Leovince Carbon demper CB600f 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

honda-tommie

MF'er
14 okt 2007
142
0
Apeldoorn
He mensen, vanwege het total loss rijden door een twingo :( heb ik een carbon demper van Leovince over. Had op dat moment de Aluminium versie ervan onder de motor dus geen schade aan de demper. Is nog in goede staat, niet heel veel gebruikt. Mooie brom. Wordt geleverd inclusief bevestigingsmateriaal, mis alleen laatste veer voor bevestiging demper -> verlooppijp.
Vraagprijs 200 euries meteen meenemen of een leuk bod.
IMG_7541.JPG

IMG_7547.JPG

Greetz Honda-tommie
 
Is hij nog op een degelijke manier te bevestigen zonder dat veertje? Is de uitlaat nog in dezelfde staat zoals op de foto?

Grtz
 
Huidige staat van de demper
full

Detail foto's aanwezig wanneer je deze wilt hebben. De verloopbuis is nieuw, omdat ik eerst een andere demper op m'n motor had met dezelfde verloopbuis.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse maar vindt het alleen lastig dat die 'veer' er niet bij zit. Op eerste zicht ook niet gemakkelijk te vinden...

+ Ik moet bijna 2uur rijden om er te geraken.. (enkel)
 
Ik doe een bod van 150 eur, meer kan ik mij als student momenteel niet veroorloven..

Alvast bedankt @ Dilbert, mocht ik hem kunnen kopen zouden die veertjes geweldig zijn! :)

Kan je misschien nog enkele foto's posten/mailen? (evt op de motor :) )
 
Laatst bewerkt:
Ik doe een bod van 150 eur, meer kan ik mij als student momenteel niet veroorloven..

Alvast bedankt @ Dilbert, mocht ik hem kunnen kopen zouden die veertjes geweldig zijn! :)

Kan je misschien nog enkele foto's posten/mailen? (evt op de motor :) )

Ik heb een dubbele Leo, Hornet 900

Op deze foto zat de uitlaat er net onder.
full
 
De demper is universeel, alleen de verlooppijp is anders, volgens mij (weet niet zeker) heeft de 2002 hornet het typenr PC-35. Staat op de doos, weet niet of dat uitmaakt voor de demper...
 
Kan je misschien je emailadres naar mij doorsturen (via PM). Da's misschien gemakkelijker om verder af te spreken..

EDIT: Heb je PM ontvangen, het systeem is me nu pas volledig duidelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Als je ff op www.motorgoedkoop.nl kijkt kan je de prijslijst bekijken, op die prijslijst staan al die code's met bijbehorende bouwjaren.


:W
 
kan je me de diameter geven van de aansluiting (inwendig of uitwendig) en zit de db-killer en E - keurmerk erop?

gr
Arwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan