Leovinci rvs full system met zwart carbon demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

CBR-Methew

MF'er
1 mrt 2007
242
7
Twello/EHV
Te koop in verband met overbodig.

Ik denk dat de foto's redelijk voor zich spreken; het betreft een 4-2-1 systeem.

Het is een volledig RVS systeem met in elkaar geschoven delen. De demper is een zwart carbonnen versie, deze is niet ingekort.

Dit systeem heeft onder mijn CBR900RR/98 gezeten, maar denk dat deze ook past op andere bouwjaren met een SC33 blok (wellicht ook SC28)

Het geluid is netjes vanwege deze lange demper, een zware brom laag in de toeren, maar zodra in de toeren geklommen wordt komt er een leuke 'schreeuw' uit. (geen sporen van e-keur, ben er zelf nooit mee aangehouden vermoedelijk omdat het systeem ansigh behoorlijk rustig klinkt)

What you see is what you get (demper met klem, rvs delen met veren). De foto's zijn vers genomen.

full

full

full

full


Edit, nog een foto waarbij het systeem nog gemonteerd zat

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je morgen een uitdraai sturen van de vermogen bank test als ik die kan vinden, die heb ik geloof ik nog ergens in een map zitten.

Vraagprijs, ik zat te denken aan 350 euro voor het geheel. Voorkeur is wel dat het systeem wordt opgehaald dit in verband om deuken veroorzaakt tijdens het verzenden te voorkomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan