Lengte een probleem bij een motor?

Tja, het hangt helemaal van je lichaamsverhoudingen af :)

Er zijn mensen die ruimte zat hebben met hun 2 meter 10 op een 600 cc supersport, en er zijn mensen van 1 meter 80 die op diezelfde supersport voor geen meter zitten :) (bij wijze van spreken ;) )

Is gewoon een kwestie van uitproberen en proefrijden (als je dalijk je A-tje hebt ;) )
 
Als ik me niet vergis, hangt er ook een heftig prijskaartje aan Aprillia's, datzelfde geldt voor BMW. Ik vind BMW motors niet helemaal je van het. Kwalitatief is alles van BMW goed, dat wel. Aprillia als merk zegt me niet veel, ik ken ook geen mensen die erop rijden.

Ik ben best bereid om een flinke investering te doen in een motor als ik eenmaal mijn motorrijbewijs heb, maar als ik dan toch veel geld uit ga geven, dan wil ik wel iets kopen wat bij me past en wat ik mooi vind.

Sportmodellen hebben de voorkeur, ik vind een motor met een kuip gewoon veel mooier. Ik weet best dat ik een zeikerd ben als het op kiezen aankomt, ik vind gewoon teveel modellen mooi, maar goed.

Eerst m'n rijbewijs maar eens halen en dan tegen een leuke deal aanlopen.

Bedankt voor alle tips, ik heb ze op m'n lijstje geschreven voor als ik weer naar een motorzaak ga om te passen :)

Simps
 
Ben 1.87 meter en heb een R6 uit 2003. Past op zich wel hoewel ik dezelfde vraagtekens heb / had als jij. Heb geen pijn in mijn knieen of rug, ook niet bij langere ritten. Heb alleen wel last van veel wind bij hoge snelheden ivm het kleine kuipje. Maar dat went. Suc6 :]
 
Ik ben net zo lang als jij, en rijd al jaren met veel plezier rond op m'n tweede ZX-6R. Ervoor een ZZR-600 en begonnen met een GPZ-500. Die eerste was misschien wel wat klein, maar de 600's zijn absoluut goed te doen. :]
Let inderdaad met 'passen' wel op het feit dat het anders zal zitten als je een leren pak aanhebt. Kan net schelen met de knietjes.

Succes met de zoektocht! ;)
 
ik heb als eerste motor een transalp uit 94, oud dus als je schuift "so what" en 600 cc, ideale opstap fiets voor 2500 euro, lengte is geen probleem omdat het een zogenaamde alroad is (dus beetje cross idee voor op de weg, lekker rechtop (overzicht), en voldoende trekkracht onderin zodat je niet constant vol in de toeren moet om een beetje vooruit te komen, naar mij idee ideaal.

als je je rbw heb mag je van mij wel ff een stukkie rijden, valt je meteen op hoe makkelijk ie door de bochten wil voor zo'n hoge fiets (ziet er best intimiderend uit als je er voor de eerste keer opaf stapt, maar dat is ook juist t mooie van deze motor; z'n ruige uiterlijk), suc6 ==>
 
Terug
Bovenaan Onderaan