leovinci sbk uitlaat -> wanneer "ingelopen

robbyvw

MF veteraan
23 apr 2005
1.254
0
beste mensen,

gisteren heb ik op mijn cbr 600 f4 een nieuwe leovinci sbk aluminium oval laten zetten. inmiddels heb ik al 150 km gereden met deze uitlaat en is het geluid wel beter geworden.

na hoeveel km is de uitlaat ongeveer in gebrand zodat hij een lekker race geluid gaat maken?

gr robby

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/405236/8df4f2a9fcd1b30a2cf1803a6b18b00a (leovince SBK.jpg)​
 
sorry, maar ik bedoel dat een nieuwe uitlaat altijd moet "inbranden", in lopen, net hoe je het noemt.

de isolatie in een uitlaat moet meestal een beetje verbranden eer dat hij een lekker geluid geeft.

en mijn vraag is na hoeveel km een leovinci sbk dat geeft.

gr robby
 
geloof jij alles wat je ze in de winkel zeggen...

tenzij je opgefikte demperwol bedoelt gaat hij echt niet harder klinken...

bij tweetakten kan ik 't ongeveer aannemen aangezien daar nogal wat smurrie door die pijp gaat die de gaatjes verstopt ...
 
Ik heb dezelfde maar dan in titanium.. Heeft er bij de vorige eigenaar 2000km op gezeten, en zat er ook al op bij de eigenaar daarvoor. Ik heb er zelf nu 2500km mee gereden, en nog wordie steeds ietsje luider...

Dus het zal wel ff duren...
 
Mijn Leo Titanium is na enkele ritten (500km? geen idee) wel iets luider geworden. Maar op zich maakte het niet zoveel verschil.

DB-killer blijft er overgens inzitten. Vind het geluid perfect nu op mijn bandit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan