Leren combi/overall voor geen geld ;)

reneovertoom

MF'er
23 nov 2003
248
0
http://www.speurders.nl/motorenenscooters/kledingmotorjassenenhelmen/20521158/let_op_zat_20_05_open_de_goedkoopste_motorkleding_van_nl_.html?12.5.20682805_20681546_20681528_20678185_20678250_20678244_20678236_20643545_20622899_20544164_20527387_20521158_20484567_20454269_20453859_20450300_20450003_20448672_20403729_20318509.title0710descr0610500810sub0710cat0710id06103648.134.99

UIteraard is dit niet CE protected, ik vraag me af of dit niet die lui zijn die in beverwijk ronddrwarrelen.
Is het nou levensgevaarlijk om met zo'n pak de rijden? Ik bedoel meer in de zin van ... zijn er voorbeelden van mensen die zoiets hadden en zijn gevallen?
 
Goedkopie advertentie, slecht nederlands. Laat maar zitten :+
'nieuwe motorkleding voor goedkoper' < mooie zin enzo :X

Maargoed, kan altijd ff kijken natuurlijk.
 
laat ik hier nou geweest zijn om te kijken voor zo'n pak.

kwaliteit is matig, ik zeg niet slecht. afwerking kan ook beter maar je hebt wel een leren pak voor weinig.

keg je een merk pak naast dit pak dan kan zelfs een leek je aanwijzen wat het goedkope pak is. opzich zag de kwaliteit van het leer er niet super slecht uit, maar wel stroef. pak zat bij mij redelijk, pretectie van de knieen vond ik niet lekker zitten.

kijken kan altijd daar, aardige gozer die mij hielp en niet opdringerig dat je je verplicht voelt om wat te kopen.

ps. ik heb toch maar een echt merkpak gekocht.
 
kwaliteit zit toch ook vooral in de naden in mij verteld, als ze dubbel gestikt zijn ofzo schuren ze niet (minder snel) open. Leer werkt alleen als het blijft zitten :9 .

Misschien werken de pakken wel prima voor lagere snelheden: kan je lekker op je minibike racen :+
 
waarom zou je in dit weer een leren pak aandoen?
Joh, als je nou niet anders kunt dan overal gaan zitten zaniken en zieken, reageer dan gewoon niet. B|

Er wordt hier een hele normale vraag gesteld en als je dan geen normaal antwoord kunt geven, blijf dan weg uit zo'n topic. :(

Ik heb er niks op tegen als iemand een andere dan de gangbare mening heeft. Maar dat geprovoceer van jou word ik goed zat, zo langzamerhand. De maat is bijna vol.
 
Laatst bewerkt:
Joh, als je nou niet anders kunt dan overal gaan zitten zaniken en zieken, reageer dan gewoon niet. B|

Er wordt hier een hele normale vraag gesteld en als je dan geen normaal antwoord kunt geven, blijf dan weg uit zo'n topic. :(

Ik heb er niks op tegen als iemand een andere dan de gangbare mening heeft. Maar dat geprovoceer van jou word ik goed zat, zo langzamerhand. De maat is bijna vol.


emmertje ---> druppel....


O-)
 
Joh, als je nou niet anders kunt dan overal gaan zitten zaniken en zieken, reageer dan gewoon niet. B|

Er wordt hier een hele normale vraag gesteld en als je dan geen normaal antwoord kunt geven, blijf dan weg uit zo'n topic. :(

Ik heb er niks op tegen als iemand een andere dan de gangbare mening heeft. Maar dat geprovoceer van jou word ik goed zat, zo langzamerhand. De maat is bijna vol.

:Y
 
Ik hoop dat ik niet gebanned word, maar ik heb ook een andere mening :+ :+

Effe serieus, waarom moet dit meteen troep zijn???
Ik kan me voorstellen dat je op het circuit het beste wilt hebben, kans is aanwezig dat je met 200+ op je smoel gaat.

Maar als je normale snelheden aanhoudt, gewoon tussen de 120 en de 150 zeg maar.
Dan zal zo'n pak toch niet bij het eerste contact met de weg uit elkaar donderen!!!!
Ik begrijp ook wel dat een dainese pak beter is, en zelf heb ik een spike waarvan ik weet dat het een goed pak is.
Maar om nou meteen te schreeuwen(zonder het pak zelfs maar gezien te hebben)dat het slecht is dat begrijp ik niet helemaal.
 
Maar om nou meteen te schreeuwen(zonder het pak zelfs maar gezien te hebben)dat het slecht is dat begrijp ik niet helemaal.
Nou, niemand beweert direct dat het slecht is... Er is er ééntje die wel eens is wezen kijken en die noemt de kwaliteit "matig". De rest gaat ervan uit dat een pak van een bekend merk kwalitatief beter zal zijn, en dat zal ook wel kloppen. Neemt niet weg dat een matig/redelijk maar goedkoop pak best een low-budget alternatief kan zijn.
 
Voor zo'n prijs kun je dan ook niet al te veel verwachten lijkt me :X .

Maar voor de startende motorrijder met een niet al te grote beurs; waarom niet :? ? Is in ieder geval beter dan "helemaal niets".

Schakelen met teenslipper is ook niet alles -O- .
 
Ik hoop dat ik niet gebanned word, maar ik heb ook een andere mening :+ :+
Zolang je niet van mening bent dat topics openen over de vraag of je voor een reis naar spanje neukpauzes in moet lassen onder vrijheid van meningsuiting moet vallen omdat je geen leren pak draagt op de motor, zal dat wel loslopen.
 
Zolang je niet van mening bent dat topics openen over de vraag of je voor een reis naar spanje neukpauzes in moet lassen onder vrijheid van meningsuiting moet vallen omdat je geen leren pak draagt op de motor, zal dat wel loslopen.
Ja maar die met die nookie was wel leuk moet ik zeggen!!!!
En ik vond hem het grootste deel wel super irritant hoor, maar af en toe moest ik wel lachen om hem.
Maar ik had hem al veel eerder gebanned :}
 
on topic:
Veel van de bezoekers hier beginnen meteen te blaten dat een pak als deze slecht is, dat terwijl ze vaak het pak niet gezien hebben.
Dat is hetzelfde dat er veel bezoekers een mening hebben over een motor(bijv hayabusa) zonder er ooit mee gereden hebben.
Nogmaals, ik begrijp ook wel dat een merkpak beter is maar die zijn toch ook een keer begonnen!!!
Daarnaast, als er iets in pakistan word gemaakt wil niet zeggen dat het slecht is.
Zolang je regelmatig de spullen controleerd en hun elke keer erop wijzen als er een fout is, letten ze echt wel op de kwaliteit.
 
on topic:
Veel van de bezoekers hier beginnen meteen te blaten dat een pak als deze slecht is, dat terwijl ze vaak het pak niet gezien hebben.
Dat is hetzelfde dat er veel bezoekers een mening hebben over een motor(bijv hayabusa) zonder er ooit mee gereden hebben.
Nogmaals, ik begrijp ook wel dat een merkpak beter is maar die zijn toch ook een keer begonnen!!!
Daarnaast, als er iets in pakistan word gemaakt wil niet zeggen dat het slecht is.
Zolang je regelmatig de spullen controleerd en hun elke keer erop wijzen als er een fout is, letten ze echt wel op de kwaliteit.
:^ Toch gewoon garantie hoor, wat ze erbij geven :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan