LeoVince Evolution II

Heb mijn Leo Evo II's opgehaald vanmiddag en eronder geschroefd.
Kalsbeek gaf gewoon toe dat ze fouten hebben gemaakt met de prijzen. Ze deden er erg positief over en zeiden dat het wellicht wat positieve reklame opbracht, das klasse.

Ik heb ze nu dus ook voor de Leovince listprijs zonder BTW en dan nog eens 25% eraf 8-)
De DB-killer zit er standaard in en het schroefje daarvan kan je er 'met een tangetje zo af halen', ja daag...die zit er dus nog in :+ Kijk ik wel een andere keer naar. Het betreft een SP1 trouwens.
 
ff een vraagje, zitten ze daar bij kalsbeek nog steeds zo te rommelen met die prijs, of ben ik nu weer net te laat om mijn slag te slaan.!?!
 
heb er net een mailtje naar toe gestuurd en nog naar 2 andere "aanbieders"

heb je misschien een piccie van je dmpr?! :)

voilà
full


de op de foto nog blanke tussenpijp (okm gereden, net gemonteerd) is nu na 2 lange ritten mooi brons / rookkleurig
 
Weet iemand eigenlijk of je er een db-killer in de originele sl1000 falco uitlaten zitten en of die te verwijderen zijn zonder problemen? Ben zeer tevreden over de falco alleen vind ik het geluid te beschaafd. Maar om nu zo'n 800 euri neer te leggen voor een heftiger geluid vind ik ook wat veel van het goede.
 
Heb net motor apeldoorn en kalsbeek gevraagd voor een prijsopgaaf voor mijn motor. beide vroegen 330,- is dat te doen of kan het goedkoper?!?
 
Weet iemand eigenlijk of je er een db-killer in de originele sl1000 falco uitlaten zitten en of die te verwijderen zijn zonder problemen? Ben zeer tevreden over de falco alleen vind ik het geluid te beschaafd. Maar om nu zo'n 800 euri neer te leggen voor een heftiger geluid vind ik ook wat veel van het goede.

In de originele SL1000 Falco dempers zitten geen uitneembare db-killers oid. Dus voor een zwaarder geluid zul je toch echt anders dempers moeten halen. Heb je de restrictie in de lucht inlaat al verwijderd? Dit ism een draad doorknippen bij de chip, geeft meer en een mooiere vermogens afgifte. Het mooiste is dat de motor gewoon onnder garantie blijft. De luchtinlaat diameter gaat dan van 4 cm naar 10 cm. Dit is duidelijk merkbaar en hoorbaar. Er komt dan een echte brul onder de tank vandaan.
 
Voor de falco kosten de Ti Leo's Evo II trouwens 809 Euro ex btw.
Dus + 19% en dan de korting. Dan weet je je prijs.
 
Het geluid is super hoor. Zelfs met Db-buis hard maar niet te. Zonder killer, vind ik het wel echt asosiaal... :X
 
Het geluid is super hoor. Zelfs met Db-buis hard maar niet te. Zonder killer, vind ik het wel echt asosiaal... :X

Nou, het is gebeurd, hij is gekocht!!! *D

Bij GOPARTS in Tiel. hij kon voor mij een goede deal maken. heb meteen ook een donker ruitje bestelt!! Nu alleen nog maar eventjes wachten, en dan.... :}
 
Vandaag ook een Leovince Evolution II voor mijn Fazer 600 gekocht bij Kalsbeek. Maar ik denk dat ze de verkeerde demper hebben meegegeven. Geen keurmerk (E9, E13)en ergens op de uitlaat staat "Not for road use". Denk dat ze de niet goedgekeurde sportuitlaat hebben meegegeven. (Evo II is goedgekeurd). Ik zal de uitlaat wel monteren. Als die niet echt asociaal veel lawaai maakt blijf ik er wel mee rondrijden.
 
De EVO II heeft een verwijderbare db-killer. Als die er niet in zit, heb je dus geen EVO II.

Ik ben erg happy met mijn Titanium Leovince Evolution II onder mijn Falco.
Zonder killer erg vet. Ik heb nog niet gereden met killers.
 
De EVO II heeft een verwijderbare db-killer. Als die er niet in zit, heb je dus geen EVO II.

Ik ben erg happy met mijn Titanium Leovince Evolution II onder mijn Falco.
Zonder killer erg vet. Ik heb nog niet gereden met killers.

Kan door de uitlaat heen kijken. Dus een open pijp. Een DB-killer kan ik al helemaal niet ontdekken. Zal straks Kalsbeek eens bellen (ik wilde toch echt een EVO II hebben, dan heb ik altijd nog de mogelijkheid om met DB-killer te rijden als dat een keer nodig is).

Edit: Kalsbeek gebeld. Hebben inderdaad de sportdemper geleverd. EVO II wordt nu besteld. Wordt dus een week wachten :(
 
Laatst bewerkt:
heb ook net een evo II, kan wel door de pijp heen kijken, maar er zit wel een db killer in, zie piccie.
geluid is super!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan