Leopoldsburg!!! Wie gaan er?

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
In het laatste weekend van juli is er een geweldige happening in Leopoldsburg (België) voor de Harley-liefhebbers. Andere bikes zijn er ook welkom maar het is een Harley-treffen. Ik ga zelf pas voor de eerste keer dit jaar en heb al van veel mensen gehoord dat het enorm gezellig is en er veel te doen is...

Mijn vraag: Welke MF-ers gaan er nog meer naar toe?!?

Het is vanuit Eindhoven gezien een half uur rijden ongeveer...en het bier is er goedkoop voor diegenen die niet meer hoeven rijden of gewetenloos zijn
 
Gaat die Harley treffen dan toch door??
HIER volgens hun niet :N
Volgens de plaatselijke bevolking van Leopoldsburg, inclusief alle uitbaters van de diverse horeca-gelegenheden, gaat het toch wel door!!! Er hangen ook affiches enzo....aanvankelijk zou het inderdaad niet doorgaan, maar het zou verzet zijn naar een eerder tijdstip dan gewoonlijk!

Pin me er niet op vast, maar ik meen toch echt dat het op laatste moment TOCH doorgaat...

Dus Stax...gan we je zien...het is er sowieso erg gezellig en de omgeving nodigt uit voor mooie ritjes.... :Y *O* :]
 
Wel ik woon toch in de buurt dus kan het geen kwaad om te komen kijken uiteraard :} ...
Ben er nog nooit geweest maar het zou een fantastische ervaring zijn.

Ik zal er zijn *O*
 
Wel ik woon toch in de buurt dus kan het geen kwaad om te komen kijken uiteraard :} ...
Ben er nog nooit geweest maar het zou een fantastische ervaring zijn.

Ik zal er zijn *O*
*O* Zo mag ik het horen Stax!

Enne....waar in Belgisch Limburg woon jij als ik vragen mag? Ik woon zelf sinds ongeveer 2 maanden in Eksel...ken je dat?

Wie weet tot op een van de vele terrasjes of bij een van de vele stripteases :X

:W
 
Ikzelf ben van Stokkem... zo'n 40min van Leopoldsburg...
Voor het zover is zal ik wel melden waar ik rondhang... Samen misschien biertje vatten maar 8-)
Awel zûnne...


Moet wel eerst nog effe snel mijn koppelingskabel maken want die is gisteren gesprongen...ik met 31 graden een fiets van 340kg naar huis duwen over een afstand van ruim 2km... :N


Maar tegen die tijd is ie wel weer klaar en ga ik graag een pilske drinken met onze Vlaamse helden... :Y *O*
 
Ikzelf ben van Stokkem... zo'n 40min van Leopoldsburg...
Voor het zover is zal ik wel melden waar ik rondhang... Samen misschien biertje vatten maar 8-)
Zo Stax...volgens mij zijn wij de enige MF-ers die er naar toe gaan!

Maar dan drinken we wel een extra pintje op de rest!

Ik ga vanmiddag al heel efkes kijken en dan zaterdag de hele dag (en misschien zondag ook nog efkes).
Hopelijk zijn er nog wat MF-ers die op het laatste moment zich nog bedenken... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan