Leo Vince demper

Bluto

Die hard MF'er
17 okt 2004
760
0
Ik moet binnenkort met met mijn Yamaha TTR 600 naar de RDW voor een keuring(ingevoerd uit Belgie).Er zit echter een Leo Vince titanium demper op die nogal galt.Ik meen 99 dB bij 4000 RPM.
Mijn vraag is nu:hoe streng zijn ze op de keuring wat betreft dB.
En heeft er indien niet keuringsgeschikt zijn van de demper,iemand een originele demper te leen voor de keuring(uiteraard tegen vergoeding).Liefst omgeving Noord-Limburg ,ZO-Brabant.
 
Er zijn Leo Vince dempers met een instelbare db-killer (voor zover je geen open uitlaat hebt)... je zou dan de achterkant eraf kunnen halen en het pijpje meer naar binnen kunnen schuiven o.i.d. Dat zag ik in een reclamefolder van Leovince toen ik mijn demper ging bestellen (mijne heeft het overigens niet).
 
geloof dat de limiet 2dB boven het aantal dB op je kenteken is (als het erop staat) en dan heb je nog een maximum, afhankelijk van je cilinderinhoud.

Zijn er volgens mij redelijk streng op...maar is geloof ik ook afhankelijk van de keurmeester.
 
Het is een X3 open pijp....
Dus geen dB restrictor erin,wil er ook nie aan gaan boren of lassen om er zelf een restrictor op te fabrieken,dus als iemand er eentje te leen heeft tegen vergoeding hoor ik het graag.
 
Ik zou het risico niet nemen en even kijken of je ergens een originele enduro demper kan lenen.

Misschien een plaatselijke MX zaak?
 
Terug
Bovenaan Onderaan