Leren combi broek

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Mooie zwarte Combi broek maat 52 van Rev'It (normaal postuur). Broek heb ik in combinatie met jas gekocht in september 2005, maar wegens aanschaf nieuwe broek (met knee-sliders) is me 'oude' broek zonder knee sliders te koop (nieuwprijs was EUR 175,-.


Prijs EUR 70,-

De broek is voor mannen, op het plaatje staat een vrouw maar dat mag niets afdoen van het punt waar het om gaat....

kleurcombi245_F_detail.jpg


kleurcombi245_B_detail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarmee is maat 52 te vergelijken?

ik heb bijvoorbeeld in (normale) confectiematen qua broek 31/34 (heup/lengte)


Ik heb zelf 32/32 qua spijkerbroek, ik heb geen idee met welke gewone maat je maat 52 moet vergelijken

Misschien iemand die het wel weet ?
 
Dank u... :}

Ik ben er nu nog niet uit wat de 'normale' spijkerbroek maat is, maar ik hoop dat men hier wat aan heeft.
 
ik heb er wel belang bij, maar ja ik woon in hengelo. Kom je toevallig nog ergens daar in de buurt? Zodat ik em kan passen/kopen? Het heeft voor mij geen zin om er speciaal voor te gaan rijden, kan ik net zo goed in de outletstore van voormalig Safe een broekie kopuuh. Wellicht familie, vrienden of kennissen in de buurt van Hengelo ?

mail me anders even op toyotijn78 at home. nl hoe dit eventueel verder te regelen. Interesse is er zeker wel!

greets
martijn
 
Ik heb nog een bijpassende zwarte lederen jas in de aanbieding, ook van het merk Revite en heeft maat 50.
Goede combi met deze broek die aangeboden wordt, rits zit er aan en kan vast geritst worden aan de broek zodat het een goeie combi wordt. Idee?

Ik draag hem niet meer en het is zonde om deze zo te laten hangen. vraagprijs 80,00 Euro. En de jas ziet er zeer goed uit! Hangt onder een stofvrije hoes. De jas is ongeveer 1,5 jaar oud.

Als je interesse hebt, laat het even weten.
 
Ik heb nog een bijpassende zwarte lederen jas in de aanbieding, ook van het merk Revite en heeft maat 50.
Goede combi met deze broek die aangeboden wordt, rits zit er aan en kan vast geritst worden aan de broek zodat het een goeie combi wordt. Idee?

Ik draag hem niet meer en het is zonde om deze zo te laten hangen. vraagprijs 80,00 Euro. En de jas ziet er zeer goed uit! Hangt onder een stofvrije hoes. De jas is ongeveer 1,5 jaar oud.

Als je interesse hebt, laat het even weten.

SORRY, HET IS OOK MAAT 52!!! *O*
 
Ik heb nog een bijpassende zwarte lederen jas in de aanbieding, ook van het merk Revite en heeft maat 52.
Goede combi met deze broek die aangeboden wordt, rits zit er aan en kan vast geritst worden aan de broek zodat het een goeie combi wordt. Idee?

Ik draag hem niet meer en het is zonde om deze zo te laten hangen. vraagprijs 80,00 Euro. En de jas ziet er zeer goed uit! Hangt onder een stofvrije hoes. De jas is ongeveer 1,5 jaar oud.

Als je interesse hebt, laat het even weten.
 
@madgirl,
Waar kom je vandaan?
Heb misschien wel interesse. Mail me maar, dan houden we dit topic van de TS schoon.
 
Ha, die broek heb ik (in vrouwenuitvoering welteverstaan). Succes met de verkoop, is een fijne broek hoor!
 
ik heb er wel belang bij, maar ja ik woon in hengelo. Kom je toevallig nog ergens daar in de buurt? Zodat ik em kan passen/kopen? Het heeft voor mij geen zin om er speciaal voor te gaan rijden, kan ik net zo goed in de outletstore van voormalig Safe een broekie kopuuh. Wellicht familie, vrienden of kennissen in de buurt van Hengelo ?

mail me anders even op toyotijn78 at home. nl hoe dit eventueel verder te regelen. Interesse is er zeker wel!

greets
martijn


misschien is het een idee om een broek maat 52 van rev'it te passen en dat ik em dan opstuur ??

Ik woon er nogal ver vandaan en alle familie woont in Friesland en Noord-Holland, wel vrienden in Duitsland (Meppen) maar een tochtje die kant op staat voorlopig nog niet in de planning...
 
hmmmz.. bij nader inzien.. denk ik niet dat de broek bij mijn laarzen past. Ik heb namelijk lederen "cowboy" laarzen met afgekapte neus. Retrolook. Ik heb een Shopper ...

ik ga ff kijken hoe die broek in het echt is.

greets
martijn

 
Laatst bewerkt:
hmmmz.. bij nader inzien.. denk ik niet dat de broek bij mijn laarzen past. Ik heb namelijk lederen "cowboy" laarzen met afgekapte neus. Retrolook. Ik heb een Shopper ...

ik ga ff kijken hoe die broek in het echt is.

greets
martijn

Het is wel een broek die bij de laarzen in moet (strakke pijp), weet niet hoe dat zit met je "cowboy" laarzen....

Ik hoor het wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan