Lengte CBR600RR

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Kan iemand even de lengte van een CBR600RR opmeten met het stuur helemaal naar links?

Kan een busje lenen, maar daar past ie rechtuit niet in (2.010mm)

Als ie nou met het stuur gedraait wat kort is dan zou dat misschien wel kunnen!

Wie o wie kan dat even opmeten? Dus lengt van het achterspatbord tot aan de voorkant van de band wanneer deze gedraait is.

Graag en bedankt! :)

Ach ja jij ging een CBR600RR kopen. Juist...

Een gele?

(srry flauw...konnet niet laten doe het ook niet meer &c.)

Is het nieuwe type idd. Heb hem alleen op een plaatje gezien, maar hij staat hier 250 km vandaan, dus ik moet even zeker weten dat ik hem mee kan nemen. Kan altijd wel, maar dan moet de achterdeur open. En dat wil ik liever niet.

Maar goed. Iemand?

kan er nu niemand behalve dingsken
serieus antwoorden

het is dat ik geen 600rr }) hebt

anders had ik het zeker ff gedaan kleine moeite groot plezier

Precies! Ik en vele andere met mij als je iets normaal vraagt, omdat je het gewoon niet weet krijg je allemaal van die onzinnige of agressieve reacties. Ik zie dat meer en de topicstarter ergert er zich groen en geel aan. Een lolletje okay, maar heel het forum door dan wordt het irritant. Moet wel een leuk forum blijven. Geen zeikforum, waar niemand zich meer thuis voelt.

Of maak een lolletje, maar geef dan wel op het eind een serieus antwoord.

Verplaats je gewoon even in de ander. Hoe zou jij het vinden als heel je topic 'off-topic' wordt en je vraag niet eens beantwoord wordt?

fiets is bijna 2m met wiel gedraaid.

DAMN! Ik heb tot 1,78 meter de ruimte in de lengte. Mag je met een busje 250 km rijden met één achterdeur open of krijg ik dan gelazer met de politie?

Ik zal het even uitleggen. Ik heb niet zo'n zin om 250 km te rijden op een hagelnieuwe fiets en dat omdat het ook nog eens onbekend terrein is daar rondom Zwolle e.d. Ook in combinatie met mijn prille motorrijervaring zie ik het niet zitten dat hele eind.

je kan de motor natuurlijk ook schuin in het busje zetten
of ga naar van het hart auto verhuur en neem een langere
kost niet eens zoveel en je hebt vervoer

je kan de motor natuurlijk ook schuin in het busje zetten
of ga naar van het hart auto verhuur en neem een langere
kost niet eens zoveel en je hebt vervoer

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ja als ie beschadigt... ;(

Toch maar terug rijden dan maar. :}

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ja als ie beschadigt... ;(

Toch maar terug rijden dan maar. :}

Psssssssst.....bel ff met Safe Rotterdam....kun je een speciale aanhanger huren voor 25 euro die dag! Zet je je motor zo op en span je em aan alle kanten vast!
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.....ben namelijk bijna iedere dag thuis! :)

Is makkelijker dan een busje denk ik zo......of 250 km naar huis rijden!

ja...je max. snelheid is danwel 80 km/h natuurlijk! ;)

mijn reactie is ook serieus hoor,ik wil ook wel even meerijden,rijd ik die motor wel terug.

Psssssssst.....bel ff met Safe Rotterdam....kun je een speciale aanhanger huren voor 25 euro die dag! Zet je je motor zo op en span je em aan alle kanten vast!
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.....ben namelijk bijna iedere dag thuis! :)

nee joh
vrachtwagens rijden ook op m'n autoteller 90 a 95
gewoon net wat harder rijden dan die gasten
je kan best 100 rijden op je eigen teller
je moet je af en toe een beetje inhouden maar verders valt het wel mee

Probleem is dat ik hem waarschijnlijk alleen op donderdagavond op kan halen. Dus trailer huren wordt moeilijk, want kan even geen middag of hele dag vrij nemen.

Al het gekut komt boven als ik weer iets heb gekocht. Anders wordt het pas begin juli rijden en ik wil toch wel liefst graag a.s. zaterdag op me CBR600RR in het geel rijden! :9 :]

Ik heb de oplossing!!!
Ik rij wel met je mee in de auto. Dan rij jij de auto weer terug en zal ik wel zorgen dat die fiets voor je deur staat voordat jij thuis bent. :+

Maar idd, ik heb die fiets van mij ook op de aanhanger gehad van Safe en dat is best makkelijk te doen.

Ook leuk je eens gezien te hebben trouwens. Zat er ineens zo'n mongool te toeteren achter me. Het is niet de eerste keer, meestal willen ze dan dat je een wheelie maakt ofzo. :? Daar doe ik dus niet aan, ben zuinig op mijn fietsie.
Maar ineens komt ie ook nog eens naast me staan bij het stoplicht en toen dacht ik, dat zou best wel een bekende kunnen zijn van MF. En ja hoor, daar is ie!!!

Maar als je hem hebt moet je het even laten weten hier op MF of mail. Dan gaan we wel een keer een stukkie rijden. Rustig aan natuurlijk, zal best effe wennen zijn aan zo'n superlicht kanon.
Als je trouwens nog een sportuitlaat wilt, kan ik misschien nog wel Laser-uitlaat voor een leukere prijs regelen. Scheelt toch makkelijk zo'n 100 euro.
Maar daar hebben we het nog wel over als je hem hebt.

Succes met het ophalen!

Ik heb de oplossing!!!
Ik rij wel met je mee in de auto. Dan rij jij de auto weer terug en zal ik wel zorgen dat die fiets voor je deur staat voordat jij thuis bent. :+

Maar idd, ik heb die fiets van mij ook op de aanhanger gehad van Safe en dat is best makkelijk te doen.

Ook leuk je eens gezien te hebben trouwens. Zat er ineens zo'n mongool te toeteren achter me. Het is niet de eerste keer, meestal willen ze dan dat je een wheelie maakt ofzo. :? Daar doe ik dus niet aan, ben zuinig op mijn fietsie.
Maar ineens komt ie ook nog eens naast me staan bij het stoplicht en toen dacht ik, dat zou best wel een bekende kunnen zijn van MF. En ja hoor, daar is ie!!!

Maar als je hem hebt moet je het even laten weten hier op MF of mail. Dan gaan we wel een keer een stukkie rijden. Rustig aan natuurlijk, zal best effe wennen zijn aan zo'n superlicht kanon.
Als je trouwens nog een sportuitlaat wilt, kan ik misschien nog wel Laser-uitlaat voor een leukere prijs regelen. Scheelt toch makkelijk zo'n 100 euro.

Succes met het ophalen!

Eigenlijk wilde hij ook dat je een Wheely zou maken!!!!!!!!!!!!! :+ :+ :+

Maarja...hij weet niet dat jij dat niet durft! :P

Probeer je em nu alweer een laseruitaat aan te smeren........maar idd.....die kunnen we wel regelen met korting! :}

pssssssst....eigenlijk wel frapant dat altijd alleen mannen naar je toeteren! :+

Ik heb de oplossing!!!

Succes met het ophalen!

Ja jij wil zeker in die cabrio rijden he! Je bent net een vrouw man! Kijken ook alleen maar naar de buitenkant! (en daarna naar je bankrekening ;) ) :( *D

Moest toch even stevig gassen om je bij te halen... Dwars door de bocht enzo (yeah right. Teveel A-team gekeken |( ;) )

Maareeeh komt goed! Als ik hem heb dan komt dat uitgebreid op MF! *D

Want ik ben zo blij met dat ding! Dat is met geen pen te beschrijven...

Eigenlijk wilde hij ook dat je een Wheely zou maken!!!!!!!!!!!!! :+ :+ :+

Maarja...hij weet niet dat jij dat niet durft! :P

Probeer je em nu alweer een laseruitaat aan te smeren........maar idd.....die kunnen we wel regelen met korting! :}

pssssssst....eigenlijk wel frapant dat altijd alleen mannen naar je toeteren! :+

LOL! :}

Zo dus hij durft dat niet? ;)

Toeteren er echt geen vrouwen naar de kanarie? Ik zag toch wel wat dames fluiten... of was dat voor die knappe gozer in die cabrio die er achter reed?? :P

Ik ga nu pitten, want dat moet je ook af en toe bijhouden he...

Nah, ik heb je hoofd nu gezien en laat ik het zo zeggen, beter dat je een helm moet dragen op een motor })
En voor mij natuurlijk jammer dat ik een helm moet dragen.
Net ook nog naar het haringvliet geweest aan het strandje. Daar loop ie dan naar je motor toen en toch kijken die vrouwen wel... Misschien komt dat ook omdat die gasten die erbij zaten allemaal lelijk, kaal en weinig inhoud hebben O-)

Gewoon rijden met dat ding.

Boeie dat het onbekend terrein is, zal nog wel es wat vaker gebeuren dat je het onbekende inrijdt of niet :? Een weg is een weg. T is niet dat je in Engeland gaat rijden ofzo :X

Btw, ik het een Vito en daar gaat ie in de lengte net in.

Nah, ik heb je hoofd nu gezien en laat ik het zo zeggen, beter dat je een helm moet dragen op een motor })
En voor mij natuurlijk jammer dat ik een helm moet dragen.
Net ook nog naar het haringvliet geweest aan het strandje. Daar loop ie dan naar je motor toen en toch kijken die vrouwen wel... Misschien komt dat ook omdat die gasten die erbij zaten allemaal lelijk, kaal en weinig inhoud hebben O-)

Fijn hoor.... ;)

Ja gelukkig bestaat er een helmplicht! *D :P

En die vrouwen die keken? Waarschijnlijk verwachten ze veel, maar ja valt toch tegen achteraf! ;) })

Gewoon rijden met dat ding.

Boeie dat het onbekend terrein is, zal nog wel es wat vaker gebeuren dat je het onbekende inrijdt of niet :? Een weg is een weg. T is niet dat je in Engeland gaat rijden ofzo :X

Btw, ik het een Vito en daar gaat ie in de lengte net in.

Mooi! Kan ik die Vito effe lenen? Ik betaal natuurlijk geen huur omdat ik een MF'er ben, maar alleen de diesel of benzine? Wat is het? :)

Alvast bedankt! *D

De Honda CBR is volgens de boeken 2.04 meter lang, dit is de totale lengte incl. het uitstekende achterspatbord.
Mijn bus heeft een totale binnen lengte maat van 1.97 meter, dat gaat dus niet passen, (dacht ik).
We hebben het hier dus over 7 cm te lang.
Door het achterpatbord te verwijderen (is er bij mij al standaard af) en m goed diep in de voorvering te trekken met de spanbanden, staat hij strak tussen kopschot en achterklep, waarbij alleen de achterband contact maakt en de achterruit nog ongeveer 3 cm vrij is van mijn achterlicht.
Nu zal jij met jouw splinternieuwe RR niet direct je achterspatbord eraf sleutelen maar ik denk dat hij flexibel genoeg is om gewoon mee te buigen.

Zou dit niet gelukt hebben, dan had ik m schuin geplaatst en had het zeker gegaan, zij het niet dat het moelijker is om m erin/eruit te rijden en goed stevig vast te sjorren.

Denk dat het schuin dus in ieder geval gaat lukken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan