Leovinci, Bos, of Laser?

Welke raad jij mij aan?

  • Bos

    Stemmen: 7 31,8%
  • Laser

    Stemmen: 11 50,0%
  • Leovinci

    Stemmen: 4 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    22

rizzo_196

MF veteraan
27 jun 2006
2.957
0
omg zaanstad
Ik wil dolgraag een andere demper op mijn ZX6R.
Alleen nu is mijn vraag welk merk is aan te raden?
Ik heb gehoord dat Leovinci en Laser redelijk snel op zijn zeg maar (zij zouden wel weer het beste geluid hebben).
En dat je bij Bos meer voor de naam betaald (maar het geluid en afwerking schijnt wel goed te zijn).

Wat zijn jullie bevindingen?
 
Zou als ik jou was ook eens naar een akrapovic kijken.
Heb er sinds kort een (alleen demper) en ben zeer te spreken over de sound.

Als ik moest kiezen uit de 3 merken uit de poll zou ik voor bos gaan.

Zal even zien of ik een filmpje heb met het geluid van die akra.

Gevonden en geupload:
http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/akra_sound.avi

Geluid is wel flink harder in het echt maar dit geeft een idee.
 
Laatst bewerkt:
Zou als ik jou was ook eens naar een akrapovic kijken.
Heb er sinds kort een (alleen demper) en ben zeer te spreken over de sound.

Als ik moest kiezen uit de 3 merken uit de poll zou ik voor bos gaan.

Zal even zien of ik een filmpje heb met het geluid van die akra.

Gevonden en geupload:
http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/akra_sound.avi

Geluid is wel flink harder in het echt maar dit geeft een idee.

Akra klinkt zeker niet verkeerd :9~
Nu word mijn keuze nog moeilijker ;(
Haha thnx voor de reactie, ik ga dit zeker meenemen in mijn overweging om iets te kopen :}
 
Akra klinkt zeker niet verkeerd :9~
Nu word mijn keuze nog moeilijker ;(
Haha thnx voor de reactie, ik ga dit zeker meenemen in mijn overweging om iets te kopen :}
Ik had een open BOS uitlaat op mijn CBR en dat was een heerlijk geluid, een vriend van me heeft nu een akrapovic op zijn gsxr600 en klinkt ongeveer gelijk... Ik heb nu lasers, maar onder een sp1 dus dat is niet te vergelijken...

BOS is gewoon erg goede kwaliteit, laser en leovince is een iets goedkopere oplossing denk ik...

Dus weeg het af: waar je voor gaat (m.a.w. wat vind je belangrijker en wat is je budget)... ;)
 
persoonlijk vind ik bos een beetje de opel astra onder de dempers...


leovince als ik zou moeten kiezen, imho.

succes
 
Laser snel op? De demping misschien. Heb die van mij er al een tijd onder, maar was ook van een andere motor. Deze is dus inmiddels 4 jaar oud gok ik.

Heb een titanium Laser Deeptone en er komt heel wat kabaal uit.
Ik vind het zelf prachtig geluid en vind de afwerking erg goed.

Ok het is geen akrapovic, maar dat kost dan ook wat meer.






PS: Je kan ook een superbike demper erop gooien, heb je echte herrie :W
 
Bos (behalve de Superbike) en Leovince zijn over het algemeen dempers met een redelijk beschaafd geluid. Een maat van mij heeft een Laser en dat maakt een behoorlijke hoop herrie. Een andere herriepijp is de SB2 van Devil.
 
Heb LeoVince gestemt! Heb 'm zelf ook op de SRAD zitten! Lekker geluidje, ziet er goed uit...

full
 
Laatst bewerkt:
kijk.. allemaal mooie een goede reacties.

het nadeel van bos is dat er voor mijn type motor(wat ik heb nagevraagd bij lemstra motoren alkmaar en motoport wormerveer) 1 demper is -O-
en dat is het type ovaal 120, aluminium en de montage is screw-on.
Ook op de site van bos zelf word er "gezegd" dat er maar 1 demper is voor mijn motor.

Laser daar in tegen bied mij meer keuze, zoals de: Hotcam, duotech en deeptone.

Leovinci weet ik nog niet precies, daar moet ik mij nog even verder in verdiepen.






Zouden jullie experts ;) ook jullie bevindingen wat de afwerking betreft kunnen vermelden.
Misschien is het ook wel leuk om te weten wie er minder goede ervaringen heeft met 1 van de 3 merken.
 
kijk.. allemaal mooie een goede reacties.

het nadeel van bos is dat er voor mijn type motor(wat ik heb nagevraagd bij lemstra motoren alkmaar en motoport wormerveer) 1 demper is -O-
en dat is het type ovaal 120, aluminium en de montage is screw-on.
Ook op de site van bos zelf word er "gezegd" dat er maar 1 demper is voor mijn motor.

Laser daar in tegen bied mij meer keuze, zoals de: Hotcam, duotech en deeptone.

Leovinci weet ik nog niet precies, daar moet ik mij nog even verder in verdiepen.






Zouden jullie experts ;) ook jullie bevindingen wat de afwerking betreft kunnen vermelden.
Misschien is het ook wel leuk om te weten wie er minder goede ervaringen heeft met 1 van de 3 merken.

Je kan in Duitsland de titanium versie krijgen van de Superbike demper. Het blijft idd bolt on, maar het ziet er dan nog enigszins goed uit.

Laser demper is goed afgewerkt, tenminste ik zie geen gebreken. het is alleen geen Akrapovic :}
 
morgen ga ik even naar friesland _O-
even bij mijn neef buurten die heeft contacten bij bos (hoorde ik net van me nichtje haha)
dus ga even informeren bij of ik via die kennis een demper kan bestellen voor weinig.
en dan wil ik wel die superbike demper titanium.

lukt het niet.. dan ga ik toch weer even verder kijken :Y
 
persoonlijk vind ik bos een beetje de opel astra onder de dempers...


leovince als ik zou moeten kiezen, imho.

succes

wat is er mis met een opel astra
8-)

haha.. ik heb zelf een bos onder me gsx 600f gehad en was er zeer over te spreken. vooral het geluid was erg mooi en de kwaliteit vond ik goed..

owh ja.. enne ik rijdt een astra *D
 
Bos is goed spul...... bos rules !!! })

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

ziet er goed uit... beste fiets *D die wil ik later ook als ik groot ben :P :}
maar vandaag weer even een bos dempertje beluisterd.
was er ZEER over te spreken *D



wat is er mis met een opel astra
8-)

haha.. ik heb zelf een bos onder me gsx 600f gehad en was er zeer over te spreken. vooral het geluid was erg mooi en de kwaliteit vond ik goed..

owh ja.. enne ik rijdt een astra *D

kijk *D weer een plus voor de bos dempers.
denk toch dat ik uiteindelijk een bos demper neem.
de meeste verhalen wijzen erop dat bos toch een goed merk, met mooi geluid en goed afwerking.



Maar blijven posten mensen.. wil natuurlijk wel alles weten en zien :P
 
lazer zou ik nemen. borertje heeft laser op zijn zx6r. bos sucks.. respect bos superbike :) maar helaas deze heb je niet voor de zx6r omdat dat een slip on is of je t moet zo zijn dat je vrij handig bent met je handen. de ovale carbon of weet ik veel van bos NOT!!! heb er veel gezien en gehoord, klinkt voor geen meter!! leo is ook wel ok.

of je doet t in een x goed, dus neem je een devil })
 
Terug
Bovenaan Onderaan