Leren broek Hein Gericke met TFL Cool Systeem mt. 58

Status
Niet open voor verdere reacties.

born

MF veteraan
11 aug 2004
1.009
8
Amsterdam
Hele nette broek van Hein Gericke. Weinig gedragen omdat hij eigenlijk iets te groot was.
Met het bekende TFL Cool Systeem. Dat is een soort perforatie waardoor de broek in de zon ong. 20 tot 25 graden koeler is als een conventionele broek, en niet alleen als je rijd maar ook als je stilstaat. Er is een klein minpuntje aan de broek er ontbreekt namelijk een kunststof ring voor de heup verstelling, maar dit heb ik zelf opgelost met een klein haarbandje. Doet verder ook niets af aan het dragen, je merkt er niks van.
Verder is de kleur matzwart en is de broek voorzien van heup en knieprotectie.( beide CE) Ook kunnen er kneesliders op(deze zitten er nu niet bij) dit is op de foto niet heel duidelijk te zien
Nieuwprijs was 280 euro en ik wil er nu rond de 90 euro voor hebben.
Ik heb de broek zojuist ook nog schoongemaakt en ingevet dus daar heb je geen omkijken naar. Passen mogelijk in Amsterdam Zuidoost.
full
 
Laatst bewerkt:
en weer omhoog.
Broek is te combineren met de Vanucci jas die ik ook verkoop(met de rits)
 
begrijp me niet verkeerd, volgens mij is dit een fantastische broek en zal de volgende eigenaar er erg gelukkig van worden, de prijs lijkt me ook meer dan redelijk


alleen geloof ik niet dat een broek (hoe goed dan ook) 20-25 graden zal koelen, zeker niet zolang je stilstaat.
dat zou betekenen dat mijn ballen eraf vriezen nog voordat ik opgestapt ben :W
 
Ik zeg ook niet dat ie koelt maar hij is koeler dan een conventionele leren broek. Hoe het precies werkt geen idee maar het werkt echt!! :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan