Leren broeken - REVIT en MQP

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.866
868
Den Haag
Facebook
Twitter
Ik bied twee leren broeken aan. Ik bied nog maar 1 leren broek aan. De Revit is verkocht...

De ene omdat ik hem niet meer pas. En de andere omdat ik er gewoon vanaf wil en eens iets nieuws wil kopen.

Ik ben 1.88 bij 83 kg.

De MQP is officieel maat 40, maar het komt ongeveer overeen met jeansmaat 30 of 31. misschien is het wel een damesbroek, gezien de maat 40
Er is klittenband voor kneesliders aanwezig en je kan er een setje sliders bij krijgen.

Broek is niet erg veel gedragen, want ik droeg meestal de andere broek die te koop was in dit topic.
Schadevrij, want ik ben er nog nooit mee gevallen.

Vraagprijs € 100,-.

Broek is te passen in Den Haag

Foto van de MQP is even gejat uit het topic van Hendr1k. Het is precies dezelfde broek alleen iets kleiner en zonder de kleine beschadiging.

full
 
Laatst bewerkt:
hmm een ruil, kan jij wat maten nemen? de taille en lengte broek en lengte beenmaat
Ikzelf ben 1.80 en 75kg, dus maybe is de mqp wel wat.
De maat overeen komsten zijn wel wat vaag, die revit van mij is mt50.. dus als een mqp 40 is en jouw past :?
 
Laatst bewerkt:
hmm een ruil, kan jij wat maten nemen? de taille en lengte broek en lengte beenmaat
Ikzelf ben 1.80 en 75kg, dus maybe is de mqp wel wat.
De maat overeen komsten zijn wel wat vaag, die revit van mij is mt50.. dus als een mqp 40 is en jouw past :?

Mail me ff je tel.nr. Misschien dat ik vandaag nog richting Alkmaar moet en dan is Velserbroek niet ver meer... Neem ik de broek mee voor je. Kan je zelf kijken of het past
 
Hee wat zijn de maten van degene die in de MQP heeft gezeten?
Ben zelf 1.85 en 76 kg pas ik er dan fatsoenlijk in?
Hoe oud is de broek?
Hoe veel is ie ongeveer gedragen?
Geen beschadigingen?
kBen op zoek naar een MQP met de mogelijkheid voor kneesliders.
 
Hee wat zijn de maten van degene die in de MQP heeft gezeten?
Ben zelf 1.85 en 76 kg pas ik er dan fatsoenlijk in?
Hoe oud is de broek?
Hoe veel is ie ongeveer gedragen?
Geen beschadigingen?
kBen op zoek naar een MQP met de mogelijkheid voor kneesliders.

Dan zou je er zeker in moeten passen. Ik woog ongeveer hetzelfde toen ik hem nog paste. Hij is niet veel gedragen, want ik droeg destijds meestal een spijkerbroek met kunstof broek erover heen. Reed toen bijna alleen maar woon-werk.

Volgens mij zijn er geen beschadigingen op. Ik ben er iig nooit mee gevallen. Hij ligt al een tijdje stof te vangen in mijn kast, dus zou hem er weer even uit moeten halen.

Er is een mogelijkheid voor sliders; de klittenband zit er al op.

Je kan hem komen bekijken/passen in Den Haag, Eindhoven of ergens daartussen in...
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je er zeker in moeten passen. Ik woog ongeveer hetzelfde toen ik hem nog paste. Hij is niet veel gedragen, want ik droeg destijds meestal een spijkerbroek met kunstof broek erover heen. Reed toen bijna alleen maar woon-werk.

Volgens mij zijn er geen beschadigingen op. Ik ben er iig nooit mee gevallen. Hij ligt al een tijdje stof te vangen in mijn kast, dus zou hem er weer even uit moeten halen.

Er is een mogelijkheid voor sliders; de klittenband zit er al op.

Je kan hem komen bekijken/passen in Den Haag, Eindhoven of ergens daartussen in...
Dan moet het gek gaan wil ie mij niet passen.
Dingen worden bij Kalsbeek in Zwole nog nieuw aangeboden voor 175 euro. Precies dezelfde.
Ik wil er 75 euro voor geven. + 6 euro verzendkosten (mits je wilt verzenden natuurlijk)
Ik maak dan eerst het geld over en kun jem daarna opsturen.
Om te komen passen vind ik ter ver rijden voor een dergelijke aankoop.
Deal?
 
Laatst bewerkt:
Dan moet het gek gaan wil ie mij niet passen.
Dingen worden bij Kalsbeek in Zwole nog nieuw aangeboden voor 175 euro. Precies dezelfde.
Ik wil er 75 euro voor geven. + 6 euro verzendkosten (mits je wilt verzenden natuurlijk)
Ik maak dan eerst het geld over en kun jem daarna opsturen.
Om te komen passen vind ik ter ver rijden voor een dergelijke aankoop.
Deal?

Deal... Versturen is geen probleem ik snap niet dat er mensen een probleem van maken, zal ff op zoek gaan naar een passende doos.

Heb hem net ff uit de kast getoverd en zal alles in de auto gooien als ik weer naar Eindhoven rijd. Dan verstuur ik hem direct als ik het geld binnen heb.

Je hebt een mailtje met mijn gegevens ontvangen...
 
Deal... Versturen is geen probleem ik snap niet dat er mensen een probleem van maken, zal ff op zoek gaan naar een passende doos.

Heb hem net ff uit de kast getoverd en zal alles in de auto gooien als ik weer naar Eindhoven rijd. Dan verstuur ik hem direct als ik het geld binnen heb.

Je hebt een mailtje met mijn gegevens ontvangen...

Mooi :Y heb alleen nog geen mail gehad. karmaa@planet.nl
Ik hoor het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan