Lengte en R6

xray71

Die hard MF'er
30 mrt 2003
286
7
Amsterdam
Even een vraag aan R6-rijders:

Ik ben 1.81 lang. Is dat een lengte die goed bij een R6 past? Ik heb er tot nu toe nog niet mee gereden, maar in een showroom krijg ik de indruk dat een R6 wat klein aanvoelt. Onzin?
 
Ik heb wel kort op een R6 gereden, 2003 model, ik ben 1.90. Ging prima, maar dat kleine is bijna bij alle nieuwe sportmotoren.
 
Ik heb wel kort op een R6 gereden, 2003 model, ik ben 1.90. Ging prima, maar dat kleine is bijna bij alle nieuwe sportmotoren.

Bij de GSX-R valt het nog wel mee !

Maar met je lengte van 1.81 moet het wel kunnen.. Ga eens proefrijden dan merk je het snel genoeg.
 
Even een vraag aan R6-rijders:

Ik ben 1.81 lang. Is dat een lengte die goed bij een R6 past? Ik heb er tot nu toe nog niet mee gereden, maar in een showroom krijg ik de indruk dat een R6 wat klein aanvoelt. Onzin?
Ik ben 1m88, past prima :)
 
Even een vraag aan R6-rijders:

Ik ben 1.81 lang. Is dat een lengte die goed bij een R6 past? Ik heb er tot nu toe nog niet mee gereden, maar in een showroom krijg ik de indruk dat een R6 wat klein aanvoelt. Onzin?

Hier eentje van 187 cm en 2,5 jaar op een R6 2001 :]
 
Ik ben 1.79 en heb er vorig seizoen 8500 km mee gereden. Geen enkel probleem gehad hoor en die 2 cm maken het verschil niet.
Een CBR-600RR en een ZX-6R zitten nog wat krapper dus vergelijk ze en kijk waar je het beste op zit. Van de GSXR-600 weet ik het niet maar misschien dat anderen daar meer over kunnen vertellen.

Suc6 8-)
 
kep in sept. m'n R6 helaas opgevouwen... ;(
de zitpositie van een R6 is met een lengte van 1.80 mtr erg goed.
door zijn korte bouw en dito tank kun je er met name
met lagere snelheden goed op zitten ( stadsverkeer, toerritten e.d.)
je zit goed rechtop als je naar voren schuift.
je hangt dan niet de hele tijd op je polsen.
errug comfie!! :]
 
een zx 9 leg jij je benen op het stuur of zo op een 9 kan iki m'n stelten eg nie kwiet. een maat van me is iets langer maar die kan er wel weer op zitten. ikke is 190 cm heb een dubble bubble, maar mag nog iets hoger nu kan ik met 180 lekker recht op zitten. Gewoon doen die r-6
 
Terug
Bovenaan Onderaan