lengte

Slephoes

Rookie
23 sep 2004
8
0
Albergen
hallo motorliefhebbers,

Ík ben op dit moment op zoek naar een motor. Aangezien ik nog geen 21 moet ik een motor met 25kw vermogen hebben, daarom ben ik op zoek naar een motor met max. 600 cc.
Maar dit is eigenlijk niet de vraag die ik wil stellen. Ik heb namelijk een klein probleempje. Ik ben namelijk 200cm lang en nu is mijn vraag welk merk ik het beste kan kopen. Ik wil wel een racer hebben dus....

Ik heb "gehoord" dat ik het beste een honda cbr600 kan halen omdat dit een gangbare motor is die eigenlijk voor een heel breed publiek gebouwd is. Verder heb ik vorig jaar op de motor rai op de suzuki GSX R 1000 gezeten. Hier kon ik ook goed opzitten omdat het stuur dieper weg ligt. Is dit hetzelfde geval bij de suzuki GSX R 600??? Ook bij eerder bouwjaren???

Of weten jullie nog andere motoren waar lange mensen ook goed op kunnen zitten!!!
 
Ik denk dat het beste voor jou toch is om eens lekker naar een paar dealers in de buurt te gaan en PASSEN.
Gewoon op wat modellen gaan zitten.
Dit kan ook op de rai natuurlijk
Je weet zelf het beste wat je mooi vind en wat in je budget past.
En kijk dan wat je lekker vind zitten, is toch heel persoonlijk. ;)
 
Ik heb zelf express GEEN CBR gekocht omdat ik hem gewoon net te klein vond. Alle modeljaren tot 2000. Ikzelf heb toen gekozen voor de Suzuki RF600R welke een perfecte houding heeft in mijn geval. Maar je zult toch gewoon moeten gaan proberen passen en meten.
Hij staat nu te koop (incl 25kw kit en op kenteken zie sig klik op: te koop)
full

Ps ik ben 1 mtr 98
 
Je kunt ook ff de zoekfunctie gebruiken, er zijn heel wat topics over lange mannen en vrouwen en motoren :) en eh welkom.
 
Als je straks vol vermogen mag... ik ben zelf 195cm en pas prima op een RSV mille. voor laag vermogen zou ik het ff niet weten :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan