LeoVince Evolution II

Yep, toen ik nog zo'n demper had heb ik daar ook last van gehad. Heb nu een Devil SB2. Die wordt afgedicht met een soort losse gevlochten ring van metaal. die lekt dus niet.


Kan dit lekken van het lucht kwaad? Of maakt het weinig uit en zal op termijn zelf gaan dichten (roet) ?
 
Ik ben ook van plan om een Leo SBK Evo II voor mijn Hornet (2002) te kopen.
Ik twijfel alleen tussen Alu, Titanium of Carbon.

Alu kost 226 € en de andere twee 297 €.

Is er veel verschil tussen titanium en alu m.b.t. tot de afgifte van de hitte. Bij de Hornet zit de duop namelijk dicht tegen de uitlaat.

Heeft er iemand raad?
 
Even een vraagje, dat Leovince embleem op de uitlaat zit dat er al op in de doos? Zo ja is dat makkelijk ervan af the halen, hou namelijk niet zo van al die stickers, bedankt.
 
Ok bedankt, zat ie zo al in de doos of hem je um 2e hands gekocht? Als ie is gepopnageld is ik in ieder geval met 2 popnagels zitten.
 
Bij mij zat de demper al op de motor toen ik hem kocht, maar ik neem aan dat het embleem er al op zat in de doos. Ik heb trouwens ook LeoVince dempers gezien zonder emblemen maar met alleen zo'n tekentje van LeoVince boven het uitlaat pijpje/uiteinde. Weet alleen niet hoe deze dempers genoemd worden of waar deze te koop zijn. Misschien hierzo iemand op het forum die weet waar deze te koop zijn. :W
 
worden tegenwoordig met los embleem of sticker gelevert, wil je hem er op hebben dan moet je hem zelf nagelen of plakken afhankelijk van wat er bij zit.
 
Perfect voor de betere V-Twin sound. Na het verwijderen van de DB-Killer wel het schroefje terug plaatsen. Anders veroorzaakt het gaatje een vreemd bijgeluid bij gas los.

Foto=RBSKM84W

Foto=WU3648SY
 
Met een open gaatje gaat ie idd een beetje vaag klinken. Had al een stukje tape geprobeerd maar dat hield niet lang stand :+
 
Perfect voor de betere V-Twin sound. Na het verwijderen van de DB-Killer wel het schroefje terug plaatsen. Anders veroorzaakt het gaatje een vreemd bijgeluid bij gas los.

Yep :9~ Ik heb ook een SV, maar dan van 2002. Die krengen rijden echt super.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan