Lengte / sportmotor

David311

Rookie
21 aug 2005
1
0
Baarn
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb net mijn motorrijbewijs gehaald en ik ben nu op zoek naar een motor. Een sportieve motor, uiteraard }) . Maar ik heb een probleem, ik ben namelijk 2 meter in lengte met een normaal postuur.

Ik heb bij wat motorzaken bij mij in de buurt rondgekeken en daar hebben ze binnen mijn budget wel wat motoren staan maar als ik bv op marktplaats kijk staan er voor die prijs (max. 3000 euro's) veel mooiere motoren. Maar op een plaatje kan ik niet zien waar ik nou wel op ga passen en waarop nou niet. (Ik heb gelest op een kawa er-5 en daar pas ik wel op, maar dat ziet er niet uit. Alsof een volwassene op een kinderfiets zit. Met mijn knieen bijna boven de tank uit etc B| . Deze uitstraling probeer ik dus te vermijden met mijn eigen toekomstige motor)

Nu weet ik wat ik mooi vind, een kawa zxr 750 (bj 91/93) is erg mooi en een fzr 1000 (bj 91/92) ook. Toch weet ik niet of ik daar op pas, of dat het wel een goede motor is om mee te starten.

De motor die ik ga kopen moet ook nog motorisch een beetje betrouwbaar zijn omdat ik hem voor woon/werkverkeer wil gebruiken. Zijn er nog modellen waar ik dan maar beter vanaf kan blijven?

Hartelijk bedankt alvast,

D.
 
je zal het toch allemaal zelf moeten passen...

Ik opaste met mijn 2 meter net niet lekker op een gsxr 750 uit 94 (zat met mjin knie tegen de kuiprand aan). Maar ik zit uitstekend op mijn YZF 750 R. ZX 9R van die tijd zit ook uitstekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan