht ben je toch echt wel aan het gas geven hoor!!! en niet een beetje ook...

b2...de traagste bochten-belg van het forum ;)
 
bt010 is 100x een betere band dan de 207....
in de bocht zelfde snelheid houden kan iedereen...maar hard uitacceleren met voldoende grip is een 2e...en daar zit het pijnpunt van de 207...

en dat heeft de 010 niet...simpel...
en als je het niet gelooft moet je de test maar ff lezen die poohbeer op zijn server heeft staan...

de 207 staat ergens onderaan...ofzo...hoe je het ook went of keert...blijft een mindere band.

en als je vellen aan je band hebt..moet je bandenspanning verlagen die is dan te hoog...en dan verbrand je banden...en heb je dus geen maximale grip :)

Ik heb een aantal setjes 207 gehad en ik ben daar ZEER tevreden over! :} Nu rij ik met Bridgestone en ook daar ben ik zeer tevreden over :} Dus de B is zeker niet 100x beter als de D. Zo zijn er ook mensen die zweren bij Conti. en dat vind ik nu echtr een zwaar klote band.

Je bent wel erg fanatiek hoor Nappie :)
 
Op maandag 24 juni 2002 15:29 schreef The Saint het volgende:

Je bent wel erg fanatiek hoor Nappie :)

mensen moeten gewoon geen kul verkopen...toch?

wat lag er onder jou fiets toen je onderuit ben gegleden?
toch geen bt010 he???
 
wat een gelul zeg...als jij van een afrit afkomt met je knie over de grond ga jij eerst wachten totdat je helemaal recht op zit en dan pas het gas erop?

nou .... dan gaan alle forummers je hier hard voorbij...want op 3/4 van de bocht ben je toch echt wel aan het gas geven hoor!!! en niet een beetje ook...

b2...de traagste bochten-belg van het forum ;)

leer eens lezen jong vooraleer je je kennis tentoonspreidt.
op 3/4 van de bocht komt je motor al rechtop doordat je de bocht aan het uitkijken bent en rij je niet meer op de randen van je banden.
Dus jij beweert dat je in de bocht, al kneedowned (uiteraard) vol het gas eropzet zonder dat je acherwiel uitbreekt ? Yeah right, als je met een trein rijdt zeker.

PS met vellen bedoelde ik dus rullen, ben inderdaad belg en beweer zeker niet dat ik de snelste rijder ben, heb er al verschillende voor moeten laten (en gelukkig ook een paar achter mij). Maar misschien komt dat nog wel, en als het niet komt, who cares.
 
het stukje....
door performance bikes...
full
 
leer eens lezen jong vooraleer je je kennis tentoonspreidt.
op 3/4 van de bocht komt je motor al rechtop doordat je de bocht aan het uitkijken bent en rij je niet meer op de randen van je banden.
Dus jij beweert dat je in de bocht, al kneedowned (uiteraard) vol het gas eropzet zonder dat je acherwiel uitbreekt ? Yeah right, als je met een trein rijdt zeker.

PS met vellen bedoelde ik dus rullen, ben inderdaad belg en beweer zeker niet dat ik de snelste rijder ben, heb er al verschillende voor moeten laten (en gelukkig ook een paar achter mij). Maar misschien komt dat nog wel, en als het niet komt, who cares.

vol het gas erop kan niet met een bb...dat gaat niet goed komen...

nou b2...wanneer is de volgende meeting? doen we ff een paar klaverbladen... :)
 
PS met vellen bedoelde ik dus rullen, ben inderdaad belg en beweer zeker niet dat ik de snelste rijder ben, heb er al verschillende voor moeten laten (en gelukkig ook een paar achter mij). Maar misschien komt dat nog wel, en als het niet komt, who cares.

&

nou b2...wanneer is de volgende meeting? doen we ff een paar klaverbladen...

=> :z
 
wat een gelul zeg...als jij van een afrit afkomt met je knie over de grond ga jij eerst wachten totdat je helemaal recht op zit en dan pas het gas erop?

nou .... dan gaan alle forummers je hier hard voorbij...want op 3/4 van de bocht ben je toch echt wel aan het gas geven hoor!!! en niet een beetje ook...

b2...de traagste bochten-belg van het forum ;)

Ik moet het met de belg eens zijn. De motor moet zo recht mogelijk staan als je er veel vermogen op gaat zetten.

Daarvoor hoef je niet zoals jij zegt recht op te zitten maar wel er naast hangen en de motor recht houden.

Als ik de TL rechter op had gehouden had ik waarschijnlijk ook geen schade gehad met het uit accelereren van de bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan