Leovinci DB-killer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wenko

Die hard MF'er
3 aug 2008
900
0
Etten-Leur
Hallo,

Ik ben opzoek naar een DB-killer voor mijn Leovinci uitlaat.

Dit omdat deze er niet in zat toen ik hem kocht en als ik naar Duitsland ga rijden lijkt me zo'n ding best wel handig ;)

Dus mocht iemand nog zo'n killer hebben liggen laat het me weten :Y

Oja dit is me uitlaat


Thnx :}
 
Heb hier nog een een dB killer liggen (nieuw) voor een LeoVince Factory EVO II Carbon. Lijkt erop dat die wel gaat passen in jouw "auspuff".

Zal 'm vanavond wel even opmeten en er een foto'tje van maken. én even kijken wat dat ding nog op mág brengen :+


Helemaal vergeten .... heb dat ding laatst verkocht aan een mede forum'er maar daar paste 'ie niet dus die heeft 'm waarschijnlijk nog liggen. Zal 'm eens vragen of 'ie dat ding aan jou wil verkopen :+

Is in iedergeval de zelfde "killer" als in deze uitlaat.

2lw2ddz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog een een dB killer liggen (nieuw) voor een LeoVince Factory EVO II Carbon. Lijkt erop dat die wel gaat passen in jouw "auspuff".

Zal 'm vanavond wel even opmeten en er een foto'tje van maken. én even kijken wat dat ding nog op mág brengen :+


Helemaal vergeten .... heb dat ding laatst verkocht aan een mede forum'er maar daar paste 'ie niet dus die heeft 'm waarschijnlijk nog liggen. Zal 'm eens vragen of 'ie dat ding aan jou wil verkopen :+

Is in iedergeval de zelfde "killer" als in deze uitlaat.

[afbeelding]



That's me............. :Y pm me maar!!



nice story willem.......... _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan