lengte

koekepan

Rookie
2 dec 2005
1
0
Hoi mensen,

Ik heb net men zwaar motorrijbewijs gehaald
en wil graag een sportmotor gaan aanschaffen. Ik ben alleen 1.90 en vraag me dus af of elke motor zal passen?
 
Hoi mensen,

Ik heb net men zwaar motorrijbewijs gehaald
en wil graag een sportmotor gaan aanschaffen. Ik ben alleen 1.90 en vraag me dus af of elke motor zal passen?


Gefeli, 'k weet niet of je met een volbloed sportmotor moet beginnen. Maar om met dit moralistisch gelul te stoppen:
Ik ben 1.94 en heb tevreden gereden op een CBR600F, VFR750F, CBR900RR en CBR1000RR, ook paste ik op de motoren van Swifty XJ600, SV650S, CBR600RR en SV1000S. Redelijk sportieve fietsen.
Dus er is best veel mogelijk, gewoon gaan proefrijden. Suc6
 
het hangt vooral af van de lengte van je benen. Ik ben 2.00 m en heb lange benen (lengtemaat 38) en ik pas dus vrijwel op geen enkele sport(ieve) motor.
 
ik weet niet of je perse een nieuwe wilt, maar ik zou eens kijken naar en wat oudere motor. Een Kawa ZX9R uit 95 is bijoorbeeld een enrom bakbeest waar je makkelijk op past, rijdt nog leuk ook. Zelf ben ik 2 meter en geniet ik met volle teugen van mijn Yamaha YZF750 R uit '93.

Gewoon naar een grote zaak gaan en wat proefzitten.
 
inderdaad, gewoon rondje motorzaken en op alles wat je
er leuk uit vindt zien gaan zitten.
Zit het niet goed, volgende proberen. B|
Zit het wel goed, volgende proberen :)
 
Gefeli en met mijn 1.92 heb ik ook op diverse motoren geprobeerd. Ben begonnen met Thundercat en rijd nu op een 1000RR. Allebei fijne motoren voor de langeren onder ons. Succes!
 
1.90 op een gsx-r 600 uit 2001
postman, nog iets langer geloof ik op een gsx-r 600 uit 2004
 
Terug
Bovenaan Onderaan